štvrtok 27. júna 2013

Fall 32

Ja viem, že mi to znova trvalo.. Ale už sa budem snažiť častejšie dávať (keď dočítam 50 shades of Grey - dokonalé to je!)... zajtra koniec roka, tešíte sa? ja viacmenej.. niekorí ľudia mi budú fakt chýbať... :/
ale, enjoyy, koment, hviezdička... whatever you want :) :D ľúbim vás a ešte prosím komentujte SOL epilóg. thanks. :)Xx - L


*32. časť*

Keď mi neodpísal, napísala som mu ešte raz.

To: Ash:)
Time: 10:35am
O pol hodinu budem v kaviarni oproti vášmu hotelu. x

Obliekla som si rifle a sveter, ani som sa nenamaľovala, len si prečesala vlasy, zobrala mobil, peňaženku a slnečné okuliare a vypadla z hotela. Rýchlou chôdzou som zamierila k ich hotelu. Bol pomerne blízko, takže mi netrebalo taxík. V Miami bolo dosť horúco a ja som začala ľutovať, že som si dala rifle a sveter. Mala som si dať radšej nejaké kraťasy, ale čo už.
Oprela som sa o dvere, ktoré sa so zacinkaním zvončeka otvorili. Zložila som si okuliare a prehrabla vlasy. Ešte tu nebol. Zamierila som ku pultu a objednala si kávu. Pripravili mi ju rýchlo, tak som zaplatila a prudko sa otočila. To som robiť nemala. Moja káva sa vyliala na tričko osoby, ktorá stála za mnou a mňa okamžite zaplavil silný pocit deja vù.
,,Prepáč," automaticky som povedala a až potom si uvedomila kto to je, ,,Ash," dodala som pološeptom. Len sa na mňa zamračil a ja som automaticky zosmutnela.
,,Sadneme si?" opýtala som sa ho a kývla ku stolu pre dvoch, no on sa usadil k inému, pre štyroch. Až teraz som si všimla Andreu, ktorá tu bola s ním. V mysli som si povzdychla. Toto bude ťažké.
,,Pozri Ash," začala som nervózne, ,,nechcela som aby to takto dopadlo."
,,Aha a čo si plánovala robiť? Podvádzať ma so Stylesom? Hej?" odsekol mi škaredo.
,,Nie, ja... Chcela som ti to povedať, ale nevedela som ako. Bála som sa tvojej reakcie. Že sa na mňa nahneváš a už so mnou nikdy neprehovoríš. Nechcela som ti zlomiť srdce."
,,Ale ty si to spravila Nicole! Ja som ti dal svoje srdce a ty si mi ho len polámala! Ľutujem, že som ti niekedy pomáhal. Bola to chyba," pokrútil smutne hlavou. Do očí sa mi nahrnuli slzy.
,,Ash, ja to ľutujem. Naozaj som nechcela," pokrútila som hlavou.
,,Vieš kde si to môžeš strčiť. Andrea, ideme," povedal a smutne ju chytil za ruku. Ona na mňa len výsmešne pozrela a spolu s ním odišla. Rozplakala som sa. Pritiahla si kolená k brade, objala ich rukami a sklonila tvár. Nahlas som vzlykala a mi bolo jedno či ma niekto bude počuť. Prečo ma to tak sakramentsky bolí?
***
,,Ed?" pošepla som smutne. Sedela som v hotelovej izbe, zabalená do periny.
,,Áno?" opýtal sa. Pripravoval sa na koncert, kde som mala ísť s ním, no absolútne sa mi nechcelo.
,,Musím s tebou ísť?"
,,Drobec," povzdychol si, ,,bojím sa ťa tu nechať samú. Vidím v akom stave si a mám strach, že si niečo urobíš. To je všetko," povedal s jemným úsmevom. Prisadol si ku mne na posteľ a chytil ma za ruku.
,,Usmej sa prosím. Pre mňa," povedal. Pokúsila som sa zdvihnúť kútiky úst vyššie, ale nepodarilo sa mi to.
,,Nicole, prosím, ničí ma vidieť ťa takúto," povzdychol si.
,,Ed, ja neviem čo mám robiť. Mala som pocit, že Harryho ľúbim viac ako Asha, ale toto ma bolí viac ako keď ma Harry podviedol," zafňukala som mu a schúlila sa do jeho objatia.
,,Neboj zlatko, bude to dobré," pošepol mi do vlasov.
,,Prečo sa tak veľmi bojím, že nebude?"
,,Bude. Nakonci bude všetko dobré. Pokiaľ to nie je dobré, ie je to koniec."
,,Musís citovať sám seba?" jemne som sa zasmiala.
,,Áno musím, lebo viem, že by ťa nerozosmialo nič iné okrem toho, aký som narcis."
,,Ty môj ryšavý narcis," zamrmlala som si a silno sa k nemu pritúlila.
***
,,Nicole?" oslovil ma Harry, keď som sa mu otočila chrbtom. Sakra, prečo si ma všimol? Prečo, prečo, prečo? Chcela so. sa tváriť, že som ho nepočula a nasledovať Eda smerom von, no on ma chytil za ruku, čím mi zrušil všetky moje nádeje.
,,Je mi ľúto, čo sa stalo," povzdychla som si. Bolo to jediné, čo mi napadlo. Nevedela som čo mu mám povedať.
,,Neboj drobec, nie je to tvoja chyba," pokrčil plecami a usmial sa na mňa. Neviem prečo, cítila som sa nejako divne. Moje oči našli Ashov zlomený pohľad v diaľke. Okamžite som zosmutnela a zamierila vonku za Edom.
,,Nicole, nepočkáš ma?" opýtal sa Harry a vybehol za mnou. Vonku bolo milión fotografov ako stále. Začali fotiť Harryho a ako blázni sa ho vypytovať na otázky.
,,Prepáč," naznačila som mu perami a čo najrýchlejšie da dostala do prvého taxíka, ktorý som uvidela. Zviezla som sa do hotela, kde som na izbe našla Eda, ako hraje s nejakým z jeho SBSkárov playstation. Decko veľké.
,,Ed? Môžeš na sekundu?" opýtala som sa ho, ,,prosím." Rýchlo na mňa pozrel, no keď uvidel môj smutný pohľad, zastavil hru a podišiel ku mne.
,,Ja neviem čo mám robiť," potiahla som nosom a smutne na neho pozrela. Pochopil, čo myslím.
,,Pozri, poradím ti. Hoď si mincou. Nie pre výsledok, ale pre tú chvíľu, keď bude vovzduchu a ty budeš vedieť pre koho dúfaš viac," usmial sa. Roztvoril mi dlaň a vložil do nej jednu mincu.
,,Za pokus nič nedáš," povedal a vrátil sa k svojej hre. Pozrela som na neho, na mincu a naspäť na neho. Nakoniec som chytila mincu do ruky a vyhodila ju do vzduchu.
Veď za pokus nič nedám.

7 komentárov:

  1. Bobíci všichni :/ nevím ale ta to část mi připadá hodně smutná ikdyž možná není.Jen mi to tak připadá ;) Xxx (A)
    P.S 50 SoG je úžasná knížka a co teprv pokračovaní 2 ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to užasné dufam že to dobre dopadne a Nicole odíde s Ashom do zapadu slnka a budú mať malých šmolkov :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tato časť sa mi veľmi pači hlavne kvôli tym edovim vyrokom ta minca mi uplne pomohla v rozhodovani :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to úžasné .... honem další
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oooooha :OOOOO Toto je dokonalé :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So much great!
    I want next :)
    Ešte si nájsť čas na SOL a môžem spokojne umrieť :)

    Ja som 50 odtieňov prečítala nedávno, teraz čakám na druhú časť a neviem sa dočkať leta 2014 kedy bude filmová premiéra :)

    OdpovedaťOdstrániť