utorok 15. januára 2013

Dance Changed My Life - 11. kapitola

Mohla by som vás (tak isto ako pri FY) poprosiť, aby ste VŠETCI čo toto čítate, dali koment? Aby sme mali prehl'ad... ;) Thank you... xx - Lav

DCML 11. kapitola
Dlhé "ráno"

Keď sa najedli aj Louis s El, rozhodli sme sa, že ideme zobudiťaj ostatných podľa Louisových slov: ,,Keď nespím ja, nebudú ani oni!!"
Vbehol do Zaynovej izby a zareval na celý dom: ,,Budíčeeeeeeeek!!!!!!"
Zayn sa strhol akokeby ho začali rezať a vzápätí sa chytal za hlavu. Keď Louis konečne skončil svoje "sólo" Zayn po ňom hodil vankúš no mierne sa nestrefil, a tak to vyzeralo, že to zasiahne El, ale tomu vankúšu dnes nebolo určené strafiť sa do niekoho.
Po chvíli už Louis vchádzal aj do Harryho izby. Keď som vošla aj ja zostala som vyvalene stáť. Harry a Tanya spali, ale v tesnom objatí. U normálneho človeka by som sa nedivila, ale Tanya..... Povedala, že nikdy v živote sa s nikým takto objímať nebude. Že vraj je to detinské, muckošské, no proste ble! Nejak tak podobne to povedala. No a vždy keď sa ju nejaký chalan pokúsil takto objať, hneď sa od neho odtiahla a povedala mu: ,,Zbohom zlato." a odkráčala so zdvihnutou hlavou ešte aj keď bola opitá. A teraz slečna ležala v presne takom objatí spolu s Harrym Stylesom, o ktorom pred nedávnom povedala, že proti nemu nemá nič, "ale pripadá jej trochu ešte ako decko" podľa jej slov. Nuž časy sa menia a Tanya tiež.
Louis sa už chystal zarevať, ale rukou som mu chytila ústa a tichšie som povedala. ,,Chcela som Vám len oznámiť, že včera Harry poprosil Tanyu o ruku. A mám to na videu." triumfálne som sa usmiala a hneď každý spozornel. Naznačila som Louisovi pohľadom nech robí, čo uzná za vhodné a uhla mu z cesty. On sa mierne zamyslel a po chvíľke sa pozrel na mňa: ,,Ako tak rozmýšľam, podľa mňa stačí ak sa na nich takto budeme pozerať a keď sa zobudia bude to celkom vtipný šok." pobavene sa usmial. Ja som schytila mobil a urobila zopár fotiek a keď Louis trošku strčil do Harryho, aby sa prebral, začala som natáčať. Harry sa len mierne pomrvil a zamraučal niečo ako: ,,Daj pokoj!" no znelo to asi: ,,Hm. Hnnnn...."
Chvíľu sme ho hipnotizovali pohľadom a zabralo (bála som sa aby sa nezobudila skôr Tanya, ale nestalo sa). Harry sa pomrvil, mierne sa ponaťahoval a konečne otvoril oči.
Prvé 3 sekundy sa tváril normálne a potom sa uvedomil. Oči roztvoril trikrát viac a mierne ním trhlo. Vyzeralo to strašne komicky, všetci sme sa rozosmiali. A potom zbadal Tanyu. Zamyslene sa pozrel a pri tom zvraštil čelo. Tanya sa medzitým zobudila na náš smiech. Chytila sa za uši a pozrela nad seba. Zbadala Harryho, ktorý na ňu vraštil čelo a keď zbadal, že už je aj ona hore, hodil Colgate úsmev. Čo situácii veľmi nepomohlo. Smiali sme sa ešte viac. Tanya absolútne nechápavo pozerala na Harryho a potom na nás. Keď zbadala mňa s mobilom v ruke okamžite sa spamätala. Odskočila od Harryho a chcela sa hneď postaviť z postele, čož nebol práve najlepší nápad, s tými pozostatkami alkoholu v jej krvi a s takým malým detailom, že nemala na sebe absolútne nič. Vyskočila z postele a stále pred všetkými prítomnými úplne nahá. El hneď Louisovi položila ruku na oči (s pobaveným úsmevom) a Tanya sa medzitým uvedomila a hneď skočila späť ku Harrymu pod paplón. Harry nadvihol paplón a pozrel sa na seba. Potom sa otočil na Tanyu a na všetkých ostatných. Odpovedala som na jeho pohľad: ,,Mám taký pocit, že včera si si poriadne užil svoj darček. A zapáčilo sa ti to tak, že si ju požiadal o ruku." všetky pohľady sa obrátili na mňa. ,,No..... Veru. Mám to na videu poďte ukážem vám to...." a zamierila som do obývačky. Všetci s výnimkou Tanye a Harryho ma nasledovali. Dala som chlapcom mobil, nech ho zapoja do telky a medzitým som vybehla hore do Harryho izby.
,,No čo nechcete si to pozrieť či čo???" nakukla som cez dvere. Obaja sa na mňa obrátili a ja som nahodila spýtavý výraz.
,,Jasné len som si potrebovala niečo overiť." rýchlo sa ozvala Tanya, no nevyzeralo to ako keby chcela vyliezť z tej postele.
