piatok 5. apríla 2013

POZOR, POZOR!!

Mám otázku. Mám ďalšie  ďalšie kapitoly Same Mistakes. Chcete, aby som to pridávala, alebo sa mi ani neoplatí?
nebude to také super ako Fall, alebo Forever Young... ale niečo to bude.. :D
v komentoch napíšte, čo si myslíte ;)

*Mrs. Styles* xx

4 komentáre:

  1. Ahoj já bych to chtěla dočíst,zvlášť když to skončilo tak zvláčtně ;) takže jo pokračuj :D pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to preto tak divne(nijako) skončilo, lebo to vlastne neskončilo :D mne sa pokazil mobájl takže som k predpísaným kapitolkám nemala prístup, ale užje to ok :) a ak chcete, budem pridávať ;)

      Odstrániť
  2. Je to úžasný príbeh.Chcela by som si to dočítať a viem,že to bude lepšie ako predtým. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samozrejme že hej..... Ja sa naňho strašne tesim lebo nemám ani poňatia kam to bude smerovať ;D

    OdpovedaťOdstrániť