sobota 6. apríla 2013

Fall 12

L'udiáááá! Prosím vel'mi pekne, najviac ako sa dá... Prosiiiiim vás, prečítejte si Same Mistakes (hore máte v záložke odkazy na kapitoly) a hoďte tam komenty... :) Lebo inak Em nebude pridávať :( A ona to musí pridávať! Zbožňujem ten príbeh ^-^ Takže vám vel'mi ďakujem... Keď si prečítate, dajte koment na nejakú kapitilu, alebo k príspevku pod týmto, aby sme mali prehl'ad :)
baj d vej - som sa hrala s photoshopom a som spravila obrázky k Forever Young a Fall... Sú v tých záložkách (a k Fallu dám aj teraz k časti) ;) Snaha bola... :D Love ya a nezabudnite čítať a KOMENTOVAŤ! xx - Horanová


*12. časť*

,,Ahoj," s úsmevom som pozdravila Emily a hneď ju aj objala. Zišli sme sa celá partia, no ja som potrebovala len jedného človeka. Thomasa.
,,Ahoj," pozdravil ma so svojím typickým širokým úsmevom.
,,Potrebujem sa stebou porozprávať v súkromí," pošepla som mu a on prikývol. Chytil ma za ruku a potiahol ďalej od ostatných. Keď sme už od nich boli dosť ďaleko, sadli sme si na lavičku a on čakal. Čakal na moju otázku.
,,Thomas... Potrebujem od teba zistiť jednu vec," povzdychla som si nakoniec, ,,poznáš Harryho, však?" spýtala som sa aj keď to bolo skor tvrdenie, než otázka.
,,Radšej by som nepoznal, ale áno," prikývol.
,,Poviem ti to všetko od začiatku, aby si bol v obraze," povedala som a začala mu hovoriť všetko, odkedy sme sa s Harrym prvýkrát stretli až po ten večer, keď som ich videla na mojom mieste. Sledoval ma so šokovaným výrazom v tvári.
,,A čo odo mňa chceš počuť? Veď už vieš skoro všetko," povedal, mierne naštvane.
,,Možno viem, ale nerozumiem tomu. Nechápem Harryho správanie a nechápem, čo v tom všetko robíš ty," upresnila som mu.
,,Ak Harry zistí, že som ti niečo povedal, zaživa ma stiahne z kože," povedal a sklonil hlavu.
,,Thomas, ja ani neceknem," ubezpečila som ho.
,,Aj tak ma zabije," zamrmlal si.
,,Prosím, povedz mi to," povedala som a prosebne sa na neho usmiala.
,,Harry nie je ten chalan, ktorý si myslíš," povedal po pár minútach ticha, ,,je to klamár. Je namyslený, drzý. Klame celému svetu a vobec ho to netrápi. Plus, je namočený do takých vecí, ktoré si radšej ani nechci predstaviť."
,,Ďakujem ti Thomas. Si zlatíčko," povedala som mu, objala ho a zamierila preč. Čo tým myslel? Prečo je klamár? A v čom je namočený?
Teraz mi napadal len jeden človek, ktorý by mi mohol odpovedať na tieto otázky. Jeden človek, ktorého som nemala vobec chuť vidieť. Ten, na ktorého sa snažím myslieť čo najmenej, no teraz, mierim k jeho domu.
Keď som zastala pred jeho dverami a stlačila zvonček, znova sa mi všetko roztriaslo. Thomas, prepáč mi to. Len to pomyslenie na neho mi sposobovalo zimomriavky.
,,Jé, ahoj," pozdravil ma Niall, keď mi otvoril, ,,prišla si za Harrym, však?"
,,Je doma?" opýtala som sa ho.
,,Zavolám ho sem, či ideš za ním?"
,,Idem ja," povedala som a zamierila hore. Prešla som po chodbe a opatrne zaklopala na jeho dvere.
,,Daj pokoj Louis," ozvalo sa z izby a ja som sa uškrnula. Stlačila som kl'učku a vošla dnu. Sedel pri stole a niečo čarbal do papierov. Nazrela son mu ponad plece a rýchlo si prebehla pár riadkov textu, pravdepodobne nejakej pesničky. Čo však upútalo moju pozornosť viac, bolo moje meno na kraji strany. V srdiečku.
Harry sa strhol a rýchlo otočil papiere, keď ma zbadal za sebou.
,,Čo tu robíš?" opýtal sa šokovane.
,,Niall ma pustil dnu," usmiala som sa na neho a posadila na gauč.
,,Nicole... O niečom sme sa rozprávali. Nemali by sme sa stretávať. Nie je to bezpečné," zamrmlal si.
,,Prosím ťa, prestaň! Klameš sám seba a ja ti na to neskočím!" povedala som naštvane. Fakt som nemala chuť počúvať jeho vymyslené reči.
,,Už mi neklam," povedala som a postavila sa, aby som mu mohla pozerať do očí.
,,Viem, že ma chceš pobozkať. Že sa ma chceš dotýkať. Že chceš byť so mnou," zamrmlala som si. Stála som tesne pri ňom. Dýchali sme na seba a pozerali sa navzájom do očí.
Na ten zvyšok teraz nie je čas. To z neho vytiahnem potom. Teraz ho potrebujem cítiť.
,,Prečo sakra musíš mať stále pravdu?" sykol a pritlačil ma o prvý pevný predmet v miestnosti. Vrhol sa na moje pery a ja som sa musela pousmiať. Odtiahol ma od steny a potlačil k posteli.
,,Harry," zavrčala som, keď mi začal rozopínať nohavice.
,,Áno?" zamrmlal si.
,,Neprišla som sem, aby som sa s tebou vyspala," odstrčila som ho a naspať si zapla gombík na rifliach.
,,Dobre," prikývol a odtiahol sa odo mňa.
,,Možeš mi veriť Harry," chytila som ho za ruky.
,,Ale ja nemožem veriť ani sám sebe Nicole," odvetil a smutne sklopil zrak.
,,Harry prosím," povedala som a stále ho držala za ruky, ,,vysvetli mi všetko."
,,Teraz určite nie. A hlavne nie tu," pokrútil hlavou.
,,Čo tak zajtra u mňa? Ed nebude doma, budeme mať božský kl'ud. A možem ťa niečo naučiť na gitare," usmiala som sa.
,,Ty si na to nezabudla?" opýtal sa a z hlasu mu bolo cítiť radosť.
,,Jasné, že nie. Zajtra buď o druhej u mňa. Budem ťa čakať," usmiala som sa, dala mu pusu na líce a rozbehla sa domov.

3 komentáre: