piatok 18. januára 2013

Forever Young - *22. kapitola*

Aww, 22... ;) Dneska mám znova venovanie... Pre Sarušku... Moje ňuňo ktorému ďakujem za túto časť... :) Za to, že som v tomto príbehu a za tento nápad celkovo... :) Takže toto je pre teba, Sarah... Uži si ju... :D Už len z toho dovodu, že je to tvoje obl'úbené číslo... ;) xx
btw... mám na vás jednu prosbičku... tie, ktoré komentujete ako anonymky... :) Možte sa prosím, vel'mi pekne, prosím podpisovať? :) Stačí meno, alebo jedno písmeno... Moc ďakujem... xx Love ya a užite si - Lav (The unicorn ;))

*22. kapitola*

Divný sen. Len divný sen. Nebudem mu pripisovať žiadnu váhu. Bol to len výplod mojej fantázie. Nič viac.
Tak prečo ma to tak trápi? zamyslel som sa. Prečo ma ona tak trápi, keď o to trápenie nestojím? Nechcem, aby som na ňu stále myslel. Potrebujem sa odreagovať.
Vyzliekol som si zo seba špinavé rifle a jedným rýchlym pohybom som ich šmaril do práčky. Z vrecka mi vypadol poskladaný papierik. Opatrne som ho rozbalil a zrakom prebehol číslo, ktoré tam stálo. Vybral som mobil a naťukal ho. Po dvoch zazvoneniach zdvihla.
,,Haló?"
,,Ahoj, to som ja, Harry."
,,Jé, ahoj Harry. Nečakala som, že zavoláš."
,,Vážne? Nemohla by si ku mne prísť? Potrebujem sa s niekým pozhovárať."
,,Jasné, daj mi adresu a prídem!"
,,91 Peterborough road, byt 2B. Vieš kde to je?"
,,Nájdem to. Do pol hodiny by som mala prísť."
,,Budem ťa čakať," povedal som a zrušil.
Rýchlo som si dal sprchu, obliekol sa do teplákov (podotýkam, bez trička:3) a pripravil niečo na jedenie. To už ona zvonila pri dverách. Rýchlo som k nim prebehol a pustil ju dnu.
,,Ahoj," pozdravil som sa ako prvý.
,,Ah-hoj," vykoktala zo seba a pohl'ad neodtrhávala od mojej hrude.
,,Mám si dať tričko? Mám tu dosť teplo," trochu nervózne som sa usmial a rukou si prehrabol vlasy.
,,Nie, takto je to dobré," pokrútila rýchlo hlavou a konečne odtrhla pohl'ad od mojeho brucha. Pomohol som jej vyzliesť si kabát a zavesil ho na jeden z množstva vešiakov, ktoré zdobili skriňu v mojej predsieni.
,,Tak, vitaj u mňa," zasmial som sa a rukou ukázal na obývačku. Pomaly tam precupkala a ja som zatial skočil po chlebíčky, ktoré som pripravil.
,,Dáš si?" opýtal som sa jej a ona len prikývla. Zobrala si jeden a schuti do neho zakusla, z čoho som sa musel rozosmiať.
,,Čo? Nebodaj si ich otrávil!" zháčila sa a rýchlo ho prestala jesť.
,,Nie, neboj. Len mi prišlo trochu vtipné, aký vel'ký kus si si odhryzla. Pripomínaš mi trochu Nialla," povedal som trpko a až vtedy si uvedomil, aké to bolo pravdivé. Vážne mi ho pripomínala. Vážne mi pripomínala toho debila, ktorý si začal s mojím dievčaťom.
Pokrútil som hlavou, aby som zahnal pochmúrne myšlienky niekde do kúta mysle, kde zostanú ešte dlhý čas.
,,Naozaj? Hovorí mi to vel'a l'udí, ale počuť to od teba," usmiala sa a nahla sa po druhý chlebíček.
,,Naozaj. Máte podobný smiech, rovnaký apetít, zlatý prízvuk a obaja ste roztomilí," kusol som si do jazyka, aj keď už bolo neskoro. Sakra, na čo myslíš Styles? nadával som si v duchu, keď som pohl'adom sklzol po jej modrom tričku.
,,Hm, no ďakujem," začervenala sa a ďalej sa venovla svojmu chlebu.
Nastalo to trápne ticho, ktoré ani jeden z nás nedokázal prerušiť.
,,Ďakujem, boli dobré," nesmelo sa na mňa usmiala, no hneď aj sklopila zrak.
,,Bál som sa, že ti nebudú chutiť, ale asi zbytočne," uškrnul som sa a preložil tanier z gauča na zaprataný stolík. Mal by som ho popratať. Povyhadzovať staré časopisy, odpratať obaly od keksov, poutierať prach, možno by sa zišlo ho aj trochu opraviť, lebo po poslednej návšteve chalanov sa zasekáva jedna zásuvka.
,,Možem sa ťa niečo opýtať?" vythrla ma z mojich úvah, ,,ale nemusíš odpovedať."
,,Pýtaj sa," kývol som jej a pootočil si hlavu tak, aby sa naše oči stretli.
,,Dnes ráno, si bol divný, keď som sa ťa spýtala na Dee. Prečo?" prebodla ma tými jej modrastými očami a čakala na odpoveď.
,,No, neviem, ako ti to vysvetliť," začal som, no ona ma prerušila.
,,Nechceš s ňou byť, ale musíš, však? Pre dobro skupiny," povedala a ja som na ňu doslova šokovane zíral.
,,Ako to vieš?" vykoktal som zo seba.
,,Directioneri sú lepší ako FBI," mykla plecami, ,,ale nie, je to len moja teória. Aj keď ste spolu zlatý," zasmiala sa a ja som si capol rukou po čele.
,,Bože, nestraš ma. Už som sa zl'akol, že sa to dostalo von. Paul by ma asi rozstrelil, zapálil a potom by si okolo mojej vatry tancoval nejaké wodoo tance," zamrmlal som si a ona vybuchla do smiechu.
,,Wodoo? Naozaj? To by som na neho netipovala," smiala sa, až jej slzy tiekli.
,,A čo by si na neho tipovala? Je starý a robí babysittera piatim bláznom. Ja osobne by som od neho očakával, že jeho snom je byť baletkou," pokrčil som plecami a snažil sa znieť vážne, no bolo to dosť ťažké.
,,Dámy a páni, toto bolo Labutie Jazero! Účinkoval Paul Higgins!" hovorila cez smiech. Už som sa neovládol ani ja a rozosmial sa.
,,Fajn, ale teraz vážne," vravel som trhane cez smiech, ,,pravdu o mojom vzťahu s Debby sa nesmie dozvedieť nikto. Sl'ubuješ?"
,,A čo o baletke Paulovi?" prosebne sa na mňa pozrela a ja som prikývol.
,,Ruku na to," usmiala sa a vystrela ju, aby sme si mohli potriasť.
,,Hm. Čo tak pusu na to?" zamumlal som si sotva počutelne, no zjavne dosť nahlas na to, aby to ona počula.
,,Prečo nie?" zasmiala sa. Chytil som ju za tričko a spojil naše pery. Pravdupovediac, bozkávala sa úžasne, no Em lepšie. Ona mi stále prechádzala jazykom po perách alebo sa hrala s tým mojim. Skoro vždy ma viedla. Naopak, Lav sa nechala viesť mnou. Mal som to rád, ale... Už na ňu nemysli! okríkol som sa v hlave.
Ani neviem ako, jej tričko už ležalo v bordeli na stole. Vážne by som si ho mal popratať.
Obmotala mi nohy okolo pásu a ja som s ňou zamieril do mojej spálne.
Opatrne som ju položil na postel' a jazykom jej začal prechádzať po bruchu, vďaka čo mu sa šialene rozosmiala.
,,Prepáč, ja som strašne šteklivá," smiala sa. Len som pokrútil hlavou a vrátil sa k jej perám.
Je šteklivá ako Niall. Ona je vlasne taký Niall v ženskom. Takže idem mať sex s Niallom. Aj keď on si to teraz pravdepodobne užíva s Em. Z toho vyplýva, že budem mať sex s Em.
Rozmýšl'ajúci Harry, sklapni! Chcem si užiť! - s touto myšlienkou som prepol plnú sústredenosť k jej opasku, ktorý nešiel rozopnúť.

3 komentáre:

  1. Waaaaaaaaaaaw!!!!!!!! Super!!! A Ďakujem veľmi si to vážim ;-****** :) a ešte že dzivo!!! :-) :D bomba si to napísala a hlavne zamotala... I love you!!!!! ;-* ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-* Nemáš zač a ďakujééém.. :) Šak to ty si mi vnukla vtedy ten nápad... :D :)

      Odstrániť
    2. :D ... ty ale jak som citala toto: "Ona je vlasne taký Niall v ženskom. Takže idem mať sex s Niallom. Aj keď on si to teraz pravdepodobne užíva s Em. Z toho vyplýva, že budem mať sex s Em." ja ne taky rehot..... :D :D :D :D

      Odstrániť