streda 17. júla 2013

Learn To Love Again 3

Ak ste ešte nečítali a neokomentovali pokec k Project England od Em, tak to prosím urobte TU.. Thanks ;)
Som s časťou dosť spokojná, ale chcem počuť aj vaše názory :) :3
ľúbime vás. Koment, hviezdička a enjoyy. :)Xx
p.s. na spodku máte question, takže, kto uhádne, tomu venujem časť ;) :3 - M's L


*3. časť*

Zápas dopadol nadmieru dobre. Vyhrali sme 4:2 a ja som si pripísala jeden gól, na ktorý mi prihrala Karol. Najviac ma na tom potešilo povzbudzovanie chalanov - najmä Nialla - kričali, pískali a tlieskali ako blázni. Vďaka nim som sa celý zápas škerila a bola som si istá, že Karol tak isto.

Rýchlo sme sa prezliekli do normálneho oblečenia, zobrali si tašky a vyšli von. Pred halou stála znova tá ich čierna minidodávka. Pred ňom nás tento raz nečakal nikto, tak sme len vošli dnu. Ako sme otvorili dvere, ozval sa potlesk.
,,Gratulujeme," zasmial sa Zayn, ktorý sedel najbliššie k dverám a silno nás objal.
,,Ďakujem," nesmelo som sa usmiala do zeme. Stihla som zachytiť ešte Niallov úsmev - videla som v ňom radosť a hrdosť. Žeby bol na mňa hrdý?
Sadla som si medzi Nialla a Louisa.
,,Si talent," povedal mi Niall, keď sme sa pohli.
,,Ďakujem," znova som sa usmiala do zeme. On sa potichu zasmial, ale už nič nepovedal.
,,Neviem ako vy, ale ja navrhujem osláviť vašu výhru!" povedal Harry a usmial sa na Karol.
,,Nemám nič proti," odpovedala Karol a pozrela sa na mňa. Prikývla som jej. Väčšinou mám po zápase chuť akurát sa vyvaliť na gauč s plechovkou Spritu a nejakým dobrým jedlom (ktoré sme si nechali doniesť z najbliššej reštaurácie) a sledovať nejaký nudný horor, z ktorého sa mi akurát tak zatvárajú oči.
,,Takže ideme ku nám? Pokiaľ viem, máme dosť veľké zásoby alkoholu," zasmiala sa Karol a žmurkla na Harryho. Chalani len prikývli a nadiktovali vodičovi adresu nášho bytu.

