streda 5. júna 2013

Fall 28

Babenky... :3 ešte kto nehlasoval napravo v ankete, zahlasujte... :3 normálne ako som ju dneska pozrela a bolo tam 27  hlasov a ja som pozerala, že to čo?? :O akože 27 ľudí číta Fall? o.O dafuq? :D tak by som na vás mala takú prosbičku... :3 len raz, RAZ mi prosím okomentujte všetci ... môžte ako anonymovia, ale podpíšte sa... niektorých už poznám podľa komentovania... ale fakt veľmi pekne prosím... znamená to pre mňa veľmi veľa... chcem mať taký prehľad :3 ďakujem :33
Ak ste tu dočítali, congratz, hoďte mi PROSÍM VŠETCI komenty, hviezdičky a neviem čo ešte... :3 Ľúbim vás :)Xx - L


*28. časť*

Pomaly som sa zošuchotala dole, kde som si zapla notebook a telku. V skrinke som našla nejaké jablko, ktoré som s chuťou začala jesť. Napísala som na facebooku Edovi, aj keď nebol online. On síce nie, ale niekto iný bol. Pri Harryho mene svietila zelená bodka a mňa až zamrazilo na chrbte. Radšej som vypla chat a len prezerala novinky. Harry bol tam, Harry bol tu... Bol všade. A nebol sám. Keď som pri listovaní narazila na Harryho fotku s nejakou babou, zabehlo mi jablko. On ju držal za ruku... okolo pásu... bozkával. Sakra. Nič som si neuvedomovala, až kým som nezbadala slzy dopadajúce na notebook. Rýchlo som ich zotrela. Zrazu ma pochytila neuveriteľná chuť ísť za ním a povedať mu, že ho milujem najviac na svete a že my dvaja musíme byť spolu, aj keby nás to malo stáť naše životy. Že by som mu zniesla aj modré z neba, ak by ma o to požiadal. Už som otvárala správy s ním, keď som sa uvedomila. A čo Ashton? On ma ľúbi. Harry ma podviedol, čoho by Ash nebol schopný.
Ale ľúbim ho aj ja?
Harryho? Áno.
Ashtona? Neviem, či ho ľúbim. Mám ho rada. Ale zas, som s ním krátko - len zo tri dni. To je ešte skoro hovoriť o veľkej láske. Harry ma očaril hneď v tej sekunde, ako som ho zbadala. Láska na prvý pohľad. Čo mán robiť? Potrebujem sa s niekým porozprávať. Ale s kým? S niekým z Londýna? S Emily určite nie. S niekým iným z partie? Tiež nie. Možno tak s Edom. V Austrálii nikoho okrem chalanov a Andrey nepoznám.
Ako na zavolanie mi zablikala správa. Najprv som ju nechcela ani otvoriť, ale nakoniec som sa premohla.
"Drobec? Ja viem, že si tu, netvár sa, že nie. Pozri, ja sa ti chcem ospravedlniť. Nechcem ti už viac ubližovať. Ľúbim ťa najviac na svete a chcem byť s tebou. Chcem s tebou mať dokonalú svadbu presne podľa tvojích predstáv, deti, ktoré sa nám budú hrať na záhrade. Chcem s tebou zostarnúť a sledovať naše vnúčatá rásť. Chcem s tebou precestovať celý svet, prejsť každé mesto, ulicu. Chcem ťa objať okolo pásu a povedať mojím rodičom a všetkým na svete: "Toto dievča milujem najviac na svete a nikto nás už nikdy nerozdelí." A potom by som ťa pobozkal, aby som im dokázal, aká si pre mňa dôležitá. Ja ťa milujem a aj keď som sa správal ako posledný idiot, viem, že ty mňa tiež. Nicole, na kolenách ťa prosím o odpustenie. Ľúbim ťa.xx"
"Harry, prestaň. Ja mám Asha a chcem byť s ním. Ty si sa vyspal s mojou najlepšou kamarátkou a proste... Nechcem ti odpustiť. Chcem na teba zabudnúť."
Ako strašne som klamala. Nedokázala som mu napísať, že ho milujem a chcem naspäť. Proste som to nemohla urobiť.
"Ľúbiš ma."
"Harry, neľúbim ťa."
"Prosím ťa, neklam mi. Ja viem, že ma ľúbiš."
Neodpísala som mu, namiesto toho som sa zamozerala na telku.
"Dobre, tak ma neľúbiš."
Znova som mu neodpísala.
"Zavri si oči. Čo vidíš?"
"Nič."
"Taký je môj život bez teba. Som na absolútnom dne."
"Harry nerob to horšie."
"Nie, ja ti to len vysvetľujem. Odkedy nie sme spolu, znova som spadol do toho kolotoča. Ráno sa zobúdzam s obrovskou bolesťou hlavy. Niečo si dám, idem vonku za starou partiou. Celý deň presedím pri nich, ničiac vlastné telo. Večer idem buď do baru, poriadne sa opiť, alebo zostanem v izbe. Bežne za noc stiahnem aj celú fľašku. Plačem za tebou v izbe. Keď som ubidel tvoje fotky s Ashtonom, rozbil som svoju posteľ a skriňu. Chcel som na mieste umrieť."
Bože, Harry, nerob mi to ťahšie, ako to je. Nedokázala som mu odpísať. Ak by som sa o to pokúsila, napísala by som mu, ako ho milujem a že mu odpúšťam. A to nechcem. Nemôžem to dovoliť. Radšej som vypla facebook a skontrolovala twitter. Našla som tam tweet od Ashtona.
"@Ashton5SOS: @NicoleSheeran I need you here, babe. I love you. ♥ xx"
"@NicoleSheeran: @Ashton5SOS Love you too. xx"

Zobudila som sa v Ashtonovej izbe na hlasné hrmenie a blýskanie sa zvonku. Pretrela som si oči a pozrela na hodinky - 2:23 am. Rozhliadla som sa okolo seba, no Asha som nikde nevidela. Žeby sa ešte nevrátili? Nie, určite už sú tu. Nepamätám si, že by som si ľahala do izby. Pokiaľ viem, zaspala som v obývačke, takže ma musel niekto preniesť.
Potichu som vyšla z izby a obzrela sa po chodbe. Nikde nikoho. Zamierila som ku schodom, aby som sa dostala do kuchyne. Keď som prešla okolo otvorených hosťovských dverí, zarazila som sa. Vrátila som sa o pár krokov naspäť a nakukla dovnútra. Ale robiť som to asi nemala.

7 komentárov:

  1. Zase napínavé až do konce!!!Já se z tebe picnu holka ;) Hej jako dobréééé :D Xxx (Alžběta)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akoze ak do večera nedáš ďalšiu prisaham berem GPS najdem ta a. Zabijem !! Your Klaudi/"Andrea" :D Xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasný jako vždy <3 jen doufám že zůstane s Ashtonem:/:D:3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :OO toto čo je za konieeec? :O nenapinaj nas ! :D zvedavá som.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné !! <3 ja asi umrem ... Čo sa stalo ?? Rýchlo dalšiu ... ( žužu )

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ehm, toto je akože čo?! Nechápačka. Zastavil sa mi rozum nad tým koncom...to si ako mohla takto ukončiť?!
    Ale no musím pochváliť túto super časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dalsia super cast mam taky dojem ze v hostovskej bude Ashton s Andreou a nebudu hrat karty

    OdpovedaťOdstrániť