pondelok 22. apríla 2013

Fall 17

Sorz, že mi to tol'ko trvalo, ale dol'ahla na mňa jarná únava alebo celoročná lenivosť. :D Fakt sorz... :) Mám pre vás pár oznamov, so listeen:
1. V tejto časti je jeden úsek písaný z pohl'adu tretej osoby, takže sa nezl'aknite...
2. Čo by ste povedali na to, že by som vám pomedzi Fall pridávala ešte jeden príbeh (má zatial' cca 40 častí) a keď by sa skončil Fall, písala by som jeho pokračovanie/druhú sériu?? O tomto fakt potrebujem KOMENTY!!
3. Ak ma osobne poznáte a stretávame sa, mám na vás jednu malú prosbu... NEčítajte túto časť, lebo sa za ňu hambím... ;D A ak si ju prečítate, aspoň mi o tom nejako nedajte vedieť, lebo chytím farbu ako Louiho červené nohavice. :D enjoy&leave comment unicorns ;D
- Vaša Horanová xxx


*17. časť*

Zastavili sme pre nejakou staršou budovou.
,,Naozaj to chceš?" opýtal sa a ja som prikývla. Smutne si povzdychol a vystúpil z auta. Otvoril mi dvere a silno objal okolo pásu.
,,Hlavne sa ma dotýkaj, aby si fakt mysleli, že ma chceš do postele," pošepol mi do vlasov a otvoril jedny dvere. Prešli sme cez niekol'ko chodieb až ku jednej miestnosti.
,,L'úbim ťa," pošepol a jemne mi opravil šaty. S povzdychom otvoril vel'ké dvere a vtiahol ma dnu. Ruku som si položila na jeho pás.
,,Ú, koho si nám tu doniesol?" opýtal sa uštipačne jeden z chalanov.
,,Pre vás? Choďte si zohnať vonku nejakú. Táto je moja," zasmial sa a rukou mi stisol zadok.
,,Sa nepodelíš? Čo si to za kamoša," povedal znova ten istý a už zamieril ku mne.
,,Ahoj mačička," zasmial sa a ruky si položil na moj pás, ,,nepojdeš radšej so mnou? Som lepší ako tento tu," pohrdavo fl'ochol na Harryho.
,,Nicolas, nájdi si vlasnú. Na túto aj tak peňažne nemáš," sykol Harry. Nicolas na mňa ešte raz sklamane pozrel a potom sa otočil k Harrymu.
,,Doniesol si nám?" opýtal sa ho a Harry prikývol. Z vrecka bundy vytiahol vrecúško a hodil ho Nicolasovi.
,,A teraz ty zlatko," pošepol mi do ucha a potiahol ma do druhej miestonsti.
,,Šťastná?" opýtal sa a oprel ma o stenu.
,,Celkom hej," usmiala som sa a rukami ho objala okolo krku.
,,Som rád," pošepol a opatrne ma začal bozkávať. Rukou mi prešiel po leme šiat a chvíl'u sa s nimi hral. Poslepiačky som mu nahmatala gombík na rifliach a rozopla ich.
,,Fakt to chceš tu?" zamrmlal si, ,,alebo ideme ku mne na byt?"
,,Poďme k tebe," odpovedala som mu. Rýchlo ma potiahol smerom von.
Nastúpili sme do auta a Harry poriadne dupol na plyn. Zjavne bol nedočkavý.
O pár minút sme už parkovali pred jeho bytom. Za ruku ma vytiahol hore. Nešikovne otvoril dvere a vtlačil ma dnu. Nohou ich zabuchol a už ma držal medzi stenou a svojím telom. Bozkával ma ako šialenec, akoby sme sa nevideli niekol'ko rokov. Bez toho aby rozpojil naše pery, sme sa začali presúvať do spálne.

