streda 9. januára 2013

Dance Changed My Life - 10. kapitola

Už desiatka... :) Užite si ju... ;)
btw pustite si prosím aspoň raz toto video... http://www.youtube.com/watch?v=6h8IvY-ZxdE (musela som to sem dať, kamoška ma vydierala... -_-) :D - Lav. xx

DCML 10. kapitola *
Dôvera
Stále som tomu nemohla uveriť. To dievča mi úplne zlepšilo deň. ,,Waw!!! To je aký super pocit.... Stretnúť fanúšika...." usmievala som sa ako blázon.
,,Noo... Spočiatku to je super, ale keď sa to stane každodennou banalitou. Už to tak neberieš. Ale je super občas si pripomenúť aké to v skutočnosti je... No tá veta síce nedáva veľký zmysel, ale chápeš nie???" usmial sa Liam.
,,Jasnéé zlato...." a pobozkala som ho. Viem, že pri bozkávaní sa nemajú otvárať oči, no mala som taký čudný pocit tak som len jemne pootvorila jedno oko. Zazrela som jeden fotoaparát a v momente som sa odtiahla. Sotva počuteľne som zašepkala: ,,Ľúbim ťa, sorry..." a strelila som mu facku. Rýchlo som odišla niekde za roh aby som počula, no aby ma nebolo vidno. Schytila som mobil a napísala som mu SMS kde som.
Novinári sa okolo neho zbehli ako supy a hneď sa začali vypytovať. Liam sa tváril normálne aj keď na mňa nemal žiadnu výhovorku, keď sa ho jeden novinár opýtal: ,,Pán Payne len pred chvíľou ste sa rozišli so slečnou Danielle a už máte novú známosť, nemyslíte si, že je to nejak rýchlo???" Keď to dopovedal myslela som, že asi vyskočím spoza toho rohu a vyškriabem mu oči. Kto sa má čo starať do hocikoho iného... Tí novinári nemajú žiadne právo sa ho takto pýtať!!!! Chudák Liam... A on zrazu začal hovoriť. ,,Viete.... Presne ako ste povedali len pred chvíľou som sa rozišiel s Dan. A ona mi ju veľmi pripomínala aj výzorom aj správaním a proste som sa neovládol." Smutne pozrel do zeme a ja som to pochopila... Vôbec som si to neuvedomila... Veď som vážne vyzerala úplne ako ona. Poznám ju a je to úplne suprová baba a je to aj moja kamarátka. Vôbec som na to doteraz nepomyslela. Náhle mi zmizli všetky pocity z tela a cítila som len jeden jediný. Neviem ho nazvať, no dá sa opísať. Bola to zrada, hnev, smútok a hlavne sklamanie... Podlomili sa mi kolená a ja som sa zviezla na zem. Len som tam sedela a neverila tomu všetkému. Veľmi som sa premáhala aby som sa nerozplakala, no jedna slza si našla cestu von... Nevnímala som okolie, nič. Nechápala som tomu. Ako??? Veď som pri ňom mala taký skvelý pocit. Taký výnimočný pocit a myslela som si, že aj on to tak cítil.... Nerozumela som. Ako to???? Do riti čo som si len myslela?!?!?!
Ani som si nevšimla, keď sa pri mne zjavil Liam. Dvihol mi hlavu a v očiach mal nechápavý pohľad. ,,Čo sa stalo???"
Pozrela som mu do očí a nemohla si pomôcť. Nevedela som spraviť nič iné okrem jednej otázky: ,,Je to pravda však???"
Liam najprv nechápal a potom mu docvaklo. ,,Ange preboha nie!!! Ja som to nemyslel vážne! To bola len výhovorka, veď som to len hral!!! Veď to si chcela nie??? Prečo si mi potom strelila tú facku? Vážne ja som to nemyslel naozaj! Ange!" už po mne pomaly kričal.
Ja neviem prečo, ale nedokázala som mu neveriť. ,,Ale, znelo to presvedčivo.... A...." nevedela som pokračovať.
,,Ange počúvaj ma," sadol si veľmi tesne ku mne, ,,s Dan sme sa rozišli kvôli médiám a už to medzi nami ani tak veľmi nefungovalo... Proste to bolo len niečo ako letná láska. Chápeš???" prosebne na mňa pozrel a ja som mu vtedy verila. Celým mojím ja, celým mojím telom aj dušou som mu verila. Neviem prečo, ale dúfam, že som sa nezmýlila. Objal ma, veľmi silno. A ja som bola rada... Odľahlo mi a myslím si, že aj jemu. Po chvíli sa mi pozrel do očí a ja som videla, že to myslí vážne. Prikývla som, že mu verím a usmiala sa.
,,Tak poď." postavil sa a nastavil mi ruku aby mi pomohol vstať. Utrela som si tú jedinú slzu z tváre a postavila sa. Chytili sme sa za ruky a chceli sme ísť, ale ja som sa radšej odtiahla: ,,Nechcem znovu zažiť to čo pred asi dvomi minútami...."
,,Počkaj smiem sa opýtať? Nechceš to znovu počuť alebo nechceš znovu stretnúť novinárov???"
,,Hmmm... No, ja..... Ja neviem asi ich nechcem už vidieť, aspoň nie dnes a to s Dan sme si už vysvetlili. Či?? A dúfam, že to čo si povedal mne, je pravda...." pohoršene som naňho pozrela. Pozrel na mňa pohľadom "veď to sme si už vysvetlili!"
,,Veď dobreeee...." zdvihla som bezbranne ruky. ,,Túto časť na vzťahoch neznášam.... A na tvoje nešťastie ju zvládam najhoršie." smutne som pozrela do diaľky a nechtiac som sa vrátila do minulosti, čo som nechcela.
,,Ange??? Ange halóóóó...." ozval sa Liam. ,,Si v poriadku??? V kuse sa nejak veľmi hlboko zamyslíš a ja neviem nad čím... Stalo sa niečo???"
Do prčic.... To isté sa ma včera spýtala Tanya, na tú istú tému. Už by som im to mala vysvetliť. ,,Nie... Ja som v poho.... Niekedy neskôr ti to vysvetlím. Ok?" navrhla som už s úsmevom. Toto na sebe milujem, viem sa usmiať aj keď sa cítim úplne otrasne.
A keď sme už asi minútu išli opýtal sa: ,,A ty si myslíš, že keby to bola pravda, povedal by som to novinárom?!?! Taký idiot teda nie som...." neveriacky krútil hlavou. ,,Jooj... Bože no! Asi mám dostať krámy abo čo...." vyhovárala som sa. ,,Len ma proste pobozkaj nechaj to plávať...."
,,Ako si želáš....." usmial sa a posluchol môj "rozkaz".
Potom sme sa už konečne dostali do toho obchodu. Už som zase dostala náladu na smiech (len vďaka Liamovi...  ( už som asi veľmi romantická čo??)) a tak som sa smiala na každej blbosti. Išli sme okolo pečiva, smiala som sa. Išli sme okolo mäsa, smiala som sa. Išli sme okolo ani neviem čoho, smiala som sa. Keď som sa smiala už asi 5.-krát na jednej veci sa ma Liam opýtal: ,,Si v pohode??? Teraz sa zas smeješ na každej somarine.... Preboha, čo za dievča som si to vybral????" lamentoval ako malý.
,,Počúvaj! Neser ma!!!" nahodila som vážny výraz. A on hneď zmenil farbu: ,,Nie to som tak nemyslel!! Počkaj Ange. Beriem späť!! Len sa naspäť smej!!!" kričal čisto ako malý. Snažila som sa ako najviac som mohla, no nemohla som. Zase som sa rozosmiala na plné kolo. ,,Mal si sa vidieť..." a smiala som sa ako šialená.
,,Taže ty tak??? No pekne!" a ani neviem ako a vzápätí bol pri mne a mierne agresívne ma pritiahol bližšie k nemu. Tvárou som sa ho takmer dotýkala a on sa ozval: ,,Tak za to ti vymyslím niečo zákerné. A ty urobíš čokoľvek." zopakoval mojé slová a posmešne sa usmial. Neviem či len ja som taká čudná, no milujem ak chlap dokáže toto spraviť. Byť taký agresívnejší (akože nie vždy, ale, že vie byť aj taký) a majetníckejší. Vtedy som mala strašnú chuť na sex. S ním. Pozrela som mu priamo do očí a povedala: ,,Oh yeah, baby! Ja spravím čokoľvek, hlavne pre teba." zvodne som sa usmiala a ešte som mu pošepkala do ucha: ,,A ak u mňa chceš veľmi rýchlo vyvolať chuť na sex toto je asi ten najrýchlejší spôsob."
A odtiahla som sa od neho, lebo okolo prechádzala jedna staršia dáma a zjavne sa pohoršovala nad "spôsobmi dnešnej mládeže".
Liam na mňa pozrel a vyslovil: ,,Dievča ty sa mi stále viac a viac páčiš." a spokojne sa usmial.
Keď sme už ASI mali všetko nakúpené, rýchlym krokom sme sa presunuli naspäť do ich domu. Keď som cestou späť, nad tým tak spätne rozmýšľala, toľko vecí sa dnes stalo: dala som sa dokopy s Liamom (asi po roku je to môj prvý chlapec s ktorým som sa nevyspala hneď na prvom rande, alebo priamo na žúrke kde som ho spoznala) a zároveň som sa s ním vlastne takmer rozišla,
stretla som MOJU fanúšičku a zas som raz myslela na moju minulosť  .
Keď sme vošli do domu, Niall už nedočkavo čakal na jedlo. Potom sa na to vrhol ako keby nič jedlé nevidel celý život. My s Liamom sme si tiež niečo vybrali a asi o 5 minút zišiel dole aj Louis s El. El vyzerala skromne povedané, otrasne a Louis o nič lepšie. ,,Teraz keď ich vidím som úprimne rada, že som nepila." pošepla som Liamovi. Ten sa mierne usmial a ďalej pokračoval v jedení.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára