nedeľa 28. apríla 2013

Sosídž of laverz 2

Keďže neviem spať, tak vám sem dávam novú časť... enjoyy... xx L

*2. časť*

,,Konečne doma," povedala som a hodila som sa na Zaynovu postel'.
,,Dole z mojej postele!" prikázal mi Zayn a ja som sa na ňom len zasmiala.
,,Dnes tu spím. Máš fajnú postel'," roztiahla som sa cez celú postel'.
,,Lav!" zakňučal.
,,Zayn!" zakňučala som pre zmenu ja. On nakoniec len prekrútil očami a vybral sa do kúpel'ne. Ja som zišla po schodoch dole. V obývačke sedeli Louis s El a Liam. Bol pustený nejaký film, ktorý zjavne nikto nevnímal, pretože Louis s El, boli tak zabratí do seba, že by si nevšimli, ani keby tu spadla atomovka. Liam niečo vravel do notebooku. Pravdepodobne twitcam alebo skype. Prisadla som si k nemu, lebo som sa dosť nudila.
,,Čavko," pozdravila som Liama a všetkých l'udí, ktorí sledovali twitcam. Pár minút sme sa rozprávali a Liam potom odišiel, tak som si zobrala notebook a preniesla som si ho na terasu, kde som mala vačší kl'ud. Po chvíli sa ku mne pripojil Niall. Začali sme vystrájať hlúposti, hádzali sme ksichty a trepali sme také blbosti, že každý z nás musel mať dobrú srandu.
,,Sweetheart?" ozvalo sa z domu. Vedela som, že ma Zayn hl'adá, no nechcelo sa mi ísť za ním. Po pár minútach sa dotrepal na terasu a sadol si ku mne a Niallovi.
,,Takže vy takto hej?" zasmial sa.
,,Áno, my takto," vyplazila som mu jazyk. On len pokrútil hlavou a sadol si trochu ďalej od nás, na trávu. Vytiahol z vrecka krabičku a spýtavo na mňa pozrel. Prešla som k nemu a hodila som sa do trávy. Chytila som do ruky cigaretu a počkala som, kým mi ju Zayn zapáli.
,,Čo sa stalo? Ja že nechceš aby som fajčila," zasmiala som sa a potiahla som si z cigarety.
,,No to nechcem. Ale čo s tebou narobím?" Len som pokrútila hlavou a zapozerala som sa na oblohu. Pomaly zapadalo slnko a obloha sa sfarbovala do fialovo oranžova.
,,Niall!" ozvalo sa z domu, ,,kde si!"
,,Tam, kde ma nenájdeš!" zakričal Niall, chytil notebook do ruky a rozbehol sa k nám.
,,Skryte ma prosím," pozrel na nás psími očami.
,,Dobre," zašomral Zayn a vyfúkol obláčik dymu.
,,Čo si mu spravil?" spýtala som sa ho.
,,Ja? Nič," zatiahol zadržiavajúc smiech.
,,Vrav. Inač mu povieme, kde si."
,,Napísal som mu vodeodolnou fixkou na tvár 'Harry loves Niall'," šepol. Ja som skoro vybuchla do smiechu.
,,Ty si pako," zasmial sa Zayn.
,,Sranda musí byť."
,,Nialler!" vybehol Harry na záhradu. Div sme so Zaynom nepukli od smiechu. Niall zdvihol notebook a natočil ho na Harryho.
,,Aha l'udia pozrite, ako vel'mi ma Harry miluje. No nie je zlatý?" povedal. So Zaynom sme sa tam zvýjali na zemi od smiechu. Harry chytil Nialla a odtiahol ho do domu. Keď sme sa so Zaynom aspoň trochu ukl'udnili, rozlúčili sme sa so všetkými, čo nás sledovali a vypli sme notebook. Zobrala som ho dovnútra a zamierila som do kuchyne. Nič. Niekto by mal ísť na nákup.
,,Chalani!" zakričala som na nich.
,,No?" odpovedal mi Liam.
,,Som hladná!" zakňučala som, stále pozorujúc prázdnu chladničku.
,,Tak si daj niečo jesť," odpovedal mi Liam.
,,Nič nemáme," zabuchla som chladničku a začala som si hl'adať mobil. Pizza. Jediné riešenie. Po dlhočiznom hl'adaní, som ho našla a objednala som našu typickú objednávku.
***
,,Už som ti povedal, ako ťa milujem?" spýtal sa Niall, keď dojedal prvú pizzu.
,,Už asi trikrát," zasmiala som sa.
,,Tak ti to vravím znovu."
,,Niall, nešahaj na ňu! Ona je moja!" zazubil sa Zayn a ja som sa len rozosmiala.
,,Och, zlato jasne, že som len tvoja," zasmiala som sa.
,,Ešteže tak, sweetheart. Inak by si neskončila dobre," pousmial sa.
,,Počúvajte vy dvaja. Ste si istý, že spolu nechodíte?" opýtal sa Louis.
,,Áno sme," ozvali sme sa naraz so Zaynom. Náš vzťah je dosť zaujímavý. Sme najlepší kamaráti. Možno ako brat a sestra. Dokonale si rozumieme. A vždy všetkých vytáčame. Sme ako jeden človek. Dve strany, ale jedna minca. (:D)
,,Nebudeme sa hádať, ale každý vieme svoje," povedala El a odkusla si z pizze. Fakt úžasné.
,,Idem spať. Chalani, zajtra štúdio," poslala som im vzdušnú pusu a vybrala som sa do Zaynovej izby.

3 komentáre:

  1. Pání jsem zvědavá jak opica jak to spolu mají ;) :) Takže se moc těším na další díl :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuuj super ..... tesim na dalsiu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fakt pecka nemam slov :)) uz sa neviem dockad kedy bude dalsia

    OdpovedaťOdstrániť