utorok 8. januára 2013

Forever Young - *18. kapitola*

18... ^.^ V ďalšej kapitole sa to všetko dodrbe... :D Ale pššt, nič som nepovedala!! :D :D Aj keď mám pocit (len moj pocit :D), že asi od 20. sa vzťahy v príbehu zhoršia, no mám pocit, že sa zlepší kvalita... Teraz si nemyslite, že som nejaká namyslená, alebo čo, ale proste mne to tak príde... Som s tým viac spokojná... :) You'll see - Lav. xx

*18. kapitola*

*HARRY*

,,Hneváš sa na mňa?" povedal som, keď mi otvorila dvere.
,,Nie," zamrmlala si.
,,Naozaj?"
,,Nehnevám sa na teba. Len na Paula," pokrútila hlavou.
,,On to tak nemyslel."
,,Myslel to tak."
,,Jeho to prejde. To len poslednou sobou je furt taký. Všetci, čo neskáču ako píska sú zlí," pretočil som očami, ,,prejde ho to. Neboj."
,,Bojím sa. Harry, ja s tebou nechcem chodiť takto. Skrývať sa, nechodiť von. L'úbim ťa a ty to vieš," usmiala sa a objala ma.
,,Viem, viem. Aj ja teba," objal som ju silnejšie a zaborila si hlavu do mojej hrude. Nechcel som kaziť túto chvíl'ku nejakými slovami. Boli sme spolu a to bolo doležité.
***
,,Ideme von!" zakričal Liam s Niallom.
,,S kým?" spýtal som sa unudene.
,,S kamarátkou," uškrnul sa Niall a obliekol si bundu.
,,Poznám ju?" venoval som im už trochu viac pozornosti. Vymenili si jeden pohl'ad a potom naraz pokrútili hlavou.
,,Bavte sa," kývol som im a vrátil svoju plnú pozornosť k telke.

*EM*

Mobil mám, peňaženku mám, kl'úče. Kde sú kl'úče? Zabijem Nialla. Pred piatimi minútami mi volal, že ideme von. Len tak, by the way.
Od dverí sa ozvalo klopanie. Zaujímalo by ma, ako zistil, kde bývam.
,,Sekundu!" zakričala som a prehrabla si vlasy pred zrkadlom. Zobrala som si bundu, odomkla dvere a vyšla von.
,,Ahoj," usmiala som sa na neho.
,,Ahoj. Toto je Liam, ale to už asi vieš," uškrnul sa.
,,Viem. Ja som Em, ale to asi už tiež vieš," zasmiala som sa.
,,Viem," usmial sa a zamierili sme von.
,,Takže, kam ideme?" opýtala som sa ich.
,,Niekam sa zašiť," usmial sa Niall.
,,Tam, kam minule?"
,,Nie, niekam bliššie." Zamierili sme na stranu parku, ktorú nikto nepoužíval. Bolo to tam l'udoprázdne a dá sa povedať, že aj životu prázdne.
Sadla som si na zem a počkal, kým si sadnú aj oni.
,,Niall mi o tebe rozprával," začala som.
,,Niall!" zavrčal Liam.
,,Sorry, proste sa nedalo," pokrčil plecami a rukou prešiel po tráve.
,,A čo ti o mne povedal?" opýtal sa po chvíli Liam.
,,Že si niečo na sposob veštice," usmiala som sa.
,,Naozaj Niall? Veštica? To ti nič iné nenapdlo?" pozrel na neho spýtavým pohl'adom.
,,Prepáč," zasmial sa, ,,ale nevedel som, ako to popísať."
,,Čo ja viem. Človek, ktorý vie meniť budúcnosť a minulosť?"
,,Čarodejnica," uchcetol sa potichu Niall a ja som sa rozosmiala.
,,Ti dám čarodejnicu," odsekol Liam.
,,Daj mi ju," zasmial sa Niall, za čo ho Liam zabil pohl'adom.
,,No, ale nie o tom som chcela hovoriť. Vlastne som chcela niečo počuť o vás. Ako fungujú vaše schopnosti, alebo ako to mám nazvať," usmiala som sa.
,,Tak čo by som ti povedal. Vidím budúcnosť, aj minulosť. Viem ich meniť. Ale nerobievam to často."
,,Ja som ti o sebe už rozprával. Ale my by sme chceli počuť o tebe," povedal Niall.
,,Uf, no tak, kde začať. Vlastne toho vel'a o sebe ani neviem. Skor by ste sa na toto mali pýtať Harryho. Pijem krv, viem manipulovať s mysl'ami obyčajných l'udí. Viem im dať svoju myšlienku a oni si myslia, že je ich. Ale keď to robím s Harrym," povedala som a Niall vybuchol do smiechu.
,,Niall!" sykol Liam.
,,Sorry, ale," hovoril trhane cez smiech.
,,Keď Harrymu posielam nejakú myšlienku," opravila som sa, ,,tak to tak nefunguje. Nemyslí si, že je jeho. Vie, že som mu ju poslala ja. Ako taká tichá komunikácia. Pravdepodbne je to tým, že má inak vyvinutú mysel' ako obyčajný l'udia," usmiala som sa.
,,Vyskúšaj mi niečo tak povedať," usmial sa Liam.
'A čo?' povedala som mu v mysli.
,,A čo? To ti nič lepšie nenapadlo?" zasmial sa a ja som pretočila očami.
,,Nemám kreatívnu náladu," zamrmlala som si.
,,Odpustené," zasmial sa Liam.
***
,,Bolo mi s vami super," usmiala som sa, keď sme prišli pred moj byt.
,,Aj nám s tebou," usmial sa Liam a Niall prikývol.
,,Ešte niekedy pojdeme," uškrnul sa Niall a silno ma objal jedným zo svojich povestných Horan hugs.
,,Určite," prikývla som a objala aj Liama.
,,Tak sa majte," posledný krát som sa na nich usmiala, zakývala im a zmizla vo dverách bytovky.

1 komentár:

  1. Nice! Tak táto bola taká milá a pokojná... Páči sa mi :) ale čo sa tam pokazí?!?! Slavomíra!!!! :D Ale už sa že bomba teším!!!!! :-* ;)

    OdpovedaťOdstrániť