utorok 2. júla 2013

Fall Epilóg

Tralalala... Ja nič... Ale nie, fakt, nezabíjajte ma.. Ja som chcela, aby to malo oveľa viac častí, ale... nevydalo. Proste to nejako nevyšlo. Ja viem, že som hovorila, že to potiahnem na 50. (a ja by som to aj potiahla, nebyť mojej lenivosti a nových nápadov), potom som to okresala na 35. a teraz? Pridávam 33. časť = epilóg. Viem, že som vás asi dĺzkou sklamala, ale keď ja sa už teším na nový príbeh (mohli ste si všimnúť, že som mu už hore spravila záložku :3).... Ale nejdem sa tu teraz veľa vykecávať, zajtra dám pokecový článok, kde vám všetko vysvetlím, takže ak máte teraz nejaké otázky, komenty. :)
Enjoyy, koment, hviezdička. ;)
Ľúbim vás.
- vaša & M's Lav. :)Xx


*epilóg*
(o niekoľko rokov)

Nohy som si opatrne vsunula do starých a už dosť zničených botasiek a pomalým krokom prešla k červenej schránke, ktorá bola pred naším domom. Vytiahla som z nej noviny a nejaké listy. Slnko mi svietilo do očí, takže som nevedela rozlúštiť písmenká na obálkach. Pomalým krokom som sa vrátila naspäť do vnútra a položila poštu na stôl. Reklama, reklama, účty, pozvánka, reklama. Počkať. Aká pozvánka? Vrátila som sa k nej. Stálo tam moje meno. Prsty sa mi trochu roztriasli a opatrne ju rozlepili. Dnu som našla list napísaný úhľadným písmom, ktoré mi niekoho veľmi pripomínalo, no koho, to bolo v tom momente záhadou. So zatajeným dychom som začala čítať. Po každom prečítanom slove sa mi do očí nahŕňalo viac a viac sĺz. To nemyslia vážne! Prečo by ma volali na jeho pohreb? Veď som mu zlomila srdce. Nenávidel ma, aj keď ma miloval. Nezvládnem ísť na jeho pohreb.
,,Nicole? Deje sa niečo?" opýtal sa ma, keď vošiel dnu do domu, ,,čo sa stalo zlatko?" vyhŕkol, hneď ako zbadal moje uplakané oči. Kývla som mu na list na stole a len si skryla tvár do dlaní. Hneď ma objal okolo ramien a tíšil.
,,Bude to dobré, neboj," pošepkal mi do vlasov.
,,Nepôjdem tam," pokrútila som hlavou.
,,To je v poriadku. Ani nemusíš," usmial sa a prinútil ma, aby som zdvihla hlavu, ,,len neplač, drobec," opatrne ma pobozkal na líca, čím zotrel slzy, ktoré som tam mala.
,,Už dlho som nepočula o chalanoch," pošepla som.
,,Ja som bol v kontakte s Louisom ešte asi dva mesiace potom, ale teraz už nie," pokrútil hlavou, ,,a s Louisom sme sa aj raz stretli, asi mesiac po tej veci. Pamätáš?" Prikývla som hlavou. Pamätám. A pamätám hlavne na tú vec.

Keď sa prevalila tá pravda o Harrym, chalani sa rozpadli. Asi týždeň na to. Na Harryho bolo neuveriteľne veľa tlaku a on to proste nezvládol, tak povedal, že končí. Ostatní už nemali najmenší dôvod pokračovať bez neho, tak sa na to všetci vykašľali. Teda, skoro všetci. Liam začal sólovú kariéru. Pravdupovediac, mám všetky jeho CDčká doma. Je vážne dobrý. Louis je moderátorom v nejakej zábavnej show a kým sme sa stretávali, tvrdil, že ho to neuveriteľne baví. Zayn sa vykašľal na život slávnej osobnosti, presťahoval sa biekam do centra Európy a založil si tam rodinu. Pokiaľ si dobre pamätám, má so svojou manželkou Steph asi ročného syna. A Niall... Možno je to na neuverenie, lebo to by na neho človek nepovedal, je modelom pre Calvin Klein. Je ešte viac sexy ako predtým - to treba uznať.

,,Aj keď, rada by som ich videla," pošepla som.
,,Aj mne niekedy chýbajú zlatko. Ale neboj, to bude dobré. Ak ich chceš vidieť, pojdem tam s tebou," chytil ma za ruky a opatrne dal pusu na čelo.
,,Nechcem tam ísť," pokrútila som hlavou a schúlila sa do jeho objatia. Hlavne nie potom, ako ma zo všetkého obvinili.

*flashback*
,,To nemyslíte vážne," počula som Eda z vedľajšej izby, ,,úplne ste sa zbláznili? Nicole by toto nikdy neurobila!"
,,Ale vedela o tom! Len ona! Kto iný by to na Harryho povedal?" zavrčal Zayn.
,,Neviem, ale Nicole to nebola! Veď som bol celý čas s ňou!" zvyšoval na nich hlas Ed.
,,Mohla to urobiť, keď bola v Austrálii," namietol Louis.
,,Ste padli na hlavu, či čo? Ona ho ľúbila, tak prečo by, preboha, vravela do novín všetky jeho tajomstvá?" odsekol Ed naštvane.
,,Možno to povedala Ashtonovi, ktorý to využil, aby Harryho zničil," povedal Liam. No ja som už mala dosť. Že z toho obviňujú mňa, fajn. Ale čo s tým, k*rva má Ash?! Hneď ako som otvorila dvere na ich izbe, všetci stíchli a pozerali na mňa.
,,Sakra, fakt vám nestačí obviňovať z toho mňa, musíte do toho ťahať ešte aj Asha? On nič nevedel! Nič som mu o Harrym nepovedala. Ani ň!" vyštekla som naštvane.
,,Máš pravdu, nemyslíme si, že to povedal Ashton," povedal Niall a ja som sa usmiala, no môj úsmev zamrzol hneď, ako dopovedal, ,,my VIEME, že ste to boli vy dvaja." What the hell?
,,Ešte raz vám opakujem, oni s tým nič nemajú!" vykríkol naštvane Ed, chytil ma za ruku a povzbudzujúco sa na mňa usmial.
,,Vypadnite obaja. Nemám chuť byť v izbe s dvomi sviňami," vyštekol Zayn a otočil sa k nám chrbtom.
*end of flashback*

,,Nemysli na nich," pošepol mi do vlasov.
,,Ja ani nechcem," pokrútila som hlavou a silnejšie ho objala. Preplietli sme si spolu prsty a len tak zamyslene pred seba pozerali, keď mi zazvonil mobil.
,,Haló?" zdvihla som bez toho, aby som sa pozrela, kto volá.
,,Ciao drobec!" ozvalo sa šťastne v telefóne.
,,Áno Eduard?" zasmiala som sa.
,,Akurát ideme s Ariou okolo vášho domu... Môžme sa zastaviť? Malý ťa už dávno nevidel," povedal.
,,Jasné, čakáme vás," odpovvedala som a zložila.
,,Príde Ed?" opýtal sa a pohladil moju ruku.
,,Jop. Majú akurát cestu okolo, tak sa zastavia. Už dávno som nevidela Kevina," usmiala som sa pri spomienke na malého ryšavovlasého chlapčeka.
,,Aj mne už chýbal," povedal a dal mi jemnú pusu na líce.
,,Poďme von," navrhla som.
,,Prečo nie?" usmial sa, ,,pripravím niečo na pitie a donesiem to na záhradu za tebou." Dal mi ešte jednu pusu a zmizol v kuchyni. Postavila som sa a vyšla von na záhradu. Z garáže som vybrala lehátka a stolík a postavila ich pod strom, aby nám nebolo veľmi teplo. Na jedno som sa usadila, keď som začula detský krik.
,,Teta Nicole, teta Nicole!" kričal Kevin a bežal smerom ku mne. Za ním išiel vysmiaty Ed s Ariou ruka v ruke.
,,Ahoj drobček," usmiala som sa a stisla ho v objatí, ,,vyrástol si," usmiala som sa a postrapatila mu vlasy. On sa len usmial a sadol si ku mne na lehátko. Postavila som sa, aby som mohla objať Ariu a Eda.
,,Chýbal si mi braček," usmiala som sa a vtisla mu bozk na líce.
,,Ty mne viac," žmurkol.
,,Aj mne si chýbala," povedala Aria s úsmevom.
,,A mne tááááákto veľmi," zasmial sa Kevin a široko roztiahol ruky.
,,Aj ty si chýbal mne tááááákto veľmi," roztiahla som ruky, aby som mu ukázala ako. Naozaj mi chýbal. Je neuveriteľne roztomilý. Sadol mi na kolená a začal rozprávať o dovolenke, z ktorej sa akurát vracali.
,,Ahoj Kevin," ozvalo sa spoza môjho chrbta.
,,Ujo!" široko sa usmial Kevin a hodil sa mu okolo krku. Poriadne ho objal. Pristalo mu to s deťmi. Vždy túžil po bábätku. Keby len tak tušil, že o necelých deväť mesiacov bude oteckom. Ale to si nechávam na špeciálnu chvíľu.
,,Rád vás všetkých vidím," povedal s úsmevom a objal ma okolo pásu.
Sedeli sme tam a rozprávali sa dobré dve hodinky. Potom už Ed, Aria a Kevin išli domov a my dvaja sme zostali sami.
,,Nicole?" oslovil ma.
,,Áno zlato?" usmiala som sa na neho.
,,Milujem ťa," pošepol.
,,Aj ja teba milujem," odpovedala som mu, ,,aj ja teba Ash."

Ste nečakali, čo? :3Xx

9 komentárov:

  1. Sa teším že je s Ashom :3 ale aj tak ťa zabijem :D ale nie je to úžasné your Lav'sLover Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Počkať! Chápem tomu správne, že Harry is dead? :o
    What the hell?! Toto je koniec? I don´t understand! Wuoha. Oči mi skoro vypadli z jamiek. To akože ako môže byť takýto koniec?
    Huba dokorán a neverím! A ona je tehotná? :D
    No čo krásne to bolo....len krátke :D :D
    Končím to vetou: Asi som sa zamilovala a teším sa na ďalšiu poviedku. *_*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi to tak mělo dopadnout ;)) Takže se těším na novou úžasnou povídku :D :* Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. what. the. hell. :OOO
    *Harry zomrel
    *zo všetkého obviňujú Nicole
    *Niall ako model pre CK
    *Ed má ťuťu dieťa :3
    *Nicole je s Ashom
    *Nicole je TEHOTNÁ s Ashom
    zabudla som na niečo ? :D kks, som čakala že epilóg, to bude nuda, iba taký záver.. a hen na ňu, hubu mám niekde na zemi. fakt sánka dolu. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš pravdu, nečakali sme to :D :D Čítala som to s otvorenými ústami :D :D Niall a model pre Calvin Klein ?? :O By som brala :D A ja som dúfala, že bude s Harrym... Ale snáď ti to odpustím :D Už sa teším na nový príbeh ! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Takýto koniec som vôbec ale že vôbec nečakal!!!!!!! Tak to si ma teda veľmi prekvapila!!!!
    Harry zomrel, proste všetko a zostala s Asho-om.... Okay teda :33 Dokonalý príbeh a dokonalý koniec ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oooh<3 miluju tě za ten konec:* posledních pár dílů sem přestávala doufat že skončí s Ashem, ale má přání byla očividně vyslyšena:D<3 miluju tento příběh a je škoda že už končí ale snad začneš brzo přidávat další:) dokonalý příběh:') <3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dokonalý príbeh :OOO vážne <333 ale ten koniec som fakt nečakala.. ja natešená že bude s Harrym, a né.. ona je s Ashom -.- ale aj tak dookonalé <3

    OdpovedaťOdstrániť