sobota 15. júna 2013

Fall 30

Dve hodiny na korčuliach. Tri mestské časti Košíc som prešla. NEVER AGAIN! Som myslela, že už nespravím ani krok. Fuck it. -.- Úplne mŕtva som bola. Ale včera v noci som napísala časť a dneska, keď som bola v polke mojej trasy a sedela na kofolke som písala ďalšiu. :D a mám takú question... Ak skončím o cca 5 častí.. bude to veľmi vadiť? lebo ja mám rozpísaný už nový príbeh a tento chcem už dopísať... ako seriously, dnes má Fall 110 dní. A to je veľa. Celú SOL som napísala za cca 2 mesiace (40 častí). Takže ja už mám dosť Fallu. :D Chápete ma dúfam....... koment, hviezdička, enjoyy... :)Xx - ur unicorn


*30. časť*

,,Nicole, ako to sakra myslíš?" sykol Harry nahnevane. Ležali sme u neho v byte v spoločnom objatí a rozprávali sa o tom, čo sme premeškali.
,,Tak ako som povedala," odpovedala som smutne.
,,Ja sa o teba neplánujem deliť s nikým a s ním už určite nie. Ty si bola vždy moja a tak to aj bude. Nikto to nezmení," zamračil sa.
,,Harry, ale ja mu nechcem ublížiť," pošepla som.
,,Ale takto ubližuješ mne," zavrčal a odtiahol sa odomňa. Postavil sa a nervózne prešiel po izbe.
,,Nechcem ti ubližovať, ale ani jemu," pošepla som.
,,Tak čo chceš robiť? Nicole ja na teba už nebudem viac čakať! Chcem aby si bola moja. Žiadny Ashton, ani nikto iný. Len a len moja," vykríkol naštvane.
,,Harry, kľud," pošepla som. Bol dosť nasraný.
,,Neukľudním sa! Bozkávaš sa so mnou, aj keď chodíš s Ashtonom! Vôbec ti to nevadí?"
,,A tebe nevadilo, keď si ma v Austrálii preťahoval, pričom som ja mala Asha a ty Emily?" odsekla som mu s hnusným tónom hlasu.
,,Koho som mal? Emily? Si myslíš, že som s ňou odvedy prehovoril?"
,,Aha a koho si potom preťahoval, keď nie ju?"
,,S nikým som nespal," povedal rýchlo a potom ešte potichu dodal, ,,teda, s nikým koho poznám. A koho meno by som si ráno potom pamätal."
,,Nechápem, ako sa dokážeš tak opiť a potom s niekým vyspať. Absolútne tomu nerozumiem," pokrútila som hlavou.
,,Keď som na dne, som schopný všetkého," zamrmlal si popod nos a nahol sa ku mne, ,,rozíď sa s ním. Kvôli mne. Kvôli našej láske," pošepol. Jeho dych ma pošteklil na tvári. Kučery mu padali do čela a oči sledovali tie moje. Opantala ma jeho vôňa a ja som nebola schopná urobiť nič iné, okrem prikývnutia. Automaticky sa usmial, čím vyčaroval v svojich lícach malé jamky.
,,Ďakujem láska," pošekal a skôr, než som mu stihla odpovedať, strčil svoj jazyk do mojich úst.
Bozkávali sme sa hodnú chvíľu a pomaly sme sa začali navzájom vyzliekať. Naše oblečenia skončili na neúhľadnej kôpke na zemi.
Znova sme sa spolu vyspali. No tentoraz to bolo iné. Bolo to iné, ako keď sme spolu spali prvýkrát. Bolo to iné, ako keď za mnou prišiel do Austrálie. Teraz mi dokazoval, ako ma miluje. Áno, robil to stále, ale teraz sa to zmiešalo s tým, že sme spolu neboli a s riadnou dávkou žiarlivosti z jeho strany. Každý prírazom, pohybom som cítila, že sa o mňa neplánuje deliť. Že som jeho dievča - bola a aj budem. A ja som sa len v duchu preklínala za to, ako budem musieť ublížiť Ashtonovi.
***
Amerika sa začala celkom pokojne. Bola som s Ashom a Harrymu sa snažila vyhýbať čo najviac. Niekedy sa to fakt nedalo, ale vtedy som sa radšej začala baviť s hocikým iným, než s ním. Darilo sa mi to tak prvý týždeň.
,,Harry," vystrašene som vydýchla, keď ma zatlačil k stene v hoteli. Na chodbe nikto nebol.
,,Buď ticho Nicole. Prečo si sa s ním ešte nerozišla?" zasyčal.
,,Nie je to také ľahké," povedala som mu.
,,Mám to spraviť za teba?" zamračil sa.
,,Harry, nie. Ja to zvládnem. Len mi daj ešte trochu času. Nechcem mu ublížiť."
,,Máš dva dni. Inak mu to poviem ja. A ak sa mu to nebude páčiť, rozbijem mu hubu," zavrčal.
,,Nechaj to na mňa, prosím," pošepla som. Mala som Asha veľmi rada a fakt bolo posledné po čom som túžila to, aby mu Harry rozbil ústa.
,,Drobec, ty vieš, že ja ťa ľúbim a chcem byť s tebou."
,,Viem," prikývla som a dovolila mu, aby ma zatiahol do nejakej izby, strhal zo mňa všetko oblečenie a znova sa so mnou vyspať.
***
Dva dni prešli ako voda. Prabdupovediac, ani som s Ashom počas nich nehovorila. Buď mal on nejaké skúšky alebo som bola ja s Edom. Chalani robili dnes večer nejakú oslavu. Teraz, alebo nikdy - pomyslela som si a usmiala sa na seba do zrkadla. Ideš len zlomiť srdce svojmu najlepšiemu kamošovi a najroztomilejšiemu zlatíčku vôbec. Oh, prečo sa tak bojím?
,,Už si Nicole?" opýtal sa Ed. Pootvoril dvere na mojej izbe a nakukol dnu. Úsmev, ktorým som sa na seba pozerala zmizol v tej chvíli, ako sa naše pohľady stretli.
,,Och, drobec, čo sa deje?" opýtal sa a podišiel ku mne. Len som pokrútila hlavou a snažila sa zadržať slzy. On pochopil a len ma silno objal. Už som nevydržala a rozplakala sa mu do ramena.
,,Psst, drobec, neplač," tíšil ma a opatrne hombal v náručí. Bolo mi jedno, že sa mi rozmaže make-up a Edovi sa zašpiní jeho svetlé tričko. Musela som sa vyplakať.
,,Ed..." potiahla som plným nosom, ,,zostaň pri mne."
,,Nikam nejdem," odvetil mi automaticky.
,,Nemyslela som to takto. Mala som namysli, aby si tu pre mňa bol aj v budúcnosti," môj šepot prerušovali len moje vzlyky.
,,Vždy tu bude pre teba drobec. Navždy. Mne môžeš povedať hocičo a nevykašlem sa na teba. Ver mi," uistil ma. Utrel mi slzy a ja som sa musela usmiať. Viem, že mu môžem veriť.
,,Už si bol niekedy zamilovaný do dvoch dievčat naraz?" opýtala som sa ho po chvíli. Len prikývol a čakal, čo poviem ďalej.
,,A ako si to riešil?" opýtala som sa.
,,Nevedel som si vybrať, tak som začal jednu podvádzať s druhou. Nakoniec mi na to prišli a obe mi dali košom," povedal smutne a potom ešte pokračoval, ,,mám ti poradiť, čo robiť s Harrym a Ashom?" Bože, ako ja milujem svojho brata. Nemusím mu nič vysvetlovať. Došlo mu to samotnému. Prikývla som.
,,Počúvni svoje srdce. To je jediná možnosť. Obaja sú do teba bláznivo zamilovaní, takže si daj pozor, koho si vyberieš. A teraz sa uprav, musíme ísť," povedal a žmurkol na mňa. Počúvaj svoje srdce. No čo ak mu nerozumiem?

5 komentárov:

  1. Ježiš zase super!!! ;) Takže když už budeš končit tento příběh bude mi po něm smutno.Ale na druhou stranu se těším na další nový příběh,který napíšeš ;) Takže je to jen na Tobě honey ;) :D Něco končí a něco jiného zase začíná :) Xxx s ♥ a úctou (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och žena! Proste úžas. Normálne strácam reč pri tvojich príbehoch! Je to proste dokonalé!
    Že sa to končí? Nevadí, nič netrvá večne. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to super nevadi ak sa to bude končit nič stim nespravime aj tak by sa to raz skoncilo skôr ci neskôr a skym bude dalsi príbeh?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A toto čo ? :OOOO
    Som zvedavá koho si vyberie a dúfam že Harolda! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vždycky se u totoho příběhu parádně odraguju , je to parádní :*
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť