streda 3. júla 2013

Something, you should know...

Ciao! :3

Budem sa snažiť povedať všetko, čo treba, takže... Najprv chcem odpovedať na niektoré komenty. :)

-----------------------------
▶ Počkať! Chápem tomu správne, že Harry is dead? :o What the hell?! Toto je koniec? I don´t understand! Wuoha. Oči mi skoro vypadli z jamiek. To akože ako môže byť takýto koniec? Huba dokorán a neverím! A ona je tehotná? :D No čo krásne to bolo....len krátke :D :D Končím to vetou: Asi som sa zamilovala a teším sa na ďalšiu poviedku. *_*

Áno, chápeš správne, Harry is dead. :D Áno je to koniec, takto som to mala vymyslenè už dlho (teda, uvažovala som aj o tom, že by to bola pozvánka na svadbu Harryho a niekoho, ale nič z toho :D) A áno, Nicole je tehotná s Ashom, čakajú malé roztomilé bábätko. :)Xx

▶ what. the. hell. :OOO
*Harry zomrel
*zo všetkého obviňujú Nicole
*Niall ako model pre CK
*Ed má ťuťu dieťa :3
*Nicole je s Ashom
*Nicole je TEHOTNÁ s Ashom zabudla som na niečo ? :D kks, som čakala že epilóg, to bude nuda, iba taký záver.. a hen na ňu, hubu mám niekde na zemi. fakt sánka dolu. :D :)

Myslím, že si vymenovala všetko dôležité. :DD :)Xx

▶ Máš pravdu, nečakali sme to :D :D Čítala som to s otvorenými ústami :D :D Niall a model pre Calvin Klein ?? :O By som brala :D A ja som dúfala, že bude s Harrym... Ale snáď ti to odpustím :D Už sa teším na nový príbeh ! ;)

Aj ja dúfam, že mi to odpustíš. :D Potešilo by ma to ;D :)Xx
----------------------------

Ale ďakujem vám všetkým za vaše komenty, nielen k epilógu, ale všeobecne ku všetkým častiam. :3 Neuveriteľne ste ma stále potešili. Ďakujem! :33

No a teraz už o niečom inom.

Samozrejme, ja hlava deravá, som mala vymyslenú jednu vetu, ktorú som chcela napísať k epilógu a hádajte čo? Nenapísala som ju tam! :D Veď to by som nebola ja, však? :D so... V epilógu, bola jedna vec. Nepoviem či slovo, meno, veta, alebo odsek. Proste to tam bolo a bol to taký spoiler k jednénu pripravovanému príbehu. Vyskúšajte si len tipnúť, ktorý úsek to bol. :3 (ja viem, že to nie je jedna veta, ale chápete :D).

Ďalej, tu mám pár vecí k Fallu (pokiaľ si príbeh nečítala, nečítaj ani toto! :))
Keď som ten príbeh začínala písať, mala som o ňom úplne inú predstavu. Dokonca mám uloženú pôvodnú predstavu o ňom. Nemám ju teraz pri sebe, ale poviem vám pár vecí.
→ Nicole sa mala dať dokopy s Harrym až po 20. časti - čo je cca o 10 častí neskôr
→ Harry nemal byť ani trochu romantik.
→ A ešte jedna dôležitá vec - Ash tam vôbec nemal byť. V celom príbehu sa nemal objaviť žiadny iný chalan. Iba Harry.
Takže asi tak.
Ešte som vám k tomu chcela niečo napísať, ale už neviem čo, takže zatiaľ nič. :D

Takže, teraz niečo o novom príbehu - Learn to Love Again.
Neuveriteľne sa na neho teším. Tááááááááááááááákto veľmi. :3 Už len pre to, lebo bude s mojou láskou - Niallkom. A proste... Milujem Nialla, hokej a Dánsko. A keď to všetko skĺbim do jedného príbehu, budem najšťastnejší človek na zemi (čo podľa toho čo mám zatiaľ napísané aj budem :3).
Fajn a teraz otázka. Kedy mám začať pridávať? Nezačnem skôr ako budúci ponedlok. Určite nie. Teraz porozmýšľajte takto - budete chodiť cez prázdniny čítať? Lebo ak nikto nebude teraz čítať, tak ja ani nebudem dávať. Nerobí mi problém začať pridávať až v septembri. (Aj keď, na začiatku októbra by som chcela začať ďalší príbeh, takže neviem, neviem.) Takže poprosím ohľadom toho komenty.

Myslím, že to je všetko. Ale len myslím. Ako sa poznám, zabudla som na polku vecí, ale never mind. Ešte raz vám ďakujem za všetky komenty, hviezdičky, správy a za všetku podporu pri písaní. Ľúbim vás. :*
Ja idem naspäť zapnúť youtube a pozerať všetky moje zlatíčka (ak by som vám ich mala vymenovať, nedopíšem sa. Ale ľudia ako Smosh, Tyler, Alfie, Joe, Jack, Zoella, Mandy... Alebo také ako Ati, Nejfake, Smusa... Uvidíme, pri čom skončím :D)
baj d vej - fíky za 30,000+ zhliadnutí :33 ľúbim vás ♥
Sayonara! :)Xx
- M's L

9 komentárov:

  1. toto ti neodpustim!
    kde je môj komenátar ? :( ok toto si zapamatam!
    .
    .
    .
    kedže ja sa nudim už 3 den uplne pridavaj od buduceho pondelka,ale aj tak sa na teba hnevam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Začni ho pridávať cez prázdniny :)) LEbo už sa naňho strašne teším :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Áno, budem ho čítať aj cez prázdniny a hádam nebudem jediná a takýchto závislákov je oveľa viacej :)
    Takže čo z toho vyplýva? Že v pondelok čakám tú prvú časť :)

    Btw. Lepšie je s tým pohrebom, viacej to prekvapí než svadba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přidávaj prosím! Budu se těšit, stejně nemám, co dělat, kromě čtení a psaní :D Takže čakám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ;) Nešlo by to dřív ;) co? už tak v pátek :D Xxx (A) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pridávaj už ten pondelok..... myslím, že veľa čitateľom to spríjemní prázdninové večery .... ja sa naňho osobne moc teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Budu ho číst..moc se těším:) Každý den se dívám jestli není už první díl!:3 M.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Niall, hokej a Dánsko? :O dievča, ty si ma prinútila milovať ten príbeh bez toho aby som si prečítala čo i len prológ. Nialla úplne milujem (možno pre to že môj najlepší kamarát je ako jeho úplná kópia :D ♥), hokej tak isto milujem (myslím že keď ho pozerám tak som horšia ako väčšina chlapov :D) a Dánko.. proste ma celkovo fascinujú tie severské krajiny. :D I keď možno Fínsko o trochu viac, dokonca v tábore som sa musela naučiť jednu strofu fínskej hymny. ale to nikoho nezaujíma takže ďalej k veci. :D

    cez prázdniny budem na nete asi tak každý druhý-tretí deň, ale čas na tvoju poviedku si nájdem určite. :) (teda ak nebudem práve v tábore alebo niekde inde mimo civilizácie) čižee bolo by fajn keby si začala pridávať už v pondelok. :) a užívaj si prázdniny ! :) xx K.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jasné že pridávaj už od pondelka !!! Takú blbu otázku sa opytas :D :33 (Łuska :* )

    OdpovedaťOdstrániť