štvrtok 11. apríla 2013

Fall 14

Dneska som dostala darček od mojej Adrianky (písala som jej jednodielovku Anything) jednodielovku Affinity ... Well, možte jej poďakovať za moju smrť... :D :-* Sadko moje, keď dojdeš niekedy do Košíc, tak ti dám také vel'ke Horan hug, že umrieš... :D
Z iného súdka - l'udia, všimli ste si, že ja neviem napísať normálny príbeh, kde nebude Harry nejaký.. divný?? Veď - SOL - Harry bol sviňa. FY - Harry bol upír. Fall - Harry je... No, veď pochopíte po časti... :) Dúfam, že po nej všetci nezdupkáte z blogu... :D Plánovala som to od začiatku a táto časť bola jedna z prvých, ktoré som premyslela :D So enjoy and leave comment xxxxx - Horanová
And, komentujte Same Mistakes!! V tom príbehu sa fakt máte na čo tešiť! ;) xox



*14. časť*

,,Ak ti mám vysvteliť úplne všetko, musíš zabudnúť na každú vec, ktorú o mne vieš. Hociktorý fakt, hocičo. Urobíš to pre mňa?" opýtal sa. Otočila som sa a len prikývla.
,,Ja totiž nie som Harry Styles. Teda som, ale nie tak úplne. Nie som Harry Styles z Holmes Chapelu, ktorý má sestru Gemmu a mamu Ann. V skutočnosti sa ani nevolám Harry Styles. Som niekto úplne iný. Niekto, za niekoho sa strašne hambím. Akoby som mal rozdvojenú osobnosť. L'udia ma poznajú ako Harryho, chalana, ktorý je populárny spevák, lámač srdc a občas si s niekým užije. No len zopár l'udí ma pozná ako Edwarda, chalana z ulice," dopovedal smutne. Venoval mi jeden pohl'ad.
,,Edward je sviňa a lieta v takých sračkách, že ti ich radšej popíšem len vel'mi stručne. Je typické londýnske decko - vačšinu času strávil na ulici s partiou. Och, a tá partia. Radšej sa ani nevyjadrujem. Najprv mi prišli ako super l'udia. No, čím som bol starší, tým som si viac uvedomoval, aký som bol slepý," len nad sebou pokrútil hlavou, ,,myslel som si, že sa to zmení. Že to zmení Gemma, Ann, Xfactor a potom chalani. Ako som sa plietol. Nepomohlo mi nič a nikto z toho."
,,Harry, nemusíš mi to hovoriť," povedala som, keď som uvidela, aké je to pre neho ťažké.
,,Nie, mala by si to vedieť. Nechcem to tajiť. Mám pocit, že ma to dusí a neviem sa toho zbaviť. Musím niekomu povedať, to, v akých sračkách som namočený.
Začalo sa to chodením von s partiou. Starli sme a z hračiek sme prešli k iným veciam. Človek by povedal, že sme blázni a že si ničíme život. Veď kol'ko normálnych l'udí začne v štrnástich fajčiť a pravidelne piť? (pozn. niekol'ko by som ich aj našla -.-) Brať slabé drogy? Myslím, že nikto. Nikto si tak nedodrbe život, ako my. Teda, skor ako oni. Ja som sa z toho vďaka chalanom ako tak dostal, no stále to nie je dokonalé." Len som ho šokovane sledovala. Takto otvorený ku mne nikdy nikto nebol. Teda, okrem Eda, no to sa nepočíta, lebo on bol dlho moj brat a najlepší kamarát zároveň.
,,A prečo sa s nimi ďalej stretávaš? Ak by si s nimi už nebol, dostával by si sa z toho l'ahšie," povedala som mu.
,,Lenže oni sú moji kamaráti. Bol som s nimi odmalička. Proste ich nemožem opustiť a nechať ich v tom. Bezo mňa by nemali nič. Žiadne prášky, žiadny alkohol. Vel'mi by trpeli. A to nechcem dopustiť. Síce som na nich nasratý za to, že ma do toho zatiahli, no stále ich mám rád. Snažím sa im od toho pomáhať, no nie vždy mám pocit, že to zaberá." Chvíl'u sme sedeli v tichosti. Ja som vstrebávala a rozmýšl'ala nad každým slovom, ktoré mi povedal a on, čakal moju reakciu.
,,Možem to zhrnúť?" opýtala som sa a on len prikývol, ,,tvoje skutočné meno je Edward, vyrastal si v londýnskych uliciach a teraz, si vlastne drogový díler," povedala som. Tie slová zneli tak desivo, keď som ich vyslovila.
,,Správne," prikývol so sklonenou hlavou. Netušila som čo ďalej povedať a on zjavne tiež nie. Len sme tam sedeli a pozerali na seba.
,,Vie o tom niekto?" opýtala som sa po dlhšej chvíli.
,,Nie," len pokrútil hlavou a ďalej pohl'adom hypnotizoval zem.
,,Harry," podišla som k nemu a donútila ho, pozerať mi do očí, ,,ja ťa chápem. Viem si predstaviť, aké to musí byť ťažké."
,,Nie, nevieš si to predstaviť! Nicole, netušíš, aké je ťažké žiť s vedomím, že tvoj život stojí za vel'ké hovno! Že sa hocikedy može prevaliť, že som len debilný klamár! Nechápeš? Ja vlastne nie som Harry Styles! Vieš čo by sa stalo, ak by toto novinári zistili? Ak by sa to prevalilo? Všetci by ma zabili! A celá partia by sa zviezla so mnou. Thomas, Phil, Emily, Becca... Poznáš ich, však? To si len myslíš. Oni sú neuveritel'né svine. Preto som nechcel, aby si vtedy bola na tej oslave. Bál som sa o teba, aby si neskončila ako ja."
,,Ja až nie som blbá, aby som začala brať drogy," odsekla som mu.
,,To isté som si myslel o sebe. A pozri, ako som dopadol," povzdychol si a jemne ma objal.
,,Lenže, Harry, ty si mal štrnásť. Ja mám sedemnásť. Myslím, že viem používať mozog lepšie."
,,Ja viem, ale bál som sa. Hlavne po tom, ako som ti povedal, že by sme spolu nemali byť. Bál som sa, že ti niečo ponúknu, že to ti pomože. Také hovno. Nechcel som, aby sa ti niečo stalo, lebo mi na tebe záleží."
,,Tak prečo si ma od seba silou mocou odháňal?"
,,Bál som sa do teba zal'úbiť, lebo som vedel, že by som ti nedokázal klamať. Vyklopil by som ti všetko a to som presne nechcel."
,,Takže teraz l'utuješ?"
,,Nie, zle to chápeš. Ja som veril už vel'a dievčatám a dokonca som im aj toto povedal. No potom, sa na mňa všetky vykašl'ali, so slovami, že patrím na psychiatriu. Preto som sa obával, aby si ma neposlala do teplých krajín," povzdychol si, ,,preto bola dlho Michell jediné dievča, ktorému som veril."
,,Kto je Michell?"
,,Je to jedna z tej partie. Robí niečo, ako..." nevedel nájsť vhodné slová.
,,Štetku?" doplnila som za neho a on len s povzdychol prikývol.
,,Je ešte niečo, čo by som o tebe mala vedieť?" opýtala som sa ho, dúfajúc, že mi neoznámi, že je jednorožcom.
,,Jedna vec by sa našla," zasmial sa a ja som čakala, čo mi povie, ,,som do teba šialene zamilovaný," zamrmlal si s perami priloženými na mojom krku.

6 komentárov:

  1. dokonaléé :D :D a ty to riadne zamotávaš :D :D ale inak je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och. Ja mám hrozne rada "divného" Harryho:) a aj tvoje poviedky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to úžasný!:3 a s tím jednorožcem si to zabila:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ČO-TI-JEBEEEEEEEEEE? :O
    ako, sorry za výraz, ale... ja som to inak nevedela popísať :D nemám na to viac slov.. dokonalé ;)

    OdpovedaťOdstrániť