utorok 16. apríla 2013

Fall 15

Lízatko v ústach, slúchadká s obl'úbenou hudbou v ušiach na plné pecky, mobil s časťou v ruke a píšem... :) Takže som niečo napísala... ;) Sorz za chyby, ale švičilo mi slnko do očí... :D Enjoy&leave comment... Lots of kisses from sunny Košiceee... xxx - Horanová


*15. časť*

Neodpovedala som mu, lebo on vedel, že som na tom rovnako. Objala som ho okolo krku a začala bozkávať. On mi každý jeden bozk oplatil. Ruka mu zablúdila k lemu mojich teplákov a keď videl, že sa nebránim, začal mi ich sťahovať. Za nimi putovalo na zem aj jeho tričko a potom aj to moje. Prstami som mu obkresl'ovala línie každého tetovania, kým sa on snažil rozopnúť moju podpresnku.
,,Nicole! Si doma?" ozvalo sa zdola a hneď potom, zaznelo celým domom tresnutie dverí.
,,Ed," šepla som Harrymu, ,,obleč sa." Hneď sme sa začali obliekať a ja som si dávala pozor, aby som sa mu neotočila chrbtom.
,,No poď," chytila som ho za ruku a potiahla dole.
,,Ahoj," pozdravila som Eda a silno ho objala. Harry sa zatial' len opieral o zárubňu dverí pri kuchyni.
,,Čo si robila, drobček?" opýtal sa ma.
,,Učila som Harryho hrať na gitaru," zasmiala som sa.
,,Vážne? Myslel som si, že on na ňu vie hrať," zamračil sa a my sme sa s Harrym rozosmiali.
,,On vie, ale... Je to komplikované," povedala som a rýchlo na neho pozrela.
,,Aha, takže vy tak," zamrmlal si Ed a ja som hneď vedela, na čo myslí.
,,Ed, neblbni. Je to tvoja sestra," zašomral si.
,,Myslím, že by ti to nevadilo," zasmial sa a odišiel z kuchyne.
,,Má pravdu. Vobec ma netrápi, že si sestra jedného z mojich najlepších kamarátov," zašepkal mi do ucha a oprel o chladničku.
,,Si hrozný," pokrútila som hlavou a vtisla mu jeden bozk.
,,Ja viem," zasmial sa.

Ráno som sa zobudila v prázdnej posteli. Bola som si na sto percent istá, že tu Harry zostával na noc.
Ešte dosť rozospato s rozcuchanými vlasami som sa zošúchala dole.
,,Dobré ráno," pozdravila som prázdnu kuchyňu. Z chladničky som si vytiahla mlieko a do misky som si nasypala cereálie. Sadla som si k barovému stolu a začala prežúvať raňajky. Pohl'ad mi padol na papier položený predo mnou. Rozbalila som ho, aby som si mohla prečítať odkaz od Eda.

'Som v štúdiu, možeš prísť ak sa budeš nudiť. Aj by som ti to ráno povedal sám, ale keď ty si s Harrym tak chutne spala v objatí :3 Ed xx'

Prekrútila som očami a dočítala zvyšok, ktorý už nepísal on.

'Musel som ísť za chalanmi na skúšku... Zobral by som ťa, ale spala si tak krásne (ako už Ed spomenul), že mi ťa bolo l'úto budiť. H xxxx'

,,Akí zlatí," povedala som si pre seba. Rýchlo som do seba nahádzala zvyšok raňajok a zamierila naspať do mojej izby. Niekde spopod perín som vyhrabala moj mobil a zavolala Ashtonovi. Povedal, že príde, keď mu skončí skúška. Zatial' som si len zapla notebook a nudila sa na twitteri a youtube. Rozhodla som sa vypočuť si pesničky jeho skupiny. Pustila som si prvú, ktorú som uvidela a nechala si ju hrať pekne nahlas. Poodpisovala som zopár l'uďom, predtým ako prišiel Ashton.
,,Ahoj," usmiala som sa na neho a silno ho objala.
,,Čavelo," žmurkol a prešiel do vnútra.
,,Ďakujem, že si prišiel," povedala som a zatiahla ho do obývačky.
,,Máš dobrý vkus," zasmial sa, keď započul tóny pesničky.
,,Nieže?" uškrnula som sa a začala spievať, ,,I dedicted this song to you, the one who never sees truth that I can take away your heart, heartbreak girl..." po čom Ashton vybuchol do smiechu.
,,Som dobrá, však?"
,,Najlepšia. Talent si zjavne zdedila po bratovi," usmial sa a ja som si sadla na gauč. Pustila som ďalšiu pesničku a obaja sme si začali spievať a tancovať.
,,Inač, ako s tým chalanom?" opýtal sa udýchane po asi piatej pesničke.
,,Trikrát hádaj," široko som sa usmiala pri spomienke na Harryho.
,,Ste spolu?"
,,Tak ti stačil jeden pokus," pokrčila som plecami.
,,Fakt? Gratulujem!" zasmial sa a stisol ma v svojom objatí.

Ashton & Harry ^-^ Našla som ich spoločnú animáciu (malo by sa to hýbať) xx - L

3 komentáre:

  1. super! len tak ďalej, je to super! :3 Bolo by to ešte lepšie, keby bola dlhšiaa, ale tak aspoň niečo, je to veľmi dokonalá story. -ďalej.
    Táni^^ xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to naprosto dokonalé!:3 píšeš úžasně:) a ten gif:33 taký zlatí tam oba dva sou:3:D xx

    OdpovedaťOdstrániť