štvrtok 31. januára 2013

Forever Young - *28. kapitola*

Okej,, takže babenky, časť je tu. najprv som Lav prehovárala, aby sme to dali takto, že ja pridám,, ale nakoniec sa mi ju nejako horko-ťažko podarilo presvedčiť. Pre tie, ktoré to ešte nepochopili, alebo si nevšimnú dole :D , áno, pridávam to ja! to vám pomohlo čo?? :D
no dobre... užite si časť rovnako ako ja :)
Hope u will like it xx
*Em Styles*

*HARRY*

Objal som ju okolo pásu a vtiahol dnu do domu. Opatrne som zhodil vločky snehu z jej vlasov a ona sa na mňa roztomilo zasmiala.
,,Ahojte!" zakričal som im a vyzliekli sne si bundy. Zo schodov sa ozvali kroky a v predsieni sa objavila Niallova blonďavá hlava. Sklzol pohľadom po nás a so zvýsknutím zastal pri našich prepletených prstoch.
,,Ja som to vedel! Vedel som to!" zakričal a objal Em a potom aj mňa, ,,vedel som, že bez seba už nevydržíte." Ešte raz nás objal a zmizol vo dverách kuchyne.
,,Jaký múdry," zakričala za ním Em.
,,No vieš, prirodzená inteligencia," odkričal jej.
,,No jasné, tá tvoja," zasmial som sa. Chytil som ju za ruku a zamierili sme do mojej izby. Keď sme vošli dnu, otvorila ústa, že chce niečo povedať, no ja som jej v tom zabránil.
,,Pšt," šepol som a započúval sa do zvukov z dola. Počul som tresnutie dverí, chodzu a tichý rozhovor.
,,Harry!" zakričal Liam a ja som prekrútil očami.
,,Poď," usmial som sa a preplietol si s ňou prsty. Vtisla mi ešte jeden rýchly bozk na líce a spolu sme zišli dole. Hlasy sa ozývali z obývačky, tak sme tam vošli. Na gauči sedel Paul a prudko gestikuloval. Niečo hučal do Louisa a Liama.
,,Áno?" opýtal som sa a hodil na gauč. Stiahol som k sebe aj Em a objal ju okolo pásu.
,,Harry, čo to robíš?" zavrčal naštvane Paul.
,,Čo robím?" opýtal som sa, aj keď som vedel, na čo naráža.
,,Uvedomuješ si, čo si spôsobil? Teraz si ten najväčší sukničkár na svete! Prečo si sa olizoval s touto tu na verejnosti? Načisto ti preplo? Vieš, ako sa musí cítiť Dee? Niall? A faninky?" kričal po mne. Podišiel bliššie, čím mi ešte viac nahnal strach, no i adrenalín do žíl. Ovládaj sa, ovládaj sa, ovládaj sa - opakoval som si v hlave. Naprázdno som prehltol a vyslovil štyri osudné slová: ,,Už ťa nebudem počúvať."
,,Čo si povedal?" zahučal.
,,Nebudeš ni rozkazovať," povedal som odvážne, no vo vnútri som sa celý triasol od strachu.
,,Myslím, že budem. Ako som ti už raz povedal, nechceš predsa aby tvoje správanie zapríčinilo roypad skupiny, však?" zasmial sa a prebodol Em vražedným pohľadom. Len zhlboka dýchaj. Len dýchaj - opakoval som si a zatínal päste, aby som mu nestrelil.
,,Harry, kľud," ozval sa Niall naľavo odo mňa a chytil ma za ramená.
,,Takže, pekne teraz choď povedať, že miluješ Dee a táto tu bola len jedna hlúpa chyba," rozkázal mi. Em mi silnejšie stlačila ruku a cítil som, ako sa Niallove svaly napli, čakajúc, či na neho vyskočím.
,,Nebudeš mi rozkazovať," precedil som cez zatnuté zuby. Celé telo sa mi triaslo a ja som vedel, že je len otázkou času, kedy vybuchnem.
,,Budem. Choď to spraviť, inak sa možeš rozlúčiť so skupinou," povedal a mne preskočil dych. Nie. Toto nie. V žiadnom prípade.
,,Vyber si. Buď ona, alebo hudba," zopakoval. Ako si mám vybrať medzi srdcom a svojím snom?
Nemôžem opustiť faninky, chalanov, skupinu. Nemôžem to spraviť. Je to môj život.
Ale Em je moja láska. Je to moje dievča. Nenechám ju od seba odísť, keď sme sa teraz dali naspäť dokopy. To v žiadnom prípade. Ľúbim ju.
V hlave mi skrsol nápad. Jediné možné riešenie.
,,Vieš čo Paul? Nebudeš mi rozkazovať čo mám robiť. Máš padáka," odsekol som, dúfajúc, že to chalanom nebude vadiť, no keď som zbadal ich usmievavé tváre, všetky pochybnosti zo mňa zmizli.
,,Nemôžeš ma vyhodiť. Som tvoj nadriadený. Mňa môže vyhodiť len niekto, kto je vyššie ako ja. Niekto, kto je môj nadriadený," zasmial sa.
,,Tak mu to povieme," prehovoril Zayn a Paul sa znova rozosmial.
,,Myslíte si, že vám uverí? Že vás počúvne a vyhodíma?" smial sa.
Do nosa mi udrela slabá vôňa. Tá vôňa. Tá, ktorú som citil vtedy v štúdiu. Potiahol som nosom a snažil som sa ju idebtifikovať. Zmes silného parfúmu, sprchového gélu a spreju na vlasy. Z chldby sa ozývali kroky a vôňa sa približovala.
,,Kto tam je?" opýtal som sa Paula. On zamieril pohľadom k dverám. Pomaly na nich niekto stlačil kľučku a otvoril ich. Dnu sa objavila hlava a ja som sa sám seba pýtal, ako som mohol byť taký sprostý a neuvedomoval si, kto to je.

Question - Príde tam ten "chlapík" zo štúdia... Kto si myslíte, že to bude?? Typy to komentov A aj celkovo pocity z časti... - Your unicorn xx





6 komentárov:

  1. Tak táto je vydarena :) ..... Veľmi sa mi páčila a Question: ty kokso I. have. No. Idea! Ale že vôbec.... Do kelu ale nemám ani poňatia!!! Je to dakto... Známi alebo.... Ja neviem!! :D Neviem ale o to viac sa tesim na ďalšiu ;-) ;-****

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bude asi pozajtra.. :D Je tu wifinaaaa, taze vas budemotravovat... Sa ma nezbavite... Muhahah'! :DDD A uvidis ;)

      Odstrániť
  2. Saimon :D nikdo jiný mě už nenapdl :D ale super část :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem... ;) a uvidis... :D Moze to byt aj niekto iny, spojeny s nimi... :D :)

      Odstrániť
  3. ha! a podľa mňa to bude.....







    ešte neviem.. :D som sa nedohodla sama so sebou.. :D :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Nepríjemné... :D A ja viem, kto to bude... be jealous... :D :D Uvidis kto to bude ;) :D Nechaj sa prekvapit :D

      Odstrániť