pondelok 14. januára 2013

Forever Young - *20. kapitola*

Hi my little unicorns, I'm back! ;D Party hard! :D Prišla som na to, že keď si dám niečo pomarančové, správam sa ako opitá... ;D But, who cares?? :D :D
1. Čakám (spolu so Sarou) na komenty k DCML!! Tak ich tam láskavo (prosím) dajte... ;) A ak nie... I'll find you!!
2. Mohla by som VŠETKÝCH, čo si čítaju FY poprosiť, aby mi hodili jeden koment dole? ;-) Prosííííím... Moc vám ďakujem... :)
3. Niekedy tento týždeň sa tu objaví jednodielovka... :D Máte sa na čo tešiť... :D
4. Dosť kecov - here you are, nová časť... :) - Your sexiest unicorn (vy viete kto :D :D)

*20. kapitola*

Opatrne som sa postavil zo zeme a dával si pozor, aby som nespadol. Tackavo som zamieril k nej domov. Mal som v pláne jej poriadne vynadať. Za to, čo mi spravila. Za to, že ma podviedla s mojím najlepším kamarátom. Že sa zachovala ako najvačšia štetka. Že mi vravela, že ma l'úbi a pri tom chodila von s Niallom. A on, mi klamal. Obaja.
Silno som zatrieskal na jej dvere a počkal, kým otvorí.

*EM*

Niekto silno zabúchal na dvere, tak som tanečným krokom prebehla k nim. Odomkla som ich a uvidela Harryho.
,,Ahoj zlatko," usmiala som sa na neho.
,,Už ma nikdy nevolaj zlatko!" zvreskol po mne naštvane. Bolo z neho cítiť, že je opitý a naštvaný.
,,Čo som spravila?" spýtala som sa ho.
,,Čo si spravila? Hm? Pýtaš sa ma? Nerob zo mňa debila! Ty to vel'mi dobre vieš!"
,,Harry, nič som ti nespravila!"
,,Drž hubu, ty štetka," sykol a ja som mala problém so zadržiavaním slz.
,,Ja som ti štetka?"
,,Rozprávam sa s tebou, takže áno, ty," zasmial sa.
,,Na mňa si nebudeš dovolovať!" zvreskla som.
,,Nechaj ma na pokoji. Už s tebou nechcem mať nič spoločné. Proste len vypadni z mojho života," vyštekol na mňa.
,,Máš, čo chceš," zavrčala som a zabuchla dvere. Počula som, ako do nich ešte kopol a potom s nadávaním odišiel preč.
Teraz som už slzám brániť nemohla. Nechala som si ich stekať po tvári. Idiot. Magor. Debil. Prečo ma nechcel vypočuť? Čo sa vlastne stalo? Bol naštvaný, ale prečo?
Poslepiačky som nahmatala mobil a rozhodla sa zavolať jedinému človekovi, ktorému ako tak verím. Zdvihol po druhom zazvonení.
,,Áno?" opýtal sa.
,,Potrebujem ťa, prosím. Ja nevládzem. Príď ku mne," hovorila som trhane cez plač.
,,Hneď som tam," povedal a zavesil. Zatvorila som oči a snažila sa potlačiť slzy, ktoré mi neprestávali tiesť dolu tvárou.
O dvadsať minút mi už zvonil zvonček na dverách. Prebehla som k dverám a otvorila ich Niallovi, ktorý hneď vošiel dnu.
,,Čo sa stalo?" opýtal sa ma. Ja som len pokrútila hlavou a silno ho objala. Moje slzy mu pomaly začali zmáčať tričko.
,,No ták, neplač," zamrmlal si a hladkal ma po chrbte.
,,Niall, on sa so mnou rozišiel," pošepkala som.
,,Prečo?"
,,Prišiel za mnou opitý a nakričal na mňa, aká štetka som a ako som mu to mohla spraviť. A že mám vypadnúť z jeho života," smrklala som.
,,Nechaj ho vytriezvieť. Príde sa ti ospravedlniť. Určite."
,,A čo ak nie?"
,,Tak pojdeš ty za ním."
,,Ja za ním nepojdem!" zazubila som sa.
,,Zlatko pojdeš," zasmial sa Niall a ja som na neho vycerila zuby.
,,Dobre, dobre. Ja viem, že si upír, nemusíš na mňa hneď vyskakovať," zasmial sa a ja som s pretočením očí stiahla tesáky.
,,No vidíš, že to ide," usmial sa.
,,Ďakujem," zamrnčala som mu do pleca.
,,Nemáš zač, ty moj upírik," zasmial sa a musela som sa aj ja.
,,Ale mám," pokrútila som hlavou.
,,Keď na tom tak trváš " pokrčil plecami.
,,Ti jednu strelím Horan," zasmiala som sa.
,,Ja ťa potom nevezmem lietať," pokrčil plecami.
,,Ale vezmeš," neodolatel'ne som sa na neho usmiala.
,,Ee," pokrútil hlavou.
'Horan, vezmeš ma!' zavrčala som mu v hlave.
,,Určite," zasmial sa, ,,nie," dokončil vážne.
,,Si ku mne zlý," zamrnčala som a on len mykol plecami.
,,Pozri. Harry sa teraz niečoho napil, tak ho musíš nechať vytriezvieť. Potom sa ti vráti a bude ťa prosiť o odpustenie," usmial sa a ja som opatrne prikývla. Verila som jeho slovám. Verila som, že sa to stane skutočnosťou. V tej chvíli som v to verila.
Sedela som tam v Niallovom objatí, ktoré ma upokojovalo. Mal celé mokré tričko od mojich slz.
,,Em?" zašepkal potichu.
,,Hm?"
,,Nemáš nejaké tričko? Toto je celé mokré," zasmial sa.
,,Počkaj, pozriem sa. Zatial si ho asi daj dole, aby si neprechladol, jasné?" žmurkla som a on si ho s úsmevom pretiahol cez hlavu.

4 komentáre:

  1. aohjky :) takze: 1. ano poprosim vas len o nejaky kratucky koment, no nemusi byt kratky staci ak tam bude vas nazor :D :) ... 2. CITAM!!!! poslusne sa hlasim ze citam a pisem teda koment... :D :D 3. uuuuuuuuu!!!!!! uz sa tesim!!!!!!! :D velmi! a po 4. oh ty si teda sexiest unicorn!! :D ale vazne... teraz to nebolo myslene ze ironia, to nie! ale tak pekne si to napisala :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. komentujem lebo čítam túto úžasnú poviedku ty sexy unicorn. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krátky koment ženy :* nech sa páči ;)

    OdpovedaťOdstrániť