Obaja sa navzájom zbavovali svojho oblečenia a pritom sa snažili neodelovať svoje pery ani na sekundu. Keď už boli obaja nahí, vtedy sa to začalo. Telá preplietajúce sa navzájom, pot stekajúci dole pramienkami. Ich hlasné vzdychy prerušovali ticho, ktoré bolo doteraz v celej miestnosti. Ona zabárala nechty do jeho chrbta i rúk, on jej perami sal pokožku na krku. Obaja vedeli, že tam vznikne krásny cucflek, no momentálne to bolo to posledné čo ich trápilo. ,,L'úbim ťa," zašepkal jej do ucha tesne pred vyvrcholením. ,,Aj ja teba," odpovedala mu s prudkým výdychom. Zaklonila hlavu a prehla sa v chrbte.

,,Nicole," povedal udýchane Harry a klesol na vankúš vedl'a mňa, ,,bola si skvelá."
,,Aj ty," odpovedala som mu a vtisla ešte jeden bozk, po ktorom ma prevrátil pod seba. Na spotené čelo na sa mu lepili vlasy, no stále vyzeral tak sexy a neodolatel'ne ako vždy.
,,Harry, musím sa osprchovať," pošepla som mu a on pokrútil hlavou.
,,Nikam nejdeš."
,,Možeš ísť so mnou," ponúkla som mu, po čom sa mu hneď rozžiarili očká. Vyskočil na nohy a rýchlosťou svetla ma potiahol do sprchy, kde sme si dali druhé kolo, po ktorom sme už len unavene padli do postele a v spoločnom objatí sme zaspali.

***

,,Dobré ráno princeznička," bolo prvé čo som ráno začula. Opatrne som rozlepila oči a pozrela na Harryho bez trička, ako mi podáva tácku s raňajkami.
,,Dobré ránko," rozospato som na neho zažmurkala a rukou si pretrela oči.
,,Pripravil som ti raňajky," povedal, čo ma donútilo posadiť sa.
,,Ďakujem," usmiala som sa na neho a potom na lievance so šl'ahačkou, ktoré ležali predo mnou.
,,Mám ťa krmiť?" opýtal sa, keď si všimol, ako ich hypnotizujem pohl'adom.
,,Možeš," pokrčila som plecami a nechala ho, aby mi pomaly vkladal maličké kúsky palaciniek do úst.
,,Ďakuvem. Bovo to skuevé," zašušl'ala som s plnými ústami a dala mu pusu na nos. Zostalo mu tam trochu šl'ahačky z mojich úst, čo ma prinútilo sa rozosmiať.
,,Príde ti niečo smiešne?" zamračil sa.
,,Más tu trochu šl'ahačky," ukázala som mu na nos. Chcel si ju zotrieť, ale ja som ho zastavila.
,,Nie tak," pokrútila som karhavo hlavou, ,,takto," dala som mu naň pusu a oblizla šl'ahačku.
,,Ďakujem," usmial sa, ,,ešte niekde?"
,,Áno. Presne tu," povedala som a pritiahla si jeho pery na moje. Jazykom som mu vošla do úst.
,,Klamárka," zamrmlal si a chytil moj jazyk medzi svoje zuby, ,,moja klamárka," prevalil ma na chrbát a začal hladkať moj pás.
,,V tom prípade si ty moj klamár," odpovedala som mu. Už sme sa nepotrebovali rozprávať. Stačili nám naše bozky, dotyky a naša láska.
V tomto romantickom momente nás muselo niečo vyrušiť. Niečo ako moj zvoniaci mobil.

4 komentáre:

  1. Časť skvelá a odpoveď áno, dávaj aj tú z ktorej máš 40 časti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný:3 a určitě začni přidávat i ten druhej příběh!:D:):3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělá část můsím říct!!! :)))) A ano dávej sem ten další příběh :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jasne ze davaj aj *** ;) ja som ti to hovorila.. A aha kolko tu mas komentov... Nechapem preco sa za tuto caszmt hambis.. Ved je super.. Aver, ze to budem rozoberat aj zajtra s tebou nazivo :P :D ale nie.. Alebo.. Uvidime.. Kazdopadne.. Cast je super ako kazda... Preslo par hodin a kukaj jake zlate a dost... Komentov tu mas :) ne jako ja :D :D :D :/

    OdpovedaťOdstrániť