nedeľa 14. júla 2013

Project England.

Ciao unicorns! :3

Máme pre vás jednu novinku, ktorá je síce zatiaľ len v štádiu vymýšľania, ale my pevne veríme, že ju aj zrealizujeme. Budeme na to potrebovať len Vás a Vašu odozvu v komentároch (čo nie je až také ťažké, však?).
p.s.: vopred sa ospravedlňujem, ak dopletiem nejaké veci, ale nie som si úplne všetkým istá :)

Takže, čo sa bude diať? 
Em alebo *Mrs. Styles*, ide v nedeľu do Anglicka. Bude bývať u nejakej rodiny v Brightone a navštevovať tam "letnú školu". Ide tam na približne tri týždne a bude mať niekoľko (asi 2) výlety do Londýna.

Čo od vás chceme?
Em mala taký nápad - pridávať vám fotky, zážitky a pikošky z Anglicka. Pôjde do Madame Tuzó (tak isto ako ona neviem ako sa to píše), Big Ben, London eye, Oxford street... Všetky tie pamiatky a zaujímavosti z Londýna i z Brightonu.
Jediné, čo od vás (zatiaľ) chceme, je hodiť komentár pod tento príspevok či by ste si prosili info z Anglicka. Dajte nám vedieť Váš názor, pretože presne to potrebujeme.

Ľúbime vás.

p.s.: prepáčte, že som to písala trochu chaoticky, ale nevedela som ako presne to mám formulovať. Ale pokiaľ tu bude dosť komentárov (v čo pevne veríme), Em vám sem dá článok s podrobnejším info a možno aj lepšie napísaným. :D
p.s.s.: kto ešte nečítal, včera v noci som dávala časť, tak si ju prečítajte TU.

Myslím, že som napísala všetko čo bolo potrebné (asi som zabudla na polku vecí, but nevermind). Ešte raz Vás ľúbime... Koment a hviezdička. ;3 :)Xx - M's L

Odveci, ale mne nedalo nedať to tu :3 Jack ♥

8 komentárov:

  1. Yes :D Myslím že je to dobrý nápad ;) Takže jo budu moc zvědavá za kažnou o Britanii ;) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, už takých nápadov bolo, aj som ich veľa čítala - z iných tripov, nie tripu do Anglicka - ale určite ak to zaujímavo spracuješ, tak to bude stáť za to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jasne ze hej :3 ja som za <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. anoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!! a kde idu do letnej skoly??? :))))

    OdpovedaťOdstrániť