štvrtok 4. apríla 2013

Fall 11

Uf... Táto časť ma skoro zabila... -.- Takže si ju užite a nie, vobec sa mi nepáči! Jak som ju dnes na fyzike dopísala... Som si povedala, že na to serem. Ako, prepisovať ju už xtý raz sa mi fakt nechcelo... So, I hope that you will like ittt... :) xx - Horanová
P.S.: Venujem Em, s ktorou som sa dneska tol'ko nasmiala pri vymýšl'aní pesničky a potom spievaní paródie na One Way Or Another :3 Thanx for great day babe xx

*11. časť*


Domov sa mi rozhodne ísť nechcelo, tak som sa začala prechádzať londýnskymi ulicami. Všade som videla zamilované páry, z čoho mi bolo ešte viac do plaču. Snažila som sa ich ignorovať najviac ako sa dalo, no vel'mi sa mi to nedarilo. Radšej som sledovala chodník polepený žuvačkami, akoby to bola najviac fascinujúca vec na svete. Netušila som kam idem. Len som sa nechala unášať nohami a myšlienkami.
Ignorovala som mobil, ktorý mi dookola vyzváňal vo vrecku moju obl'úbenú pesničku. Nechcela som sa s nikým baviť. Nemala som náladu na žiadne zvedavé otázky ani na dlhé rozhovory. Proste som chcela mať chvíl'u pokoj.
Zastavila som až pred nejakou starou budovou. Napoly schátraná a vyzerala, že tu už dlho nikto nevkročil.
Cez jeden z rámov okien som preliezla dnu a rozhliadla sa tam. Opatrne som prešla do zadnej časti domu.
Sadla som si na kusok betónu a zapozerala sa do dial'ky. Bol z tade úžasný výhl'ad. Oprela som sa o stenu a ponorila sa do svojich myšlienok. Samozrejme, o ňom.
Vobec som mu nerozumela. Raz sa správa milo, dobreže mi neznesie modré z neba. A potom, so mnou poriadne nehovorí. Pobozká ma a utečie. Správa sa ako nejaké malé dieťa. Ale to nemení nič na fakte, že som do neho bláznivo zamilovaná. Do jeho úžasných pier, ktoré by som najradšej bozkávala každú sekundu. Ten pocit, keď sa ma dotkne a mne naskočí husia koža po celom tele. A jeho oči... Zelená. Dokonalá zelená. Keď sa na mňa pozerá a vlasy mu padajú do čela; na perách má svoj typický úškrn; vtedy je proste neodolatel'ný.
To je ono.
Vytiahla som mobil z vrecka, keďže papier som so sebou nemala a rýchlo do neho naťukala pár riadkov:
"It's in your lips
and in your kiss
It's in your touch
and your fingertips
And it's in all the things
and other things that make you who you are
And your eyes irresistible."
Odložila som mobil a zadívala sa smerom od Londýna. Slnko pomaly začínalo zapadať.
Bolo by to tu romantické, ak by tu s tebou bol - smutne som si pomyslela. Všetko by bolo krajšie, ak by tu bol so mnou.
Utrela som si mokré líca a zliezla z múru na ktorom som sedela. Pomalým krokom som zamierila domov, kde ma Ed hneď zasypal otázkami. Všetky som odignorovala a smutne sa zavrela v izbe. Prepísala som text na papier, ktorý som si založila ku gitare.

Nasledujúce dni boli skoro navlas rovnaké. Chodila som smutná s Edom sa skoro vobec nerozprávala. Telefón ležal vybitý pod postel'ou. Každý deň som chodila na to miesto. Vačšinou s gitarou, no občas bez nej. Relaxovala som tam, sledovala okolie, užívala si božský kl'ud. Hrala som tam na gitare, spievala si, tancovala. Tam ma nikto netrápil. Bola som jediná, ktorá o tom mieste vedela.
Teda, aspoň som si to myslela.

Dnes som znova zamierila na moje miesto. Cestu som už poznala naspamať. Nemala som so sebou gitaru, išla som len tak.
Ako stále som si tam sadla na betónový múrik a zapozerala sa na nádherný výhl'ad, ktorý z tamadial' bol. To miesto sa mi dostalo poriadne pod kožu. Bolo ako moja droga. Musela som tam chodiť každý deň. Zamilovala som si to tam.
Keď sa už začínalo stmievať, postavila som sa, aby som sa mohla vrátiť domov. Keď som chcela odísť, začula som šepot.
,,Harry," povedal zretelne ženský hlas. Zarazene som zastala a počúvala, čo sa bude diať ďalej.
,,Oh Michell," zastonal Harry a mňa pichlo pri srdci. Moj Harry. Nakukla som za roh, z kade sa ozývali ich hlasy. Opieral ju o stenu a ona mala obtočené nohy okolo jeho chrbta. Bozkával ju ako o život.
Chcela som z tamadial' odísť, urobiť hocičo, aby som sa na nich nemusela pozerať. No nevládala som. Nohy som mala strpnute a odmietali sa pohnúť.
Keď som si myslela, že ju tam už pretiahne, niekto vošiel dnu.
,,Harry, nerád ti ruším tvoju chvíl'ku, ale toto nepočká," chytil ho za košel'u a prudko odtrhol od Michell.
,,Čo chceš," sykol naštvane a uhladil si vlasy.
,,Ty to vel'mi dobre vieš," zavrčal a nastavil dlaň. Harry si len niečo zamrmlal a z vrecka vytiahol sáčok, ako vtedy. Strčil mu ho do ruky a bez slova sa vrátil k Michell, aby mohol pokračovať tam, kde skončil. Svoj pohl'ad som nasmerovala k tomu chalanovi. Sadol si na zem a otvoril sáčok. Niečo z neho vytiahol a hneď si to hodil do úst. Potom sa otočil k medzere, cez ktorú prechádzalo svetlo do vnútra. Usmial sa a ja som si uvedomila, kto to je.

Hneď ako som prišla domov, l'ahla som si do postele a zaspala. Moja posledná myšlienka bola, že sa s ním musím stretnúť.

po dlhoooom hl'adaní - fotka Nicole! V najbliššej časti bude možno jej a Harryho (ak sa mi to podarí) koments please! x

3 komentáre:

  1. Bože úžas. Och. :) nemám slov. Mne páči a myslím že nebudem jediná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďalšia časť by ti akože ruky nezlomila xx Ak chceš aby som to ďalej čítať, tak nepíš do toho dokonalé slová a city, myšlienky atď... :D Lov ya, that you write perfect story!
    xoxo
    Táni^^

    OdpovedaťOdstrániť