streda 19. júna 2013

Fall 31

Aweh, už som vravela, že vás ľúbim? Myslite na to pri čítaní tejto kapitoly, hlavne tie, čo máte radšej Ashtona...  :D ja len tak... ;) koment, hviezdička, enjoyy :)Xx - M's L.
baj d vej - neuhádnete, čo mam doma...! plechovku Cocacoly, na ktorej svieti Lav ! :33 Úplne dokonalé to je :33 ;)


*31. časť*

Keď sme vystupovali z auta pred klubom, v hlave mi napadali všetky možné výhovorky, len aby som tam nemusela ísť. No žiadnu som nedokázala vysloviť, pretože sa mi stiahol žalúdok a v hrdle sa vytvorila obrovská hrča. Toto nedopadne dobre. Chytila som Edovu ruku a pritúlila sa k nemu.
,,Neboj, som tu s tebou," pošepol mi do vlasov a ja som sa usmiala. Spolu sme vošli do klubu. Pohľadom som našla chalanov. Všetci už boli riadne podnapitý a v dobrej nálade. To bude večer.
,,Ahojte," pozdravil ich Ed a ja som sa len pokúsila usmiať. Ruky sa mi triasli ako o život. Ashton ma hneď chytil okolo pásu a posadil k sebe. Vtisol mi bozk na líce a ja som sa pozerala hocikde inde, len nie na Harryho, ktorý sedel oproti. Chvíľu sme tam ešte sedeli a potom ma Ashton vytiahol na parket.
,,Nicole?" ozvalo sa spoza mňa. Opatrne som sa otočila, no i bez toho som vedela, kto tam stojí.
,,Áno Harry?" opýtala som sa ho.
,,Môžem si s tebou zatancovať?" povedal nevinne. Smeroval to skôr k Ashtonovi ako ku mne.
,,V kľude. Ja počkám," odpovedal Ash s jemným úsmevom a vrátil sa naspäť k nášmu stolu. Harry si ma pritiahol na svoju hruď a pevne mi stlačil obe zápästia.
,,Už nebudem čakať," zasyčal naštvane, ,,mala si dosť času."
,,Harry, ja..." začala som, no viac som zo seba nedostala, pretože ma pobozkal. Nezaujímalo ho, kto každý to uvidí. Chytil ma za zadok a poriadne ho stisol vo svojej veľkej dlani. Stáli by sme tam takto ešte dlho, ak by nás niekto neprerušil. Ashton nás od seba otrhol. Bála som sa mu pozrieť do očí, no keď som to urobila, skoro sa mi podlomili kolená. Sršalo z nich toľko nenávisti, hnevu, žiarlivosti, sklamania a smútku.
,,Ash, ja-ja ti to vysvetlím," vykoktala som zo seba.
,,Rozchádza sa s tebou. Radšej je so mnou," povedal za mňa Harry. Ashton na mňa pozrel zlomeným pohľadom.
,,Nie, Ash, prosím nie. Ja ťa mám rada. Nehnevaj sa na mňa. Prosím," dostala som zo seba. Hlas sa mi poriadne triasol a už som len odrátavala sekundy predtým ako sa rozplačem.
,,Prečo?" pošepol.
,,Ja, prepáč mi to Ash. Prepáč, prepáč, prepáč! Mám ťa rada, ale neviem, či ťa ľúbim. Prepáč mi to." Chvíľu sme stáli v tichu.
,,Ty si ma celý čas ťahala za nos? Klamala si mi do očí? Ako si mohla?"
,,Je mi to ľúto," pošepla som a sklonila zrak.
,,Ako si mohla?!" vykríkol a ja som sa rozplakala, ,,ja ťa milujem! Lámeš mi srdce!"
,,Ashton, ukľudni sa," povedal Harry so svojím hravým úsmevom.
,,Ty," zasyčal Ash, ,,ty sa láskavo neozývaj! Mám chuť ti jednu vlepiť! Keby len to! Neznášam ťa!" zakričal na Harryho.
,,Kľud. Nemôžem za to, že sa Nicole rozhodla pre mňa," ospravedlňujúco sa na neho pozrel. Toto už Ash nevydržal a jednu mu strelil. Harry mu to samozrejme vrátil a tak sa oni dvaja pobili. Kvôli mne. Ach sakra.
***
Zobudila som sa na tiché hlasy od dverí. Otvorila som len jedno oko, aby som videla, kto tam stojí. ed bol ku mne otočený chrbtom a s niekým sa rozprával. Neviem čo riešili, ale pravdupovediac mi to bolo jedno. Naspäť som zavrela oko a chcela sa ponoriť do spánku. Sníval sa mi krásny sen. Škoda, že to bol len sen. No zaspať sa mi už nepodarilo.
,,Nicole, vstávaj. Toto musíš vidieť," povedal Ed. Posadila som sa a chrbtom ruky si pretrela oči.
,,Hm?" opýtala som sa. Zrak mi padol na noviny, ktoré držal v ruke. Už len to mi prišlo divné, lebo on noviny, bulvár a všetko okolo toho nenávidí.
,,Čítaj," hodil mi ich.

"POZNÁME TAJOMSTVÁ HARRYHO STYLESA!
Harry Styles z populárnej skupiny One Direction možno nie je až také zlatíčko, ako vyzerá. Pije, bozkáva svoju ex-priateľku, ktorá je mimochodom šťastne zadaná, bije sa a čo je najväčšie prekvapenie, berie drogy! To by ste na 'sladkého Harryho' nepovedali, však?
Harry Styles, vlastným menom Edward Blake vyrastal v zlých podmienkach na okraji Londýna. Čas trávil vonku s kamošmi. Už v mladom veku neraz siahli po alkohole, cigaretách, či drogách.
Náš dôverný zdroj nám tiež prezradil: ,,Edward vôbec nie je ten, za koho ho máte. Je to len malý klamár, ktorý si myslel, že keď si zmení meno na Harry Styles, prihlási sa do X-factoru, tak sa na ňom niečo zmení," hovoril náš zdroj so smiechom. V rozhovore nám potvrdil, že Harry začal s drogami v 14 a pretrváva to až do dnes.
Nielenže berie drogy, ale aj stráca ovládanie nad sebou samým. Včera v noci sa v istom miamskom klube pobil s Ashtonom Irwinom, členom austrálskej skupiny '5 seconds of summer', ktorá im robí na turné predskokanov. Príčinou bitky bolo, že Styles pobozkal svoju ex-priateľku, Nicole Sheeran, ktorá má momentálne vzťah s Irwinom. Náš zdroj tvrdí, že nie je vylúčené, že bol Harry v čase bitky pod vplyvom nejakých drog.
Bude znamenať toto odhalenie koniec One Direction?"

,,K*rva," bolo jediné, čo som zo seba dostala.
,,Vedela si to?" opýtal sa ma Ed. Len som prikývla.
,,Čo všetko si vedela?" spresnil svoju otázku.
,,Hm... Všetko. Od jeho minulosti, cez zmenu mena, až ku drogám," zamračila som sa, ,,Harry to už čítal?"
,,Netuším," pokrčil Ed plecami, ,,prečo si mi o ňom nič nepovedala? Lepšie by som si ťa strážil."
,,Bolo to tajomstvo. A teraz mi hoď mobil, už na tom nič nezmeníš." Chytila som mobil a rýchlo vytočila Harryho číslo. Zdvihni to, zdvihni to, zdvihni to!
,,No?" odsekol do mobilu.
,,Harry?" oslovila som sa ho.
,,No nie, svätý Peter, doboha, kto by som asi bol?" zavrčal naštvane.
,,Už si to asi čítal, však?"
,,Myslíš? K*rva, šak toto je prúser! Bulváru verí málo ľudí, ale manažment ma zabije! K*rva, prečo sa to tak dosralo? Nicole, prečo?!" nariekal do mobilu.
,,Nie je to tvoja chyba," snažila som sa ho upokojiť, ,,je to chyba toho, kto to na teba vykecal."
,,Je to v riti. Počujem chalanov, musím ísť. Ľúbim ťa. Navždy," povedal a cmukol mi do mobilu. Ani som mu nestihla odpovedať a zložil. Ani som nerozmýšľala a rýchlo naťukala jednu správu.

To: Ash:)
Time: 10:10am
Musíme sa stretnúť. Okamžite! x

7 komentárov:

  1. je to úžasné, perfektne tajomné, propracované , procítené ..... a dalši lichotky popisující jak je to dokonalé ...máš u mě velký obdiv a co nejrychlej další část :*
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bobek malý Ash :/ a co teprv Harry :/ zase skvěle napsáno!!! :D Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Povedal to Ash!!!!! Ja to viem!!! :D Teda si to myslím :DDDD
    Je to úžasné! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luxusní..:OO já ten příběh miluju!:) Můj Ashton:( beztak to řekl on..ale jak to věděl? Další rychle..prosím!:) M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no kedže mám rozpísanu slohovku na asku,kvoli jednej mrche bude to taký komentár s chybami ale to dúfam nevadí,či?:D no ako začať:D čakala som na to "dlho",nenormalne som ťa s tým otravovala:DDDDDD je do božske dokonale superky najlepšie len nechápem tieto veci : prečo je to tak krátke? nechápem kto to povedal novinárom:D nechápem čo sa to tam deje:D nechápem čo bude s Ashom :D nechápem čo bude z Haroldom:D ale mám pocit že bude nakoniec z Ashom .. :DDD just my nazor:DDDDDD no a čo ti poviem ešte,že chcem čo najskor dalšiu časť no a že ťa lubim ;) :DDDDDDD -Lilo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úplne dokonalé !!! Rýchlo ďalšiu !! ;)

    OdpovedaťOdstrániť