nedeľa 14. apríla 2013

Cyberbully, Camp Rock, projekt na výchovu umením a pre(ne)spávanie.

Raz zas mám poetickú chvíl'ku, noT keď otvorím 15. časť, všetka moja tvorivosť zmizne a nie je po nej ani stopy. Tak som si povedala, že sa vypíšem aspoň tuna. Well.... Bude to trochu chaotické, takže pojdem po odrážkach, lebo mám v hlave vel'a myšlienok. :)

· Cyberbully
Prisám vačku, tak som už dávno neplakala. Aleže seriózne. Kto ten film nevidel, tak može len l'utovať..  Je to krásne smutné a najhoršie na tom je, že sa to naozaj deje. Proste.. No veď si to pozrite a uvidíte. Ale radím vám - nachystajte si servítky. Vel'a servítok. .... Plus, ako sa nad tým filmom teraz zamýšl'am... Niekedy sa tak musia cítiť El, Dan a Perrie. Neviem si predstaviť, že by sa to malo diať mne... Lebo tol'ko nenávisti, ako je v tom filme.... No, veď pozrite a uvidíte! ;)

· Camp Rock
To je jeden z mála filmov, ktoré neomrzia. Proste milujem Mitchie a Shayna (tak sa to píše, však??), milujem Nata a zbožňujem Kevina (ani za svet si neviem zapametať, ako sa volá v tom filme. Kill meee.) Celý Camp Rock 2 je spravený tak božsky, že sa mi chce stále plakať. Zbožňujem ten film, pesničky. This is our summer ... This is our song <3

· Projekt na výchovu umením
Samozrejme, Dzianová (učitel'ka) nám zadala projekt, na ktorý sa 75% triedy vybodne, tak sme si s Em povedali, prečo ho nespraviť a byť 25%?? Takže to vyzeralo asi tak. V piatok v noci sme nespravili nič. V sobotu poobede asi polku textu a v sobotu večer druhú -> máme asi 500 slovný text - ešte stále ten projekt nemáme. Ale veď to by sme neboli my, však? Musíme byť originálne a preto robíme o "Britsko-írskej hudobnej scéne" - One Direction, Ed Sheeran, Little Mix, Olly Murs, Example, Cher Lloyd, The Script, The Beatles - proste to, čo počúvame. :)

· Pre(ne)spávanie
Asi tak sa dá nazvať, čo sme robili cez víkend. Nieže by sme nespali, lenže aj z piatka na sobotu, aj zo soboty na nedel'u som spala u Em a pravdupovediac... Vel'mi sme sa ani jedna nevyspali.

· Tweetni mi
Tweetni mi aka. Adorkable. Kto to čítal, pochopí. To je tak dokonalá kniha a ja som si skoro istá, že to písala Directionerka. Vážne si to plánujem ísť vygoogliť. Prečo? Nando's, Justin Bieber, Simon Cowell, The X-factor, mrkvová torta, dokonca tam bol aj Harry (nejaký Rakúšan)... A bolo tam toho ešte viac, no teraz už si presne nespomínam. Tú knihu som si zamilovala, už asi po piatej vete, ktorá bola: Utrpenie nemusí zlepšiť tvoj charakter, ale aspoň máš o čom blogovať. Bola to kniha o bloggerke a twitterke (=baba, čo tweetuje), takže ma to viac menej vystihuje. No, ale knižku vrelo odporúčam! Prečítala som ju za 2 dni a nel'utujem, že som si ju kúpila. ;)

· Divadlo
Viete čo je swag? Prísť do divadla v botaskách. Do štátneho divadla. No, ale čo. Aspoň boli čisto biele. :D V piatok sme boli namiesto školy na Jánošíka v divadle. Bolo to super, ale dobrovol'ne by som nešla. Najviac sa mi páčilo, že zvuky do toho boli robené naživo nástrojmi - bol tam cimbal, basa, husle... A bolo to čisto tanečné. Myslím, že balet. :) + bola tam babka o ktorej som si celý čas myslela, že je dobrá (*sarkazmus* určite to nebolo preto,lebo mala bublifuk) a na konci vysvitlo, že je zlá. :D Nesúď babku podl'a bublifuku. :)

Týmto príspevkom som chcela poukázať na dovody, prečo som nepridala celý víkend časť. Vobec to nebolo preto, lebo som lenivá, alebo ju nemám napísanú *sarkazmus*. Ale proste nebol čas a keď zajtra prehráme hokej, tak bude až v utorok. Keď vyhráme, možno v pondelok, no nie som si istá. Každopádne, HC Košice forever and always <3 Hlavne po piatkovom 6:2 :D
Toť vsioo... Keep calm and be an unicorn. - Horanová xxxx

Oh shit, ešte som zabudla jednu vec!

· Svadba
Kto by kedy povedal, že jeden z mojích idolov sa bude brať?? Viem to už dávno, len to na mňa teraz tak dol'ahlo... Asi o mesiac, bude mať moj milovaný Elliot svadbu... ^-^ Sa mi tomu nechce veriť, hlavne po tom, ako napísal na twitter, že keď sa bude ženiť, tak bude mať hotovú polku z nového albumu ^-^ Tol'ko skvelých správ. Elliot John Gleave (Example) a Erin Jade McNaught (v budúcnosti Erin Jade Gleave - povedala, že si berie jeho priezvisko ^-^) Moji dvaja EJG <3 Zlatíčka, zbožňujem ich... Takí svít sú spolu ;) x

Musím, Horan ma už čaká na skype *-* :D xxxx - L. Horanová

1 komentár:

  1. Kevineeek sa vola Jason c CR2 :D ^_^ a hej uzasne bolo. Ale za nedokonceny projket vlastne nemozeme my, ale fakt, ze nemame obrazky :D :D a to s tou El, Dan a Pezz ma toez napadlo.. Uz ked som to first time videla :/

    OdpovedaťOdstrániť