pondelok 8. apríla 2013

Fall 13

Dneska len krátka, ale doležitá... No veď enjoy... Ja idem pozerať The Big Bang Theory <3 (po 3týždňovom absťáku :D) takže mi dajte komenty... :D :) xx - L, ktorá je maximálne spokojná s tým, ako naša *Mrs. Styles* napísala prímačky :D


*13. časť*

Rýchlo som si obliekla tepláky a Edove tričko a bežala otvoriť dvere. Ako som predpokladala, stál tam Harry.
,,Ahoj," pozdravil ma a silno stisol v objatí.
,,Ahoj," uškrnula som sa. Chytila som ho za ruku a užívala si ten dotyk. Vytiahla som ho do svojej izby, kde sme si sadli na postel'. Zobrala som svoju gitaru a ukázala mu zopár akordov.
,,Teraz to vyskúšaj ty," kývla som mu a on zahral nejaké akordy.
,,Nie, nie takto. Pozri, takto," chytila som mu prsty a presunula na správne struny, ,,skočím pre niečo na jedenie, dobre?" Prikývol a ja som sa rozbehla dole.
Vybrala som zo skrinky popkorn a hodila ho do mikrovlnky. Zatial' som sa zasnívane pozrela do neznáma a rozmýšl'ala nad najdokonalejším chlapcom na svete, ktorý ma čakal hore v izbe.
Keď sa konečne mikrovlnka vypla, vytiahla som z nej popkorn a nasypala ho do misky, ktorú som zobrala hore. Na chodbe som začula spev a tichú gitaru, vychádzajúce z izby.
,,…make you who you are. And your eyes irresistible," zaspieval, presne podl'a akordov, ktoré som tam mala popísané. Už som chcela vojsť dnu, no on spieval ďalej:
,,It makes your lips so kissable,
and your kiss unmissable,
your fingertips so touchable,
and your eyes,
irresistible," dokončil.
Vošla som dnu a on sa rýchlo otočil.
,,Takže nevieš hrať na gitare, hej?" opýtala som sa ho.
,,No," nesmelo sa poškrabal na krku a ja som sa len rozosmiala.
,,Pravdou je, že som to povedal, len aby," začal a podišiel ku mne bliššie, ,,som s tebou mohol byť viac."
,,Zahraj mi to ešte raz," povedala som a snažila sa predýchať jeho predchádzajúcu poznámku. Len si sadol na postel' a celé mi to zahral a zaspieval. Sedela som oproti nemu a pozerala mu do očí, rovnako ako on mne.
Keď dohral posledný akord, položil gitaru vedl'a postele a stále zo mňa nespúšťal pohl'ad. Prepal'oval ma tými jeho zelenými očami. Tými jeho dokonalými očami. Pomaly sa ku mne približoval. Milimeter po milimetri. Stále nespúšťal pohl'ad z mojich očí. Jeho ruka opatrne zablúdila k mojmu lícu, ktoré pohladkal. Potom si ju položil na moj pás, za ktorý ma potiahol k sebe bliššie.
Pomaly ma pobozkal. Úplne pomaly a opatrne. Akoby sa bál, že sa mu rozpadnem v rukách. Jemne ma bozkával, zatial' čo moje vnútro jasalo. Nedokázala som mu odolať a ani on mne.
,,Nicole," zašepkal, keď sa naše pery rozpojili. Znova mi len pozrel do očí.
,,Ešte," povedala som a zavrela oči. Znova ma pobozkal, no teraz už odvážnejšie. Rukou mi zašiel do vlasov a ja som si obtočila ruky okolo jeho krku. Posadil si ma na kolená bez toho aby rozlepil naše pery.
,,Pozri, čo so mnou robíš," zasmial sa. Oprela som si svoje čelo o to jeho a s úsmevom som si ho prezrela.
,,Nikdy som takýto nebol. Romantika nie je moja silná stránka," uchcetol sa.
,,A čo je tvoja silná stránka?"
,,Mám vel'a silných stránok. Napríklad moj šarm, sexapeal, úsmev..."
,,A nechýba ti ani skromnosť, však?"
,,Presne," zasmial sa.
,,A čo tvoja slabá stránka? Teda, okrem romantiky," povedala som s úsmevom.
,,Nemám slabé stránky. Len mám veci, o ktorých nechcem hovoriť," zamrmlal si a uhol mi pohl'adom.
,,Harry, vieš, že mne možeš veriť," uistila som ho.
,,Nie je o tom l'ahké rozprávať."
,,Ja pochopím, keď mi to ešte nepovieš. Len chcem, aby si vedel, že som tu pre teba a možeš sa mi hocikedy zveriť." Postavila som sa a odložila papier s textom, kde už Harry stihol dopísať časť, ktorú vymyslel, som odložila na stol a gitaru ku skrini. Bola som mu otočená chrbtom, keď začal rozprávať.

4 komentáre:

  1. Dokonalé! Prosím si ďalšiu časť! :-* (Y)
    Táni^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaa.. Borovička moja milovaná tak po prvé.. Aj ja som dokonale šťastná s tým.ako somto napisala :3 po druhe pisanie s diakritikoi ma uz omrzelo :D trva to dlhsie -_- :D
    Potom cast je ako inak dokonala.. Proaiiim.. Daj zajtra dalsiu :3 :) <3<3<3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalá část stejně jako všechny ostatní!:):3

    OdpovedaťOdstrániť