Niall
Vylial som si do úst ďalší pohárik Jacka Danielsa. Cítil som ako sa mi táto hrejivá tekutina rozlievala po celom tele a nakopávala moju odvahu a orgány.
,,Dolejem ti?" opýtala sa Mitchie a ani nepočkala na moju odpoveď, len naliala do prázdneho poháru whiskey, ktorú držala v ruke.
,,Ďakujem," usmial som sa a znova si odpil. Od šampanského sme prešli cez vodku až ku domácej whiskey. Niežeby som proti tej zmene protestoval, to nie. Bol som len a len rád.
,,Poďte tancovať," zasmiala sa Karol a natiahla ku mne ruku. Ani som si nevšimol kedy prišla. Alkohol už začínal konať za mňa, takže som jej bez problémov dovolil vytiahnuť ma na "parket". Tancovali sme na nejakú pesničku, ktorej názov som si nevedel vybaviť, ale dobre sa na ňu hýbalo. Po chvíli sa k nám pripojila aj Mitchie a Harry so Zaynom. Louis a Liam sa niekam vyparili - kam, to som nemal ani tušenie.
,,Chcem nieč-čo povedať," ozval sa Harry, ktorému sa trochu plietol jazyk. Stíšil hudbu a zdvihol svoj poloplný pohár.
,,Ja by som chc-cel zagratulovať týmto dvom dievčat-kám. Ste prost-te úžasné hokejistk-ky!" zakričal pomedzi čkanie. Napil sa zo svojej whiskey a objal Karol okolo pásu.
,,Som na vás pyšný," povedal celkom vážne sledujúc jej oči. Som na vás pyšný, ale smeruje to len na Karol. Začínam úplne chápať ako sa musí cítiť Mitchie. Pozrel som na ňu a ona sa len usmiala a pokrčila plecami. Bolo mi jej ľúto. Vlastne jej a Karolin vzťah trochu pripomínal vzťah medzi Harrym a nami ostatnými chalanmi. On bol všade stále najobletovanejší, najobľúbenejší a najlepší. My sme stále len očarujúca klasika. Všetko sa točí okolo neho, rovnako ako sa to stále točí okolo Karol.
,,Nad čím uvažuješ, bro?" opýtal sa ma Zayn.
,,Nad ničím," pokrútil som hlavou a pozrel na Mitchie. Smiala sa na vtipe, ktorý vravela Karol a popri tom si prehadzovala svoje blonďaté vlasy z jednej strany na druhú.
,,Inak, kde ste sa vyparili cez obed?" pokračoval v rozhovore, ktorý sa pre mňa už skončil. Neviem, či to bolo tým alkoholom, únavou alebo niečím iným, ale nemal som chuť sa s nikým baviť. 'Aj keď, niekto by tu možno bol,' pošepol môj vnútorný hlas. Vedel som, že naráža na Mitchie. Dnes mi s ňou bolo úžansne. Skvelo sa s ňou dá pokecať. Keď bola so mnou, správala sa tak uvoľnene - akoby som bol jej dlhoročný priateľ, s ktorým sa stretáva po niekoľkých rokoch a potrebuje mu povedať všetko o čo prišiel.
,,Išli sme sa prejsť," odpovedal som vyhýbavo a odchlipol si z whiskey.
,,Takže prejsť," zasmial sa a šťuchol ma lakťom do rebier, ,,nezdáš sa Horan!"
,,Malik, prechádzali sme sa a sedeli v parku. Na tom nič nie je," pokrčil som plecami. Neviem, čo na tom nie je jasné. Boli sme proste von - je to hádam trestné? Pokiaľ viem tak nie, ale ak sa to zmenilo, prosím dajte mi vedieť. 'A kto ti akože dá vedieť? Imaginárni poslucháči tvojich myšlienkových pochodov?' odvrkol znova môj vnútorný hlas.
,,No ako myslíš," zasmial sa Zayn a zamieril ku gauču tackavou opileckou chôdzou. Vážne sme vypili len jednu vodku a jednu whiskey? Vyzeráme, akoby sme mali v sebe oveľa viac. Každý aspoň po jednej fľaške.
Prešiel som do kuchyne, aby som si nalial čistú vodu a zbavil sa aspoň trochu pachute alkoholu. Vypil som asi dva poháre a pocítil som potrebu ísť na čerstvý vzduch. Potichu som vyšiel z bytu a nastúpil do výťahu. Po chvíľke študovania nápisov pri tlačítkach som stlačil to ktoré ma vyviezlo na strechu.
Vystúpil som z výťahu a odtackal sa ku kraju strechy. Sadol som si na zem a pozrel sa na výhľad. Vôbec nebol zlý. Vedel by som si predstaviť mať takýto výhľad z bytu. 'Takýto dobrý alebo takýto na Kodaň?' ozval sa znova môj vnútorný hlas.
,,Takýto dobrý, samozrejme!" odpovedal som mu nahlas. Aj keď nemôžem tvrdiť, že z môjho londýnskeho apartmánu nie je zlý výhľad, práve naopak. Myslím, že z nášho bytového komplexu mám najlepší výhľad práve ja. Môj byt je najvyššie a je natočený smerom k centru Londýna - sledovať to v noci je nádhera. Ale tento výhľad je niečo iné, je nový. Nie som naňho zvyknutý. Nepoznám budovy ktoré pred sebou vidím - teda, okrem štadióna, kde sme dnes večer boli na zápase. Možno, keby som v škole na geografii dával pozor, vedel by som pomenovať aj kostol, ktorý som videl v diaľke. Ale ten ma momentálne netrápil. Upútalo ma niečo iné. Obloha. Ľahol som si na chrbát a zadíval sa na hviezdy. Bolo z tade vidno hviezdy - fascinujúce. To sa v Londýne stať nemôže. Kodaň je oveľa čistejšia a odráža sa to aj na takýchto veciach ako je nočná viditeľnosť, či zelenosť stromov. Je tu naozaj nádherne.
Zo zamyslenia ma vytrhol až pohyb vedľa mňa. Strhol som sa zo zamyslenia a pozrel na osobu, ktorá si ľahla po mojej ľavici a zapozerala sa na oblohu rovnako ako ja. Nič som nepovedal, len sa ďalej díval.
,,Keď mám namáhavý deň, rada sem prídem, ľahnem si a vypnem. Je to také ukľudňujúce," pošepla a ja som sa usmial.
,,Je tu naozaj nádherne," odpovedal som jej.
,,To je," pošepla potichu. 'Hlavne je to romantické, čo?' zasmial sa môj vnútorný hlas a ja som ho len umlčal pomyselnou fackou. Táto chvíľa je prekrásna sama o sebe a ja sa nechcem zaoberať žiadnymi vnútornými dialógmi s nejakým debilom, ktorý je vo mne a má potrebu prevrátiť každú moju myšlienku naopak. Práve teraz som tam chcel len ležať a užívať si čaro okamihu.

Question - Ktorá známa osobnosť sa objaví v blízkej budúcnosti v príbehu a ešte viac zblíži Nialla a Mitchie? (pomôcka - objavil sa v mojich dvoch príbehoch a bol spomenutý v jednej jednodielovke)

7 komentárov:

  1. ;) pěkný díl :) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to super ;3 a ten koniec..ach romantika :* hmm a kto by ich zblížil? netuším..ale napadá mi Ash(z 5sos) alebo Ed Sheeran..ale asi som mimo.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Michael Jackson!! (teda ak sa tak píše) :-D :-D uhádla som?! :)
    Dobre nejdem hádať, lebo ty ani sama nevieš koho tam dáš a a milujem opitých chlapcov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. UŽasné! A odpoveď? Podľa mňa to bude Ed Sheeran.. Btw: Nicoletti Wannable, aj ja som si najprv myslela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalé !! A tá osoba netuším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda, je fakt skvele :-) S tym vnitrnim hlasem to byl dobry napad, k Niallovi mi to uplne sedi ;-) a na otazku typuju Exampla (navim jak se to pise presne pise :-D ) bylo to pevni, co me napadlo..tesim se na dalsi Xx *El

    OdpovedaťOdstrániť