nedeľa 23. júna 2013

Sosídž of laverz 38

Ak by som mohla, tak by som túto časť prepísala do posledného písmenka. Absolútne ju nemám rada. Ale počkať... Ja som ju prepísala. A tá druhá verzia je aj oveľa lepšia (podľa mňa.) Tak prečo vám ju sem nedám? Lebo som debil (to je jedna vec) a keďže plánujem písať príbeh, (most probably bude keď sa skončí LTLA - odhadujem na taký október) ktorý bude pokračovaním SOL. A ak by som použila druhú verziu 38 a epilógu, nemohla by som na to naviazať (vlastne mohla, kebyže si odmyslím epilóg. ale never mind.) Takže nie som spokojná s toutu kapitolou, ale s epilógom aj celkom hej. Proste chaos :D
Inak, ja vás tak ľúbim :3 hlavne to, ako ma vraždíte v komentoch... :33 :D to je také milé :DD Každopádne, enjoyy, koment, hviezdička ;) :)Xx
p.s.: poznáte ten pocit, keď vám odpíše niekto, koho neuveriteľne obdivujete? :3 je to úplne dokonalé. ♥ Otvorte si youtube a nájdite tam kanál AtiShows (možno tu potom dám link). On mi odpísal. :3 Proste to bolo asdfghjkl. Som mu napísala mail a na fb a ani som nečakala, že by mi mohol odpísať, keď zrazu - bum. Odpísal. Ja ho milujem ♥ Neuveriteľne zlatý je. :3
p.s.s.: keď ste to dočítali až sem, tak vás ľúbim. a ak ste to celé preskočili, aj tak vás ľúbim. :* - M'sL


*38. časť*

Nesmelo som otvorila oči. Oslepilo ma silné svetlo. Opatrne som nimi zaklipkala. Ležala som v miestnosti. Pri mne sa potichu bavili dvaja ľudia a ďalší piati niečo rozoberali na stoličkách. Na druhej strane izbe, sedel chlapec s malým dievčatkom na rukách.
,,Mama?" ozvalo sa to malé dievčatko. Všetci zdvihli hlavy, prestali robiť to, čo robili a upreli na mňa pohl'ad. Bolo mi to nepríjemné a až trápne.
,,Lav!" povedal jeden z nich a silno ma objal. Postupne sa ku nemu pridali aj ostatní a ja som sa cítila nadmieru divne. Keď sa odo mňa odtiahli, premerala som si ich všetkých pohľadom.
,,Kto ste?" šepla som. Vyvalili na mňa oči a jeden sa rozosmial.
,,Sweetheart, nesranduj," povedal s úsmevom chalan v pásikavom tričku.
,,Vyzerám, že by som srandovala?" zdvihla som obočie.
,,Ty si vážne nič nepame
ätáš? Ani nikoho z nás?" opýtal sa jeden a ja som len rezignovane pokrútila hlavou.
,,Čo si pamätáš?" spýtal sa jeden z nich a vyzeral, že má slzy na krajíčku.
,,Detský domov a," silno som sa zamyslela, ,,počkať. Ty si James," ukázala som na neho a on sa usmial.
,,Steph, ďakujem," silno ma objal. Privinula som si ho k sebe a vdychovala tú jeho voňu. Keď ma pustil, ešte raz som si ich prehliadla. Pri jednom som sa zamračila. Zalovila som v pamäti a rozmýšl'ala, odkial' ho poznám.
,,Ty," ukázala som na jedného, ,,teba poznám. Neviem odkiaľ ťa poznám, ale pozám ťa. Neviem si na to spomenúť," zamračila som sa.
,,Môžte nás na chvíl'u nechať osamote?" opýtal sa ich a oni pomaly vyšli von. Sadol si na moju postel' a vlasy mu padali do tváre. Vyzeral zničene.
,,Naozaj netušíš, kto som? Kto sú chalani, kto je Elliot, kto je Em a Lilo? Kto je Mickey?" spýtal sa smutne a ja som len pokrútila hlavou.
,,Lav, vážne si to nepametáš?" naklonil sa ku mne bliššie, tak, aby bol vzdialený len pár centimetrov.
,,Prepáč," povedala som smutne a rýchlo od neho otčila hlavu.
,,Nechcem ťa stratiť, prosím. Si moja najlepšia kamarátka. Nemožem ťa znova stratiť. Stačilo mi, keď si raz odišla. Prosím, potrebujem ťa tu. Potrebujem byť s tebou, potrebujem ťa mať pri sebe. Ako moju najlepšiu kamarátku, ktorá ma stále podrží. Musíš si spomenúť. Urobím hocičo," povedal a sklopil zrak.
,,Rada by som si spomenula," pošepla som mu a pritiahla si ho k sebe bliššie. Objal ma okolo pása a ja som si zložila hlavu na jeho hruď.
,,Porozprávaj mi niečo. O nás, o nich," kývla som smerom von.
,,A čo by si chcela počuť?" usmial sa.
,,Hocičo," odpovedala som mu. On začal rozprávať. Ako sme sa prvý krát stretli, ako ma k nim prijali do práce, ako sme spolu bývali, vystrájali hlúposti, ako sme si užívali svoju prítomnosť. Potom mi rozprával o Elliotovi. Ako som ho stretla, ako sme sa spoznali. Ako si všetci mysleli (a podl'a neho aj myslia), že spolu chodíme. Rozprával mi, ako som žila a ja som sa miestami smiala, miestami mi bolo do plaču.
,,Prečo som odišla?" opýtala som sa ho.
,,Kebyže to viem, povedal by som ti to," šepol.
,,Ďakujem ti. Si úžasný," objala som ho. Položila si hlavu na jeho rameno a on si svoju zaboril do mojich vlasov.
,,Nemáš začo, sweetheart," pošepol.
,,Ale mám. Bol si moj najlepší kamarát a dúfam, že ním budeš aj naďalej. Aj keď si možno nespomeniem," povedala som smutne.
,,Spomenieš. Len tomu ver," usmial sa. Pohmírila som sa mu na hrudi a zavrela oči.
***
,,Louis!" počula som syknúť hlas.
,,Ale no ták! Pozri ako zlato spolu spia! Toto mi chýbalo, naše hrdličky," zasmial sa.
,,Nefoť ich!" zahriakol ho niekto iný. Pocítila som, ako sa moj vankúš (Zaynova hruď) pohol a hneď ma hladkal po chrbte.
,,Buďte ticho! Zobudíte ju!" zašepkal rozospato.
,,Bojím sa. Čo ak si nespomenie? Nechcem jej vravieť všetko, čo sa stalo," povedal jeden smutne.
,,Niekto jej to bude musieť povedať. Všetko o Mickey, o ňom," povedal znova ten istý.
,,Ona mi to už nevysvetlí," povedal smutne Zayn. Čo mu mám vysvetliť?
,,Spolieham sa na vás dvoch, že nám to vysvetlíte," povedal Louis. Teda myslím.
,,No ja vám neviem," povedal smutne James.
,,Pozri. Mám pocit, že teraz je tu kvoli nemu. A to ja nechcem. Nedôpustím, aby takto trpela kvoli nemu," smutne povedal Zayn a silnejšie ma objal.
,,Nevieme, prečo je tu. Ale odišla kvôli nemu," smutne povedal jeden. Naschvál nevravia jeho meno? Aby som nevedela, kto mi toto pravdepodobne spravil?
,,Kvôli nemu?" opýtal sa šokovane Zayn.
,,Áno. On," začal James a zasekol sa.
,,Zbil ju," pokračoval za neho druhý, ktorého som podľa hlasu odhadovala na Elliota.
,,A znásilnil," dokončil James a ja som sa musela ovládnuť, aby som sa ich hneď nespýtala kto.
,,Srandujete," povedal jeden z nich.
,,Bohužial' nie."
,,To by neurobil. On predsa taký nie je. Boli kamaráti," zamrmlal si jeden.
,,Boli niečo ako citujem, friedns with benefits. Ale nejde mi to dokopy. Ak na tom boli tak, prečo by jej to robil?" spýtal sa niekto, koho hlas som ešte nepočula.
,,Niall, hádali sa. A vieš kvoli čomu? Že si to ty zistil. Pohádali sa preto a potom to s nimi šlo dolu vodou. Hádky občas bitky. A kvôli tomu odišla. Kvôli tomu, že jej to robil a že ju bil. A hlavne tá posledná noc, to bola pre ňu posledná kvapka. Keď ku mne prišla, mal som pocit, že vyplakala všetky slzy. Bola z toho úplne zničená. Bolelo ma vidieť ju takto. Ničilo ma to tak isto ako ju. A keď kvoli nemu odišla. Stále, keď som ho uvidel, musel som sa ovládať aby som mu jednu nestrelil a nepovedal, aký je magor. No nemohol som, lebo som jej sľúbil, že budem aj s Elliotom mlčať. Bál som sa o ňu. A teraz sa bojím tak isto," povedal smutne James.
,,Oni spolu niečo mali?" povedal šokovane Zayn, ,,čo som to za kamaráta," presunul si ruky na tvár.
,,Zayn, to bude v pohode," povedalo nejaké dievča. Počula som, ako sa k nám približujú kroky.
,,Stále neverím, že by jej toto spravil. Proste neverím, že Harry je taký. Hazza by jej to nespravil," povedal. Harry. Hazza.
Mám pocit, akoby sa mi niečo začalo vybavovať. Niečo, čo sa dialo. Niečo, čo sa stalo. Niečo, čo mi urobil. Rozhodla som sa, že je čas 'vstať'. Rozlepila som oči a prezrela si ich.
,,Dúfam, že sme ťa nezobudili," povedal James a ja som pokrútila hlavou. Trochu klamstva, ale to nevadí.
,,Zayn?" pošepla som mu.
,,Áno sweetie?"
,,Neopúšťaj ma," povedala som a on sa len usmial.
,,Neboj sa. Už nikdy. Najlepší kamaráti. Navždy," pošepkal a usmial sa. Rukou mi roztrapatil vlasy a ja som sa na neho zamračila.
,,Nenávidíš, keď sa ti niekto dotýka vlasov, ja viem," uškrnul sa.
,,Správne," usmiala som sa a rukou mu prešla po vlasoch.
,,Nežiarliš?" spýtal sa Louis jedného dievčaťa. Ona len s úsmevom pokrútila hlavou.
,,Nezakazujem im ich kamarátstvo," mikla plecami.
,,A ty, nežiarliš?" spýtal sa Elliota.
,,Prečo by som mal?" uškrnul sa.
,,Nechodili ste spolu?" zdvihol obočie.
,,Vaše randenie," pošepkal mi do ucha Zayn a ja som pochopila. Náš (môj a Elliotov) žartík.
,,Počkaj. Vravel si, že sa s ním poznám už dva roky a niečo, čo znamená, že za dva roky nikto na nič neprišiel?" zdvihla som obočie a oni obaja pokrútili hlavami.
,,Wau," usmiala som sa, ,,to je," začala som.
,,Neuveritel'né," dokončil za mňa Elliot, ,,čakal by som, že vy to zistíte ako prvý," zasmial sa a podišiel ku mne.
,,To, že spolu chodíte je celosvetovo známe," povedal jeden a ja som sa usmiala.
,,Povieme im to?" spýtal sa ma Elliot a ja som pokrútila hlavou.
,,Ako myslíš, sweetheart," uškrnul sa.
,,Chalani, nechcem vás nejako rušiť, ale mali by ste ísť do štúdia," povedala baba, ktorá doteraz sedela na stoličke. V jej rukách bolo malé dieťatko. No dobre, až tak malé nebolo.
,,Tak, my ideme. Večer za tebou prídem," povedal Zayn, objal ma a spolu s ďalšími troma chalanmi odišiel.
,,Elliot?" šepla som a on sa usmial.
,,Áno?" Posunula som sa a potľapkala miesto vedľa mňa na posteli. Pochopil to a sadol si tam.
,,Porozprávaj mi niečo," usmiala som sa.
,,A čo by ťa zaujímalo?"
,,Čo sme robili? Zayn mi povedal, že sme trávili veľa času spolu, len my dvaja." On mi začal rozprávať, ako sme sa stretli, ako sme chodievali von, ako sme oslávili moje narodky, ako ma zoznámil s rodičmi, ako sme si všetko hovorili. Ako som odišla a potom ako sme skypovali skoro každý deň. Ako sme sa stretli v Miami, ako som ho zoznámila s Mickey.
,,Mickey," šepla som, ,,to je ona?" opýtala som sa a Elliot prikývol.
,,Možem ju?" spýtala som sa a oni prikývli. Doniesla ju a ja som si ju privinula na hruď.
,,Je celá po tebe," usmial sa James, keď som ju objala.
,,Mama je krasna," usmiala sa na mňa.
,,Ty si krásna," uškrnula som sa a ona ma silno vystískala.
,,Obe ste," zasmial sa Elliot. Objal ma okolo pásu a ja som sa šťastne usmial.

Že sa to hodí k príbehu? ;3 :D - M'sL

6 komentárov:

  1. och hovno!
    to ako fakt toto? si robíš srandu ne teraz zo mna? to akože ona fakt stratila pamat? ty baví :OOOO to není možne,more ja nechápem (btw.ako dlho som už nepísala koentár,že ? :3) ale teraz spat:D absolutne nechápem ako mohla stratiť pamať o.O och bože ja neviem či mam byť na teba nasrata alebo sa radovať že sa to zamotalo,ja neviem:( :DD ale jedno viem ! je to božske,dokonale,naádhern,superky ako vždy :33 btw.mám nový vzhlad na blogu sprav kukuč :33 moje mesto lásky tam je na pozadíčku :3 aj TT mám nový ak by ťa zaulímalo:D lubim ta prdelka moja,your Lilik :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasný zajímalo by me jak to na konec zkončí
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Ja som teraz veľmi zvedavá ako to skončí! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nieee bože davaj časť už aj zabila by som ťa najradšej :/ zajtra tu chcem epilóg a aj keď mám harryho rada tu je obyčajný smrad nech sa spametá ona a nech si to odsere smrad jeden :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak nějak nemám slov,všechno bylo a je už řečeno ;) Já jsem toho úplně hotová jak něco!Pecka to je :D Už a by byl epilog a to slíbené pokračovaní ;) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. juuuj len mi nepovec že dnes nebude časť lebo ma porazi ak ma teraz nechas takto čakať ....davaj časť dnes a nech si už aj spomene :/

    OdpovedaťOdstrániť