pondelok 10. júna 2013

Sosídž of laverz 28

:DDD viete čo milujem? keď sedím s mobilom v ruke a čítam vaše komenty k 27... :D ja som si nemohla pomôcť, strašne som sa smiala... :DD nemajte mi to za zlé, ale keď to bolo také vtipné, ako ste všteci písali buď Harryho alebo Zayna a ja som si len hovorila: "Haha, nie sú to oni, hahahahah.." :DD (*le retardovaný smiech) ... :) Keď dávam otázky, tak zvyknem venovať časť tomu, kto to uhádol... :) Takže dnes to bude pre Peťu, ktorá ako jediná napísala správneho chalana (aj keď myslím, že keby si aspoň raz pozriete trailer, tak by ste vedeli aj vy ostatní, but doesn't mind.) so enjoyy, koment, hviezdička... :) ľúbim vás. :3 :)Xx - Mrs. Gleave


*28. časť*

Rozhodla som sa tváriť sa, že sa nič nestalo.
,,Čo to bude?" spýtala som sa ešte raz a poklepkala perom po stole.
,,Čo ti to tam toľko trvá?" ozval sa od jedného stola známy hlas. Prosím, nie.
,,Tak objendnávaš si, alebo tam mám napísať to, čo si dávate obyčajne?" spýtala som sa ho a oslnivo na neho usmiala. Len zaklipkal očami.
,,Bože môj," dostal zo seba po chvíli.
,,Prepáč, ale nič také, ako Bože moj, nepredávame," zavtipkovala som.
,,Chalani!" zakričal, ,,poďte sem!" Otočil sa a to som využila.
,,Toto si nemal," pokrútila som hlavou a rýchlo sa skryla.
,,Paige, prosím ťa, skoč za mňa k pokladni," poprosila som ju a ona prikývla. Zastrčila som sa za záves, aby ma nebolo vidno. Nenápadne som vykukla von. Chalani s Em sa nahrnuli k pokladni.
,,No, čo sa deje Nialler?" spýtal sa Louis.
,,Pred chvíl'ou tu sedela," dostal zo seba.
,,Kto?" ozvalo sa 5 hlasov naraz.
,,Lav," povedal Niall. Hodila som pohl'ad na Zayna. Pár krát rýchlo zaklipkal očami.
,,To sa ti určite len zdalo," odvetil Liam.
,,Naozaj tu bola! A spýtala sa ma, či má priniesť, to čo si dávame stále."
,,Niall...," začal Louis.
,,Neveríte mi. Fajn," odsekol a vybral sa na vecko. Bolo počuť, ako tresol dverami. Chudáčik. Chalani na seba len pozreli a pretočili očami. Potom sa zohli k Paige a nadiktovali jej objednávku. Nenápadne som prešla do šatne a prešla k záchodom. Potichu som vošla na chlapčenské. Z jednej kabínky sa ozívalo smoklenie. Na prázdno som preglgla.
,,Niall?" povedala som jemne, ,,vylez prosím," povedala som mu.
,,Najprv som ťa videl a teraz ťa počujem v mojej hlave. Úžasné. Stáva sa zo zo mňa blázon," povedal a znovu sa rozplakal.
,,Niall, nie si blázon. Vylez von. Prosím ťa," povedala som mu.
,,Bláznim. Preskočilo mi. Choď preč z mojej hlavy," zavrčal.
,,Niááááll, no ták," zaklopala som mu na dvere, ,,výjdi z kabínky. Nespraví ti to nič. Prosím," povedala som a neprestávala mu klopať na dvere. Začula som otáčanie kl'úča v kabínke. Otvorila som dvere. Stál tam s červenými očami.
,,No, poď ku mne," usmiala som sa a stiahla ho do objatia. Toto mi chýbalo. Jeho povestné Horan hugs.
,,Neobjímam sa práve so vzduchom?" spýtal sa a ja som pretočila očami.
,,Horan, sklapni," zasmiala som sa, ,,naozaj som tu. Žijem. Nie som len výplod tvojej blonďavej hlavy," usmiala som sa.
,,Prečo si vtedy zmizla od pokladne?" spýtal sa ma po chvíli.
,,Nie som ešte pripravená sa stretnúť s Em a Zaynom," a Harrym - dodala som v hlave.
,,Na to by som sa netešil ani ja. Oni ťa zabijú," zasmial sa a stiahol si ma naspať do objatia.
,,Chýbal si mi," povedala som.
,,Aj ty mne," usmial sa.
,,Chalani!" ozvalo sa za mnou. Rýchlo som sa odtiahla od Nialla a pozrela do dverí. Doprčic! Skryť sa nemá zmysel, lebo chalani už stáli vo dverách. Pozerali na mňa s otvorenými ústami.
,,To mám za to, že som nechcela, aby bol Niall smutný," zašomrala som si. Rýchlo, kým sa ešte úplne nespamätali, predrala som sa okolo nich a zamierila do šatne. Oprela som sa o skrinku a rozplakala sa. Dva roky. Skoro dva roky som mala kľud. Nemali sa o mne dozvedieť! Teraz sa už nevyhnem zoznámeniu ich s Mickey. Začo ma kto trestá? pýtala som sa v duchu. Utrela som slzy a zamierila naspať do kaviarne.
,,Čo sa stalo?" spýtala sa ma Lilo. Ja som len kývla smerom k záchodom, kde ešte stále boli chalani s Em.
,,Ako ťa našli?"
,,Náhoda."
,,Čo plánuješ robiť?" spýtala sa.
,,Neviem. Ale ako poznám ich, Elliota a Jamesa, budem sa musieť vrátiť do Londýna."
,,Necháš ma tu samú?" spýtala sa ma smutne.
,,Teba nechať tu? Ani ma nenapadlo. Pojdeš pekne so mnou. Veď o tom snívaš," povedala som s úsmevom.
,,Nemala by som," povedala, aj keď z nej sršalo šťastie. Od záchodov sa začali približovať hlasy. Prešli dopredu a zastali predo mnou.
,,Ahojte," pozdravila som ich. Prešla som po nich pohl'adom. Najviac ma zaujal Harry. Nedokázala som čítať z jeho očí.
,,Ahoj," dostal zo seba Liam.
,,Sweetheart," šepol Zayn. Postavila som sa a prešla okolo pultu. Podišla som k nemu a stlačila ho v objatí. Po dlhej chvíli som ho pustila a prezrela si Em. Chcela som ju objať, no bála som sa ju stlačiť, lebo mala nádherné šaty, ktoré nevyzerali prisposobené na dotýkanie, no ona to vyriešila za mňa. Silno ma chytila a objala ma.
,,Chýbali ste mi," povedala som, keď ma pustila.
,,Tak prečo si odišla?" spýtal sa Louis. Nenápadne som pozrela na Harryho. Neprejavoval žiadnu emóciu. Naozaj, mu to je až tak jedno?

7 komentárov:

  1. Tak tedy Naill tam by :D No co ;) Nevadí že jsem to neuhodla :D A zas to zkočilo napínavě(jako vždy):P Už se těším na dalšííí :) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *NIALL!! omlouvám se za překlep jeho krásného jména :/ Pardon ;) Xxx (A)

      Odstrániť
  2. srať ťa debiles!
    dokonale ako vždy,love ya

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A toto akože... :OOOOOOOOOOOOO
    Bože ten blbý Harold zabijem ho raz -________-" žiadna emócia nič?! Dobil dočkaj čo by som mu ja dala Kalerábom do hlavy!!!!!!! A ako som zvedavá keď uvidia jej dieťa ako sa budú tváriť!/ Oh joj ja si to už teraz predstavujem!!!
    Nechceš dať ešte jednu? *pekne pozerám* :DDDDDD
    Je do DOKONALÉ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. perfektní,famozní,nádherny ..... to prostě nejde vysvětlit jak jsem do tohohle příběhu zažraná .... :D ještě dneska byc prosila další díl :DDDDD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áááá...já to miluju!:33 Ten Nialler je ťutínek malý:3 Harrold..zabiju ho..ale beztak je z toho jenom v šoku! Takže musí poznat Mickey:3 M.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no ďakujem ďakujem a ešte raz ďakujem :D podpisy až na letisku moji pekný :D som proste skvelá :D ale ten harold to čo ?? chce bombu medzi oči a nohy?? aby prejavil emóciu :D hneď mu vyčarujem krivší výraz :D davaj ďalšiu lebo ťa roztrhnem :D

    OdpovedaťOdstrániť