,,Nuž dobre idem sa obliecť najprv ja..." ozval sa Harry a už vstával z postele.
,,Preboha nieeeeeeee!!!!!!" zakričala som so smiechom. Odvrátila som zrak a utekala ďalej od tých dverí.
Zdola sa ozval výbuch smiechu takže ostatní už videli to video. Hihí už sa teším až to uvidí Tanya s Harrym.
,,Harry už si oblečený???" opýtala som sa vedľa zárubne dverí.
,,Angie ja som nemal z teba taký pocit, že si taká hanblivá..." vykukol cez dvere Harry, no videla som mu len hlavu tak som nevedela, že či je oblečený alebo nie.
,,Mám na to svoje dôvody." odpovedala som vyhýbavo.
,,A mimochodom dnes si sa zasnúbil," ukázala som prstom dole do obývačky, ,,tak by si sa tak mal začať správať."
,,Jasné mami!"
Z dverí vyšla Tanya a hneď za ňou Harry. Tanya mala na sebe len Harryho košeľu a ešte aj v tej vyzerala božsky. Zazrela som ako Harrymu zasvietili oči keď ju takto zbadal.
,,Kľudni hormón lebo ti vytečie slinka...." štuchla som ho do brucha. Tanya na mňa hodila ubolený pohľad a ja som ju objala.
,,An bolia ma strašne nohy a hlava." posťažovala sa mi. Otočila som sa na Harryho: ,,Nemusel si ju tak zničiť!"
,,Ale veď...." ešte sa pokúsil niečo povedať no ja som už bola s Tanyou v izbe. Zatvorila som mu dvere pred nosom so slovami: ,,Choď si pozrieť svoj výkon." a začala hľadať Tanyine veci. Boli rozhádzané po celej izbe. ,,Bože Tan čo ste tu stvárali?!?" pousmiala som sa. Tanya sa len hodila späť do postele. ,,Bože Angela čo budem robiť??? Čo teraz ako sa mám správať abo čo???" ustarostene sa opýtala.
,,Haloooo!!!! Tanya spamätaj sa! Toto nie si ty.... To TY si vždy vedela najlepšie reagovať v takýchto situáciách." hodila som jej tričko na posteľ a otočila sa na odchod. ,,An prosím ťa pôjdeme už domov???" spýtala sa bezbranne.
Otočila som sa ku nej: ,,Jasné moja. Poď pomôžem ti do toho oblečenia." usmiala som sa.
,,Ďakujem." vďačne sa usmiala.
Po asi 10 minútach sme zišli dole. Tanya už mala na sebe všetko okrem gatiek. Nevedeli sme ich nikde nájsť.
,,Dobre chlapci my už asi pôjdeme." pozrela som na nich. ,,Ou a mimochodom keby ste tu našli nejaké gaťky tak dajte vedieť." oznámila som im. Oprela som Tan o stenu, nech sa pridrží, a ešte som si išla pozbierať veci do kabelky. Už som mala všetko tak som sa poďakovala a vlepila Liamovi bozk. Keď som sa odlepila takmer všetci na nás pozerali. Vrátane Tan.
,,Čo??" nechápavo som sa opýtala.
,,Ange oni to nevedeli..." otočil sa na mňa Liam.
,,Aha! No tak teraz to už viete!" usmiala som sa. Chytila som Liama na chrbte aj on mňa a začala som: ,,Nuž ako ste už možno pochopili my s Liamom sme...." pozrela som na Liama.
,,....Pár" obaja sme naraz dokončili. Usmiala som sa a naraz sme vyhŕkli: ,,Platiš kolu!!" rozosmiali sme sa. ,,Fajn tak platíš džúsik!!!" povedala som nakoniec. Liam sa usmial: ,,Dobre tak sa maj." a dal mi ešte jeden letný bozk.
,,A my???" opýtal sa Louis s Harrym. Otočila som sa na Liama. ,,Dám ti skúšku..." povedala som smerom k Liamovi, podišla som k Harrymu a dala mu "bozk" na ústa. Ledva som sa ho dotkla. A to isté som spravila aj pri Louisovi. ,,Spokojní?!?!" opýtala som sa nakoniec.
,,Noooo.... Mohlo to byť aj lepšie." ozval sa Harry.
,,Dobre. Poďme už." otočila som sa už konečne k Tanyi. Prichádzali sme už k autu, usadila som Tanyu na miesto spolusediaceho a už som si išla sadať za volant keď vybehol Liam. Rýchlo ku mne prišiel a pobozkal ma. Ale tak poriadne. Povedala by som možno až násilnicky, ale na druhej strane mal na to právo...
,,To aby bol rozdiel s kým chodíš a komu len TAK dávaš bozky...." povedal na rozlúčku.

3 komentáre:

  1. Slavka nic proti tvojej angline (ty daktore veci vies omnoho lepsie ako ja) ale JA som si to nemohla odpustit: toto "Thanks you"... bud : "Thank you" alebo: "Thanks to you" tak sa rozhodni bo kombinaciu nemozes mat! :D :D :P :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ups... :P Preklep... :D Som thank you chcela napisať. :D Takto to dopadne, keď pridávam časť popri pozeraní telky... :D :D Moja chyba, ale už opravené! :D

      Odstrániť