nedeľa 2. júna 2013

Fall 27

Heyhou... :D :3 nová Fall... ;) finally :D sorz, ale vážne som netušila, čo sem mám dať, takže... niečo som zo seba vypľula... + je tam časť z pohľadu tretej osoby (nájdete ju) :D takže enjoyy... :) poprosím čo najviac komentárov (môžte dať ešte aj k SOL21), hviezdičky a hlasujte v ankete! je niekde tam →→→→
p.s. venujem Klaudii, ktorá chcela byť v príbehu, tak v ňom aj je. :))
p.s.s. ľúbim vás. :)Xx - L


*27. časť*

Keď chalani konečne doskúšali, mohli sme ísť k nim. Po ceste sme sa smiali ako blázni. Asha a mňa ešte poslali nakúpiť nejaké sladkosti a oni traja išli domov. V obchode sme samozrejme vystrájali hlúposti, Ashton ma vozil v košíku a hádzal do neho všetko čo mu prišlo pod ruku, takže sme mali za pár minút naložené kopcom.
,,Strácaš sa pod tým jedlom drobec," zasmial sa a potlačil ma k pokladniam.
,,Keď si toho toľko nakúpil," pokrčila som plecami. On sa len usmial a začal vykladať veci na pás, aby som mohla vyliesť von.
Keď sme konečne zaplatili a naukladali to všetko do tašiek, mohli sme ísť naspäť k nim do domu. Celú cestu sme sa držali za ruky a obaja sme boli ponorený vo vlastných myšlienkach. O čom on uvažoval som netušila. No ja som myslela na Harryho. Prečo to urobil? Vyspí sa s Emily a potom prosí mňa o odpustenie, no keď ho odmietnem, tak ma pretiahne. Nejako mi uniká jeho logika. Ale nemení to nič na tom, že mám teraz trochu výčitky svedomia. Veď Ashton je úplné zlatíčko, tak čo som robila s Harrym? Aha, počkať. On sa ma na nič nepýtal, on ma proste len prinútil urobiť to, čo chcel on.
Ani neviem ako sme sa dostali do domu. Uvedomila som sa, až keď mi gentlamansky otváral dvere.
,,Ďakujem," usmiala som sa naňho.
,,To nič nedostanem?" odul spodnú peru a pozrel na mňa výrazom raneného šteniatka.
,,Prepáč láska," ospravedlnila som sa a dala mu pusu na líce, ,,môže byť?"
,,No, čakal som niečo iné," povedal po tichu.
,,Ako čo?" zdvihla som obočie.
,,Niečo ako toto," pošepol a položil naše tašky na zem. Pritlačil ma k stene a jazykom mi vkĺzol do úst. Bozkával ma asi pár sekúnd a potom sa odomňa odtiahol.
,,To som si nechávala na neskôr," žmurkla som na neho a on sa šťastne usmial. Do jednej ruky chytil naše tašky (nechápem ako sa mu to podarilo, keď ich bolo päť) a za druhú ruku ma potiahol do kuchyne. Tam povykladal nákup a ja som ho zatiaľ pozorne sledovala. Každý jeden pohyb, sval, úsmev. Bol nádherný.
,,Ash!" zakričal Calum, ,,neuhádneš kto prišiel!" povedal so smiechom a pribehol do kuchyne.
,,No povedz."
,,Andrea. Už mi neuveriteľne chýbala. Veď koľko sme ju nevideli. Pol roka?" zasmial sa. Bolo vidno, ako ho to potešilo.
,,Poď zoznámim ťa. Budete si rozumieť," usmial sa Ash a objal ma okolo pásu. Potiahol ma do obývačky, kde na gauči sedela nejaká baba. Smiala sa na Lukových vtipoch a pohadzovala svojími svetlohnedými vlasami.
,,Jé, ahoj Ashton," široko sa na neho usmiala, no keď zbadala mňa a jeho ruku na mojom páse, úsmev jej z tváre zmizol, ,,predstavíš ma?"
,,Nicole, toto je Andrea, naša veľmi dobrá kamarátka. Andrea, toto je Nicole, moje dievča," povedal s úsmevom a aby svoje slová potvrdil, dal mi jeden bozk na líce.
,,Rada ťa spoznávam," povedala a ja som si nebola úplne istá, či som iróniu v jej hlase počula len ja, alebo aj ostatní.
,,Aj ja teba," odpovedala som a pokúsila som sa znieť čo najúprimnejšie. Sadli sme si na gauč a začali sa rozprávať. Teda, oni sa začali rozprávať. Ja som sa cítila ako piate kolo na voze. Hlavne, keď rozprávali o svojich spoločných zážitkoch. Keby ma Ashton celý čas neobjímal okolo pliec, zdrhla by som niekam ďaleko.
,,Nenudíš sa tu?" opýtal sa ma Ashton, ,,môžte niekam s Andreou ísť." Chcela som mu oponovať, no nestihla som, pretože ma Andrea predbehla.
,,Rada s tebou niekam pôjdem," až veľmi umelo sa usmiala a postavila. Nechcela som sa s ňou hádať, tak som len bez slova vstala a išla za ňou. Vyšli sme pred dom a sadli si na lavičku, ktorá tam bola. Chvíľu medzi nami bolo to trápne ticho.

,,Takže ty chodíš s Ashtonom," zašepkala Andrea mierne trpko. Teda, snažila sa, aby to znelo čo najpríjemnejšie, ale nebola si istá, či Nicole tú trpkosť postrehla.
,,Áno," odpovedala Nicole a podvedome sa usmiala pri spomienke na Asha.
,,Ako dlho?" opýtala sa opäť Andrea so svojím obľúbeným falošným úsmevom, ktorý používala skoro vždy - keď bola s rodičmi, partiou a chalanmi z 5SOS.
,,Len od dneska," usmiala sa Nicole.
,,Dúfam, že vám to vydrží," zamrmlala si Andrea a v hlave ju preklínala. Ashton je jej a žiadna baba jej ho nevezme. Ani nejaká blbá angličanka.

Ďalej medzi nami vládlo to trápne ticho. Nemali sme sa o čom zhovárať. Tak sme tam len sedeli a obe rozmýšľali nad niečím iným.

***

,,No ták, zlato," zašomral si Ashton a pevne ma objal okolo pásu.
,,Nikam s vami nejdem. Nie," pokrútila som hlavou.
,,Prosím. Ide aj Andrea, nebudeš sa nudiť," uškrnul sa.
,,Nie Ash naozaj nechcem ísť. Bolí ma hlava a myslím, že váš koncert by mi proti nej nepomohol," zamračila som sa na neho.
,,Nie, ale ja ťa chcem mať pri sebe," povedal a založil mi prameň vlasov za ucho. Potom ma pobozkal na čelo a cez nos prešiel až na moje pery. Rukami som mu automaticky zašla do jeho strapatých vlasov a hrala som sa s nimi.
,,Naozaj nejdeš?" pošepol. Opreli sme si o seba čelá a pozerali si navzájom do očí.
,,Nie, naozaj," pokrútila som hlavou a pohladkala ho po líci.
,,Ashton poď už!" zakričal zdola Luke.
,,Bež. Počkám ťa tu," pošepla som mu a ešte raz ho pobozkala.
,,Teraz sa mi nikam nechce ísť," pošepol mi do ucha.
,,Nemôžeš zmeškať koncert. Sklameš fanúšičky," povedala som mu, aj keď som nechcela aby išiel preč. Chcela som ho mať pre seba, bozkávať ho, držať v náručí a užívať si neho prítomnosť.
,,Ashton! Pohni si!" zakričal teraz prezmenu Calum.
,,Bež," pošepla som mu a postrčila ho k dverám.
,,Papa láska," naznačil ústami, poslal mi jeden bozk a už ho nebolo.

♥ Try hard ♥ nová srdcovka ♥

10 komentárov:

  1. Velmi zajímavé ;) Ale jen doufám že takto nezkončí?! A ta Andreato jako co má být? Jinak skvělé jako vždy :) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrea To je mila baba :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

      Odstrániť
    2. Najmilšia... :DDDDDDDDD :)Xx

      Odstrániť
    3. No hej :D Xx Klaudi

      Odstrániť
  2. Tá baba sa mi nepáči!!! Podľa mňa sa niečo stane :DDD Teda ja si myslím :DDD Teším sa na ďalšiu časť! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ježiši ;D som sa "Andrei" Normal zlakla až potom som si vlastne uvedomila o koho ide;DD Dík za venovanie :D Your Lav'sLover Klaudi ;*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt? :D Nechcela som ťa vystrašiť... :D Naozaj :D A nemáš začo :3 ty moja Lav'sLover :3 :D :)Xx

      Odstrániť
  4. babuškaaa moja superky to je :*

    OdpovedaťOdstrániť