piatok 25. januára 2013

Forever Young - *25.kapitola*

Nie, nie, nie, nie...Ako prvá vec - VôBEC nie som spokojná s touto časťou... Absolútne... A nepresvedčíte ma o opaku... Ale aj tak, vám to sem pridávam... ;) ABy sa nepovedalo... Je to prepisované minimálne štyrikrát, takže sorz za chyby... A... Absolútne nechápem tomuto... Niekto mi napísal na twitteri a ja nechápem, čo odomňa chce... :D SOm nechápavá, ale ta... NO, toto tu... OBRÁZOK čeknite a poraďte mi pls... ;) 
No, ale dosť mojích kecov... http://www.youtube.com/watch?v=1__N77CLoEc - toto si pustite... Pre efekt... ;) - L



*25.kapitola*


*NIALL*

,,Niall?" zakričal na mňa Liam, ,,príď rýchlo sem!"
,,Teraz jem!" odkričal som mu s plnými ústami od mojho milovaného kurčaťa.
,,Ale je to súrne," povedal rýchlo a vošiel do kuchyne.
,,No?" odkusol som z masa.
,,Ide o Em. A je to doležité," povedal, čím upútal moju pozornosť.
,,Čo je s ňou?" zdvihol som hlavu, ,,videl si niečo?"
,,Áno, videl som niečo. Musíme ísť, aby sme ju stihli," kývol mi. Smutne som pozrel na moje jedlo, no zamieril za ním. Vyšli sme na chodbu a začali si obúvať topánky.
,,Sekundu," povedal som mu a odbehol som naspať do kuchyne.
,,Neboj, nenechám ťa tu," zašepkal som kurčaťu a zobral si ho so sebou. Vrátil som sa za Liamom, ktorý na mňa čakal a pri tom nervózne poklepkával nohou.
,,Čo sa deje?" opýtal som sa ho.
,,Je strašne naštvaná a zničená. Je na nejakej streche, alebo kde. A chce skočiť," povedal smutne a ja som len naprázdno preglgol. Skoro mi vypadlo kurča z ruky. To nemože byť pravda. Nie.
,,Zabráň jej v tom!" zakňučal som prosebne. Len zamračene pokrútil hlavou.
,,Chcel som, no je pevne rozhodnutá. Nefungovalo to. Prepáč." Nervózne som si odkusol z kurčaťa a zamyslel sa. Položil som ho na skrinku, pevne rozhodnutý, že musím ísť za ňou.
,,Kde bola? Musím ísť za ňou," povedal som a zamieril k autu.
,,Neviem presne. Na nejakej vysokej budove. Videl som výhl'ad na celý Londýn." Výhl'ad na celý Londýn? Kusol som si do pery, aby sa mi lepšie rozmýšl'alo. V tom ma osvietilo.
,,Už viem kde je! Ideš so mnou?" spýtal som sa a naštartoval auto. Rýchlo ku mne prisadol a ja som vyrazil.
,,Nevieš kol'ko máme ešte času?" spýtal som sa ho nervózne a pridal na rýchlosti.
,,Netuším. Ale odhadujem na pár minút," pokrútil hlavou.
Po asi troch minútach a niekol'kých prekročeniach rýchlosti som zastal pred budovou. Až zdola som ju videl, ako tam hore stojí.
,,Idem za ňou," povedal som mu a rozhliadol sa okolo, aby som nevzbudil pozornosť l'udí, no nemal som sa čoho obávať. Okrem nás tu nebola ani živá duša. Pokrútil som lopatkami a pocítil závan vzduchu za mojím chrbtom. Ako stále som sa pri tom usmial.
Pozrel som hore a už na nič nečakal.
Rýchlo som vzletel za ňou, pretože už stála jednou nohou vo vzduchu.
Telo sa mi začínalo triasť od strachu a musel som potláčať slzy, aby som sa nerozplakal. Pridal na rýchlosti. Bál som sa, ale veď kto by sa nebál, keď by videl, že jeho najlepšia kamarátka sa chce zabiť? Do vzduchu presunula už aj druhú nohu a začala padať.
Padala rýchlo, no mne to prišlo, ako spomalený záber. Ako vo filmoch, keď sa deje niečo zlé, tak to ide pomaly. A vy s tým neviete nič spraviť.
Pridal som ešte viac. Nechcel som ju dlho nechať padať.
Vystrel som ruky a nechal ju padnúť do mojej náruče. V tej chvíli mnou prebehlo milión emócií, no najsilnejšia bola úl'ava. Strach zo mňa úplne opadol, no pre istotu som si ju pritiahol ešte bliššie na hruď. Obmotal som svoje ruky okolo jej pásu a silno ju držal v náručí.
,,Bože, už ma takto nikdy nevystraš," zamrmlal som jej a zletel s ňou dole. Stiahol som krídla a silno ju spolu s Liamom objal.
Po pár sekundách Liam odišiel k autu a nechal ma s ňou samého.
,,Prečo si to chcela spraviť?" zašepkal som jej smutne. Odmietal som prijať myšlienku, že by som prišiel o svoju najlepšiu kamarátku. Nechcel som si ani predstaviť, čo by bolo, ak by ma Liam neupozornil, ak by ma nevaroval, ak by som prišiel neskoro.
,,Prepáč mi to," fňukala.
,,Nehnevám sa. Na teba nikdy. Len som sa bál," pohladkal som ju po chrbte, ,,takže prečo?"
,,Je toho na mňa vel'a. Všetci ma nenávidia. Harry, všetky directionerky na mňa nadávajú. Bolí to," povedala mi a utrela si slzy, ktoré sa po pár sekundách opať naplnili.
,,Kto na teba nadáva?" opýtal som sa mierne naštvane, no s trochou sklamania.
,,Directionerky," povedala so sklonenou hlavou.
,,Directionerky na teba nadávali?" Nechcel som tomu veriť. Mal som ich rád, predsa sú to naše faninky, ale teraz ma naštvali. Nadávať na ňu? Veď im nič nespravila!
,,Poď, som tu pre teba," kývol som jej a potiahol do auta, kde nás čakal Liam.
,,Už v pohode?" spýtal sa a ona len nesmelo a dosť smutne prikývla.
,,Tak poďte," povedal nám a my sme obaja nastúpili do zadnej časti auta. Liam si sadol za volant a zamierili sme domov.
,,Neplač, maličká," tíšil som ju, aj keď to nepomáhalo. Položil som jej ruku okolo pása, ona si dala hlavu na moju hruď a ďalej mi tam plakala.
Opatrne som vytiahol mobil z vrecka a zapol twitter. Otočil som ho tak, aby na neho nevidela. Všetko som mal zaspamovanú nenávistnými tweetmi, ako stále. Teraz vel'a z nich smerovalo aj na Em.
Bolelo ma, keď som ich čítal. A ju to muselo ešte viac. Ja som už bol zvyknutý, ale ona? Všetky tie tweety smerujúce na Nem. Ani sa nečudujem, že sa chcela zabiť. V takomto množstve by som to chcel aj ja.

Yea, r u happy? Do u know, what u did 2 my bestie @ItsEm ? Shit, think about u! I'm so sad of u n dissapointed. Nem is JUST friendship!

Naťukal som naštvane. Ubližovali mi.
,,Ďakujem ti," zašepkala. Jej pohl'ad smeroval na moj tweet, ktorý sa práve odosielal.
,,Musel som ti pomocť," usmial som sa a silnejšie ju stisol, ,,neboj, som tu pre teba. Už na to nemysli."
,,Vystupovať," ozval sa z predu Liam. Vystúpili sme von a zamierili dnu.
Hneď sme sa vybrali do mojej izby.
,,Niall?" pošepkala smutne.
,,Áno?"
,,Chýba mi Harry," zašepkala skleslo. Videl som, že sa jej znova chce plakať, keď som dostal nápad. Natiahol som sa po gitaru a začal brnkať pesničku, ktorá sa presne hodila na jej situáciu a ja som vedel, že jej pomože.

,,I wanna start,
(Chcem začať,)
By letting you know this,
(tým, že ti to dám vedieť)
Because of you,
(vďaka tebe,)
My life has a purpose,
(má moj život zmysel,)
You helped me be who I am today,
(pomohla si mi byť tým, kým som dnes,)
I see myself in every word you say.
(vidím sa v každom slove, čo povieš.)

Sometimes it feels like nobody gets me,
(Niekedy sa cítim, že ma nikto nechápe,)
Trapped in a world where everyone hates me,
(uveznený v svete, kde ma každý nenávidí,)
There's so much,
(je toho vel'a,)
That I'm going through,
(čím prechádzam,)
I wouldn't be here,
(nebol by som tu,)
If it wasn't for you.
(ak by to nebolo pre teba.)

I was broken,
(Bol som zničený)
I was choking,
(dusil som sa,) {pozn. metaforicky povedané}
I was lost,
(bol som stratený,)
This song saved my life.
(táto pesnička mi zachránila život.)

I was bleeding,
(Krvácal som,)
Stopped believing,
(prestával veriť,)
Could have died,
(mohol som umrieť,)
This song saved my life.
(táto pesnička mi zachránila život.)"

Dospieval som jej šeptom. Na jej tvári sa zjavil letmý úsmev.
,,No vidíš, že to ide," zasmial som sa.
,,Bolo to krásne," zašepkala.
,,Áno bolo," zasmial som sa, ,,vieš čo?"
,,Čo?"
,,Mám nápad, ako ti pomocť," vytiahol som z vrecka mobil.
,,Zavolám Harrymu. Uvidíš, pomože to," usmial som sa a spameti vytočil jeho číslo.

Prekvapené? :)




5 komentárov:

  1. Slavi kebyze nepoznam okolnosti a teba a Em, tak poviem ze nakoniec skonci s Niallom :) ... ale nechapem preco si myslis ze tato cast je zla....nechapem je v pohode... cakala som uz daco strasne, ale jak furt!!! furt super... :D :D neviem co ty vymyslas :D ... a k tomu twitteru co tam nechapes daco... pomohla by som ti ale kvalita je dost na .... nic (=hovno):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooj, ale keď mne sa to nepáči... :(( Viem, že som to mohla napísať oveľa lepšie... :D A mám ti to priblížiť?? :D :)
      Ale aj tak ďakujem.. ;)

      Odstrániť
    2. skus... mi to priblizit :)... a mozno si to mohla napisat lepsie ano... ale nie je to zle ani teraz ;)

      Odstrániť
  2. Horanova je to dokonale.. Rovnako ako kazda vrc, ktoru napises ;) nechcem pocut ze ne neni -_- zajtra sa vidime :3 a ukazes mi ten obrazok lebo takto tamvidim hovno :D a chcem ti pomoct <3
    Soooo.. Tomorrow I will see you a cast je dokonaláaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ak je podľa teba zla, tak mi vysvetlí to, že ma rozplakala.
    N

    OdpovedaťOdstrániť