pondelok 3. júna 2013

Sosídž of laverz 23

Toto je dnes už druhá časť, takže tu je prvá - SOL 22 ... môžte ju ešte okomentovať, nenahnevám sa. ľúbim vás aj vaše komentáre aj všetko :3 :)Xx - L


*23. časť*

,,Kľud, zlatko, ukľudni sa," hladkal ma po chrbte a tíšil. Sedela som v obývačke a snažila sa prestať plakať.
,,Bude to dobré," pošepol.
,,Nie, nebude!" dostala som zo seba.
,,Psst. Povedz mi to," povedal a utrel mi slzy. Dýchala som zhlboka a pomaly sa začínala ukľudňovať.
,,Harry... Zbil ma... Znásilnil..." išlo to zo mňa ako z chlpatej deky.
,,Ten idiot!" zaťal paste, ,,ako mohol!"
,,Neviem... Ale bojím sa ho..." šepkala som s plačom.
,,Zlatko pospi si. Potom sa pozhovárame," pohladkal ma a mňa začala premáhať únava.
***
,,Au," zasyčala som, keď som sa prevalila na chrbát.
,,Si v pohode?" ozvalo sa z kuchyne.
,,Nie," zakňučala som. Podišiel ku mne a pohladkal ma po chrbte.
,,James, au. Nechytaj mi chrbát, prosím," zasyčala som a snažila sa nevnímať bolesť celého tela. Opatrne mi vyhrnul tričko na chrbte.
,,Prepáč. Skoč si dať sprchu a ja zatial' pripravím raňajky," poslal ma do kúpel'ne. Prešla som tam a vyzliekla si šaty. Keď som zbadala svoj odraz v zrkadle, až som sa zľakla. Pod jedným okom som mala monokel, úplne červené líca a rozbitá pera. Radšej som rýchlo vošla do sprchy a nechala myšlienkam voľný priebeh. Naozaj som bola tučná? Lav, okamžite si to vyhoď z hlavy! Iba ti nakecal bludy, aby si sa cítila zle. No ako mohol vedieť, že presne toto, som počúvala pred pár rokmi stále? Ako mohol vedieť, že ma toto zraní viac, ako by malo? Nemohol ani tušiť, čo mi robili pred rokmi. Ako ma zneužívali, ako ma bili, ako mi nadávali. O tom vedel len Zayn, Em a James. Nikto iný. Ani moja mama, ani Elliot. Nemohol to vedieť. Prečo ma musí tak trápiť? Prečo mi to musí robiť? Prečo o tom nikomu nechcem povedať? Prečo? Už ho nikdy nechcem vidieť. Už sa nikdy nechcem pozerať do tých jeho zelených očí, čo sa mi vysmievajú.
Vypla som vodu a vyšla som zo sprchy. Obliekla som si Jamesovo tričko a spodné prádlo a vrátila som sa do obývačky. Sadla som si na gauč oproti Jamesovi.
,,Chceš počuť všetko?" spýtala som sa ho a on len prikývol. Začala som. Rozprávala som mu všetko. Odkedy chalani odišli, až po to, ako som k nemu prišla.
,,Rozbijem mu hubu, keď sa mi najbliššie dostane pod ruku!" zanadával James, keď som dokončila.
,,Nechcem, aby si mal problémy, kvoli tomu, že sa s ním pobiješ. Ver mi. On ti spraví hrozný problém, alebo ho spraví mne. A to ja nechcem. Riskujem už aj tým, že som ti to povedala," šepla som a skryla si tvár do dlaní.
,,Zlato, pozri sa na mňa. Porozprávame sa o tom s Elliotom. On ti pomože," usmial sa na mňa.
,,Ďakujem," pritiahla som si ho k sebe a silno objala.
,,Napíšem mu, aby prišiel ku mne do pizzerie. Necháme zatvorené a urobíme si oddych, dobre?" povedal a uškrnul sa.
,,Dobre," súhlasila som a zobrala mu mobil z ruky.
'Keď ťa pustia z nemocnice, dôjdi ku Jamesovi do pizzerie. Potrebujem ťa. xx Lav'
,,Môžme ísť," povedala som a vyšli sme von. Prešli sme k nemu do reštiky a sadli si ku stolu.
,,Čo máš v pláne?" spýtal sa ma.
,,Neviem. Poďme sa len tak rozprávať," povedala som a on sa usmial. Pripravil nejaké jedlo a potom sme už len riešili hlúposti.
O tri hodinky sa ozvalo klopanie na dvere.
,,Skoč mu otvoriť, prosím," pošepla som a rukami su objala kolená. On len prikývol a za pár sekúnd sa už vrátil aj s Elliotom.
,,Zlato, čo sa ti stAlo?" spýtal sa ma hneď ako ma uvidel. 
,,Harry ju včera zbil a znásilnil," povedal za mňa James, začo som mu bola vďačná.
,,Ten magor. Ten idiot. Ten," zasekol sa a zaťal päste, ,,toto ti spravil on?" opýtal sa a opatrne prešiel prstami po mojej tvári. Keď som prikývla, naštvane tresol rukou do stola.
,,Ako mohol? Čo si myslí, že mu to len tak prejde! To sa mýli!" vrčal.
,,Elliot, ja nechcem aby si mu niečo spravil. Lebo on ti to vráti. Alebo mne."
,,Už sa ťa nedotkne. Nedovolím mu to," zavrčal nervózne.
,,Ani ja mu to nedovolím," odsekol James.
,,Nikomu to nepoviete. Ak by sa to dostalo von, zničil by ma," povedala som im a oni obaja prikývli. Jamesov mobil sa rozozvonil.
,,Áno?" povedal a ústami naznačil 'Zayn'. Prikývla som mu.
,,Áno je tu. Už ti ju dávam, nekrič." Podal mi telefón.
,,Lav? Sweetheart si v pohode?" zaznel jeho ustráchaný hlas.
,,Áno som. Prepáč mi to."
,,Toto nám už nerob. Báli sme sa o teba," povedala Em.
,,Prepáčte. Necítim sa dobre."
,,Ideme teraz všetci preč, takže v dome nebude asi nikto. Harry išiel s Rowan do Holmes Chapelu, Louis s El do Doncastra, ja idem s Liamom a s Em o chvíľu do Wolverhamptonu a Niall je v Írsku. Najbliššie tri dni nebude nikto z nás v Londýne. Len keby si chcela vedieť," povedal Zayn.
,,Asi zostanem u Jamesa. Momentálne ho potrebujem pri sebe."
,,To je v pohode. My ideme. Maj sa," povedala Em a zložila.
,,Ďakujem," podala som Jamesovi mobil. Zostanem u neho do večera a potom pojdem do domu.
,,Nie je zač," usmial sa na mňa.
Takto išiel celý deň. Prekecali sme ho, presmiali. Zlepšili moju náladu a pomohli mi na to nemyslieť.
,,Chalani! Prestaňte!" smiala som sa, ,,áno, milujem vás! Spokojní?"
,,Áno," povedali obaja naraz.
,,Elliot, hodíš ma domov?" spýtala som sa ho.
,,Nechóď," zatiahol James.
,,Bolo mi s vami úžasne, ale musím. Veď neodchádzam navždy," mierne som zaklamala.
,,Dobre, tak ťa zveziem. Ide sa!" zavelil.
,,James, poď sem," povedala som a pritiahla si ho k sebe, ,,ďakujem ti. Za všetko čo si pre mňa spravil. Nikdy na teba nezabudnem," vlepila som mu jeden bozk na líce.
,,Steph, pre teba vždy a všetko. Nezabudni," usmial sa a objal ma.
,,No poď!" zakričal Elliot.
,,Idem!" povedala som a vybehla k autu. Nastúpila som a zamierili sme domov. Po 15 minútovej ceste sme zastali pred domom.
,,Ďakujem Elliot. Ďakujem, za to, že si ma vtedy v parku oslovil. Neviem čo by som bez teba robila," usmiala som sa a vtisla mu bozk na líce.
,,To bola samozrejmosť. Si moja sestrička, vždy si bola a vždy budeš. Nezabudni. Forever," usmial sa.
,,Pojdem," povedala som a vystúpila. Vybehla som k domu a vytiahla som kľúče, ktoré som mala od Jamesa. Vošla som dnu a zamierila do mojej a Zaynovej izby. Vytiahla som notebook a zhlboka sa nadýchla. Miami. Vyhľadala som si letenku. Zajtra predpoludním. To je tak akurát. Zarezerovavala som si jednu a začala sa baliť. Vytiahla som kufre a začala som tam dávať všetky oblečenia, všetky moje veci. Po niekoľkých hodinách som bola zbalená. Sadla som si k stolu a vytiahla papiere. Začala som:
'Milý Zayn. Prepáč mi to. Strašne ma to mrzí a ja... nechcem odísť, ale nemám na výber. Prosím, nehľadaj v tom žiaden dôvod či zmysel. Nikdy na teba nezabudnem, nikdy nezabudnem na nič, čo sme prežili, čo sme si povedali. Navždy budeš v mojom srdci, ako TEN, čo ma zachránil. Ako TEN, ktorý mi ukazoval lásku každý jeden deň. Ďakujem. Tvoje zlatíčko, sweetie, sweetheart, zlato alebo len jednoducho Lav. xxxxx'
'Em, sweetie. Vieš o tom, že ťa milujem holka? Si moja najlepšia kamarátka, akú som si vedela kedy predstaviť. Rob Zayna šťastným dobre? A nezabudni na mňa. Lav xxx'
'Loui. Blázonko moj. S tebou som podnikla tie najšialenejšie veci. Si blázon. Dieťa v tele dospelého. Ale aj tak ťa nekonečne zbožňujem. Ty mi dokážeš vyčarovať úsmev na tvári nech sa deje čokoľvek. Lav xxx'
'Niall. Ty môj jeden nenažranec! Si úžasný chalan. Dokonalosť. Poznáš niektoré moje tajomstvá, tak ich prosím nevyzraď. Lav xx'
'Liam. Postaraj sa o nich, jasné? To je posledná vec, čo od teba žiadam. Lav xx'
'Elliot. Prepáč mi to braček. Ja nemožem tu zostávať. Ty vieš prečo. Milujem ťa, si moj dôvod pre úsmev. Ďakujem ti, za to, že si mi pomohol. Ďakujem. Lav xxxxx'
'James. Nedokážem to napísať, nie to ti to povedať. Poznáš ma najlepšie zo všetkých. Vieš o mne úplne všetko. Prosím ťa, povedz to Elliotovi. Povedz mu všetky veci, ktoré sa mi stali, povedz mu ako som trpela a ako to všetko bolo. Ďakujem ti. xxxxx Len tvoja Stephanie'
'KONČÍM. Nehľadajte ma. Potrebujem začať odzonvu. Znamenáte pre mňa veľa, no ja nedokážem. ZBOHOM. Lav xx'
Predomnou ležalo 8 listov. Zobrala som pre chalanov a spoločný. Každému chalanovi som ho zložila a nalepila na dvere izby. Spoločný som nechala v kuchyni. Tam ho nájdu. Vybehla som do izby a listy pre Elliota a Jamesa som nechala na stole. Hodila som sa do postele a zaspala kľudým spánkom.

5 komentárov:

  1. och bože
    och bože
    shit už je to tu fuck
    dokonale
    božske
    pefektne
    uplne som zomrela,hoc som si myslela že zdrhne už v minulej časti,no zrhla až terza je to božie ja ta zbožnujem,your little love Lil-o :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pání tak to to je super:D Děkujem,že jsi vyslyšela naš prozby a přidala další část.Ted už s klidným srdcem můžu spát ;) Jen doufám že to není poslední díl :o) Ještě jednou díky Lav :)Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. božeeeeeee uff je to super perfektné milujem sosídž som na tomto príbehu závislá :):3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto mi nedělej,citila som normálne,jak mám slzy v očích:)jednoduché,ale krásné...som zvědavá ak to bude pokračovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto akože kam ide? :OOOOO Ako ten Harold ma tak nasral -___- Jujky som rada že si dala ďalšiu časť :33 Tešiiiiiiiiiiiiiim sa na ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť