streda 17. apríla 2013

Fall 16

Viete aký je dnes deň? Presne o mesiac o takomto čase, budem stáť (sedieť) na koncerte chalanoooooov... ^-^ #excitedasshittt.. *-* Veď ja umrieeem... Berem slovenskú vlajku a so sesternicou s ňou budeme mávať jak o život.... aj keď nás pravdepodobne neuvidia, ale aj tak... ^-^ plus natáčať... :)
No, ale mám novú časť... Keďže bola minule kratšia, teraz je dlhšia... ;) Na túto som sa tešila už od začiatku... Tá scéna pri konci bola prvá, ktorú som mala vymyslenú... So enjoy&leave comment babess... xxx - Horan's


*16. časť*

Asi týždeň to išlo štýlom, že Harry behal po koncertoch ako blázon, Ashton tiež a ja som sedela doma na zadku ako puk. Občas som zašla za Edom do štúdia, alebo von s Emily ale nebavilo ma to. Chýbal mi Harry a aj Ashton.
,,Ideš dnes so mnou?" opýtal sa ma ráno Ed.
,,Ideš do štúdia?"
,,Nie... Kamoš bude mať svadbu, tak mu idem pomocť. Zoznámim ťa."
,,Neviem, moc sa mi nechce," zamrmlala som si.
,,Naozaj?"
,,Naozaj. Bola by som tam ako piate koleso na voze," usmiala som sa.
,,Keď myslíš," pokrčil plecami, ,,tak ja idem drobec. Večer sa vidíme," dal mi pusu na líce a zmizol v dverách. Ja som sa len rozvalila na gauči, pustila si Teóriu a zapla notebook rovnako, ako posledné dni.
Zo sledovania ma vytrhol až zvonček. Bolo dvanásť hodín - žeby Ed prišiel na obed? Načo? A prečo by zvonil?
Prebehla som k dverám a opatrne ich otvorila.
,,Ahoj," povedal so svojím neodolatel'ným úsmevom.
,,Harry," zasmiala som sa a silno ho objala okolo krku, ,,chýbal si mi."
,,Aj ty mne," zamrmlal si a dal ni pusu. Potiahla som ho dnu a nohou za ním zabuchla dvere. Ruky si obtočil okolo mojho pásu a pomaly s nimi zašiel na moj zadok.
,,Sakra Harry," zamrmlala som si, keď mi ho stlačil.
,,Mám prestať?"
,,Neopováž sa!" odpovedala som mu a začala ho ťahať do mojej izby.
,,Strašne. Si. Mi. Chýbala," mrmlal pomedzi bozky.
,,Aj ty mne," potvrdila som mu a vyzliekla jeho tričko. L'ahol si na postel' a nespúšťal zo mňa pohl'ad.
,,Poď ku mne," povedal a stiahol ma na svoje nohy.
,,Milujem tie tvoje tetovania," usmiala som sa a prstom mu ich začala obkresl'ovať.
,,Ja tiež milujem tetovania," uškrnul sa, ,,máš nejaké?" Kusla som si do pery a prikývla.
,,Ukážeš mi ho?" opýtal sa a v očiach mu zasvietili iskričky šťastia.
,,Jasné," usmiala som sa.
,,Kde ho máš?"
,,Chrbát," odpovedala som mu jednoducho. Opatrne mi začal vyťahovať tričko, až skončilo na zemi vedl'a toho jeho.
,,Otoč sa," povedal mi a ja som ho počúvla.
,,Wau," pošepol a uznanlivo zapískal, ,,je vel'ké."
,,Ja viem," prikývla som.
,,A krásne," dopovedal a jemne mi po ňom prechádzal bruškami prstov.
,,Did u know u r an angel who forgot how to fly? (Vedela si, že si anjel, ktorý zabudol ako sa lieta?)" zašepkal a jemne mi pobozkal chrbát. Neodpovedala som mu, len som sa pretočila, aby som ho mohla pobozkať na pery. Jazykom mi zašiel do úst a rukami ma pevne stískal okolo pásu.
,,L'úbim ťa," povedal.
,,Aj ja ťa l'úbim," odpovedala som mu a ďalej sa nechala unášať jeho bozkami.
Z našej výmeny slín nás vyrušil až Harryho mobil. Najprv sme sa na jeho zvonenie chceli vykašl'ať, no keď neprestával, Harry ho naštvane zdvihol. Oprela som si hlavu o jeho plece.
,,No?" odsekol.
,,Kde si Edward?" ozvalo sa z druhej strany, po čom som hneď spozornela.
,,Čo chceš Thomas?" povzdychol si.
,,Ty vieš čo chcem. Prosím, všetci potrebujeme. Pomož nám, prosím!" povedal smutným tónom.
,,Mali by ste prestať," povedal mu Harry.
,,Tak zoženieš nám to?" opýtal sa Thomas ignorujúc Harryho poznámku.
,,Do hodiny som tam," odsekol a zrušil hovor.
,,Harry?" opýtala som sa ho nesmelo, ,,mohla by som ísť s tebou?"
,,Nicole..." povzdychol si a ja som vedela, aká bude jeho odpoveď. No ja sa len tak l'ahko nevzdám.
,,Prosím! Harry no ták! Zober ma so sebou!" prosila som ho.
,,Nicole bojím sa o teba," povedal opatrne, ,,nie je to bezpečné a ja nechcem, aby sa ti niečo stalo."
,,Dáš na mňa pozor," pousmiala som sa a aj on.
,,No dobre. Ale nemožeš tam ísť takto," pokrútil hlavou.
,,Je na mojom oblečení niečo zlé?" zamračila som sa na neho.
,,Nie, nie je. Len ak si tam chce niekto niekoho doniesť, tak to može byť len nejaká šl'apka," zamrmlal si.
,,Mám tam ísť oblečená, ako nejaká l'ahká baba?" vydýchla som šokovane.
,,Chceš tam ísť, alebo nie?"
,,Chcem," povedala som rozhodne. Podišla som ku sktini, v ktorej som sa začala prehrabovať. Po chvíli som našla krátke čierne šaty. Rýchlo som sa do nich obliekla a urobila pred ním malú otočku.
,,Može byť?" opýtala som sa ho.
,,Si dokonalá," povedal a sledoval ma s uneseným pohl'adom, ,,teraz sa mi nikam nechce ísť. Maximálne s tebou do postele a bez týchto sakra krátkych šiat." Chytil ma za pás a znova začal bozkávať.
,,Harry," zakňučala som, keď mi perami prešiel na krk, ,,musím sa pripraviť." Odsunula som sa od neho a vošla do kúpel'ne. Poriadne som sa namal'ovala, výstrih si stiahla niššie a spodok šiat vyššie.
,,No poď," chytila som ho za ruku, keď som po pol hodine konečne vyšla z kúpel'ne.
,,Počkaj," povedal a jedným pohybom ma zastavil. Oprel ma o stenu a starostlivo si ma celú prezrel.
,,Si neuveritel'ne sexy. Aj keď to by si bola v hocičom." Jeho pery sa spojili s mojími, no ja som ho musela s ťažkým srdcom odstrčiť.
,,Rozmažeš mi make-up," zasmiala som sa. On len pokrútil hlavou a potiahol ma von. Na oči som si nasadila slnečné okuliare a rýchlo si nasadla do auta.
,,Ak by ma teraz uvidel Ed asi by si ma priviazal na retiazku a už od seba nepustil ani na krok a teba by zaživa stiahol z kože," zasmiala som sa.
,,Modli sa, aby nás nezbadal. Nechcem o teba prísť," uškrnul sa a prstami mi prešiel po stehnách.
,,Venuj sa riadeniu prosím," napomenula som ho aj keď ma nesmierne vzrušoval. Odul peru, no už sa sústredil len na cestu.

Na Emino prianie táto fotečka *-* xx - L

2 komentáre: