streda 24. júla 2013

Project England - TRAVELLING TO BRIGHTON


Hi guys J

Posielam Vám internetový pozdrav zo slečného (možno aj príliš) Brightonu. Je to tu úplne dokonalé. Ale asi najprv cesta, nie?

Letela som z Budapešti, nič bližšie nebolo, takže sme to vyriešili takto. Keďže nemám 15 rokov, nemohla som letieť bez doprovodu, takže som mala asistenčnú službu. Rodičia ma odviezli do Budapešti, tam vyplnili papiere, s ktorými bol problém, lebo sme nemali adresu ujka, ktorý ma mal prebrať, len jeho telefónne číslo a meno a to im nestačilo a proste riešili tam blbosti. Ale nakoniec sme to nejako vyriešili, prišla po mňa taká mladá (zdá sa mi, že povedala, že má 24, ale nie som si istá), zlatá baba. S tou som šla cez kontroly, cez tie pipáky aj všetko. Pri pipákoch ma skoro porazilo, lebo mi povedala teta, že dole náhrdelník (to som chápala), dole flexu (to ešte tiež OK) a potom že dole botasky. Ja som mala také akoby supry, naozaj tak vyzerá, sú aj tak vysoké. Ja kým som toto vyzula, ó maňo. Potom mi ešte nevrátili topánky, takže som tam stála bosá a vadil im môj antibakteriálny gél v taške. Keď skontrolovali, že ten gl nie je žiadna otrava ani nič, vrátili mi ho a povedali, že si mám rýchlo zbaliť veci. No ja kým som notebook zbalila do obalu, lebo neviem načo som ho musela vyberať, potom kým som ho dala do batoha a všetky veci kým som pobrala. No proste dlho dlho. Potom bolo všetko v pohode, podávali si ma tam tí ľudia ako bábiku, ale stále lepšie ako by som sa mala stratiť.

Z Pešti som letel do Amsterdamu, tam som mala len 4é minút na prestup, čo je smrteľne málo, ale ten chlapík, čo ma vybral z lietadla ma viezol na takom autíčku. Všetci na mňa pozerali ako na totálneho debila, ale WHO CARES :D

Z Amsterdamu už konečne do Lodnýna. Heathrow je dokonalý, obrovský, ale bože. Už len to že chalani tam chodili, som mala chuť plaziť sa po zemi :D Ale nič som nestíhala. Všetci tí ľudia tak behali, že konec  -.- :D Takže fotky Heathrow-u budú až z cesty spať, snáď. Ujo ma vyprevadil, teta ma čakala s tabuľkou (áno, ako vo filmoch) s menom agentúry a potom sme šli minibusom z Londýna do Brihtonu do hlavného strediska agentúry, cez ktorú som tu a odtiaľ taxíkom do rodiny.

Rodina je v pohode. Majú dve deti, neviem či som spomínala, Sonny (boy, 9 years) a Molly (girl, 11 years). Majú aj psa, ale toho som len párkrát videla pohnúť sa. Vraj je veľmi starý. No čo už.

Izbu mám malú, ale že fakt, ale aj tak v nej iba spím, takže nejako extra mi tu nič nechýba. V tejto rodine bývajú ešte tri nemky, španielka a jedna ruska. Všetky sú zlaté, je tu ešte aj pár čechov a vraj prišla nejaká Slovenka teraz niekedy. Ešte som ju ale nestretla.

To je na dnešok asi všetko, ešte pridám nejaké fotky, ktoré zatiaľ mám, viac o prvom dni, škole a programe potom, lebo jednak nestíham, som strašne unavená a budem vám to písať postupne.  Thanks for reading and write your opinion please Jxx *Mrs. Styles*

 
 
Ako reklama na KLM :D 

 
Amsterdam :)
 
 
Londýn :)
 
 
Zatiaľ fotky z letu, lebo ten bol teraz hlavná téma, potom o výletoch a toto, budem pridávať z tamadiaľ O.K.? :) Bye :) Nezabudnite komentovať ;) *Mrs. Styles*
 

5 komentárov:

  1. Podla mna uzasny text,super si to napisala,aj tak srandovne necita sa to nudne ale praveze tak uputajuco...je to fajn tesim sa na dalsi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si blááázon Em kks..!! :D Ja to čítam a síce sa i krížia oči ale ten Heathrow ti normálne závadím.. A áno viem si ťa predstaviť na zemi ako sa plazíš po letiskovej hale..:D Len normálne dievča v puberte zo Slovenska :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ;) taky bych chtěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Spôsob akým to píšeš :D :D och super no tešim sa na ďalšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja strasne rada citam/pocuvam o cestach a vyletoch do zahranicia :) ma toto velmi bavi :) aa to musi byt dobre velky dom ci ? :D

    OdpovedaťOdstrániť