utorok 18. júna 2013

Sosídž of laverz 35

Viete na čo som prišla? Že netuším, čo by som bez vás robila. Keď hovorím, že vás ľúbim, myslím to seriózne. Úplne najviac na svete. ♥ enjoyy :)Xx - M's Lav (nepochopíte.)


*35. časť*

,,Neboj, vezmú to v pohode. Majú radi teba, majú radi mňa a majú radi deti," zasmial sa Harry a ja som sa ne neho nervózne usmiala.
,,Bojím sa," pošepla som. Pritiahol si ma k sebe a vtisol mi jeden bozk, ktorý prerušil zvonček.
,,Bež tam," poslal ma, ,,idem po malú. Prídem, až keď mi to povieš," usmial sa a zamieril do Mickinej izby. Prebehla som k dverám a pustila ich dnu.
,,Ahojte," obdarila som ich širokým úsmevom, ,,poďte ďalej." Kývla som smerom do obývačky. Pomaly tam prešli a zhodili sa na sedačky.
,,Dobre, ako začať. Je tu niečo, čo vám musíme povedať. Ja a Harry. Dúfam, že sa na nás a hlavne na mňa nebudete hnevať," povedala som a zavolala Harryho.
,,Zoznámte sa, toto je Mickey. Naše zlatíčko," zasmial sa. Prezrela som si tváre ostatných. Pozerali na nás s ústami dokorán.
,,Wau," prvý sa zmohol na slovo Liam.
,,Neverím vlastným očiam," zašomral si Louis.
,,Prečo ste nám nič nepovedali?" opýtala sa Em.
,,Mňa by zaujímalo hlavne, ako?" povedal Zayn a ja som pozrela na Harryho. On sa na mňa len usmial.
,,Možem si ju chytiť?" opýtal sa Niall.
,,No poď," zasmiala som sa a podala mu ju. Ovinul okolo nej ruky a niečo jej pošepkal do ucha. Potom si ju zobral ma gauč a začal jej niečo rozprávať.
,,Je krásna," usmial sa na nás Louis, ,,po rodičoch."
,,To je. A hlavne po mame," zasmial sa Harry.
,,Takže ty a Harry?" povedal Zayn a pozrel na nás so zdvihnutým obočím. Iba sa mi to zdalo, alebo som videla v jeho očiach žiarlivosť? Určite si to len nahováram.
,,Harry, nemáš náhodou Rowan?" opýtal sa Louis.
,,To je veľmi komplikované," uškrnul sa.
,,Ale stále nechápem jednu vec. Ako sa to stalo?" pokrútil hlavou Liam.
,,Asi sa spolu vyspali, trdlo," zasmiala sa Em.
,,Nemyslím to. Nejde mi proste do hlavy, prečo sa spolu vyspali. Chodili spolu? Prečo potom Lav došila?" spýtal sa Liam. Otvárala som ústa, že niečo poviem, no nestihla som, pretože ma Harry predbehol.
,,Vyspali sme sa spolu a čo. A to, prečo Lav odišla, je jej súkromná vec. Dôležité je to, že sa teraz vracia s nami naspäť do Londýna," zasmial sa Harry.
,,Vraciaš sa?" spýtal sa s nádejou v očiach Louis.
,,Ja vám neviem," začala som.
,,Vraciaš sa. A bodka," prikázal mi Zayn a ja som sa usmiala. Postavil sa a prešiel ku mne.
,,Strašne si mi chýbala. Tvoje priateľstvo. Naše rozhovory. Už ťa nenechám odísť. Nikdy viac," usmial sa a silno ma objal.
,,Zayn, dusíš ma," zasmiala som sa po chvíli.
,,Nevadí," usmial sa.
,,Takže sa vraciaš?" opýtal sa Liam.
,,Nedávate mi na výber," povzdychla som si.
,,Konečne budem mať s kým robiť hlúposti!" vykríkol Louis a stiskol ma v objatí.
,,A s kým si ich robil tieto dva roky?"
,,S nikým," zamračil sa.
,,Niall je nikto?" uchechtla som sa.
,,Čo ja?" zdvyhol hlavu.
,,Nič," zasmiali sme sa naraz s Louisom. Tento chalan mi chýbal. Tak isto, ako Niall, Liam, Harry a v neposlednej rade Zayn.
,,Pozajtra odchádzame. Ideme ešte niekam a potom do Londýna. Takže sa začni baliť," usmiala sa Em.
,,Čo by som pre vás nespravila," usmiala som sa na nich.

Our boys and Mickey ♥

6 komentárov:

  1. Jop zase úžasnééé :D Docela mi bude líto až to bude končit :( Moc jsem si tento příbeh zamilovala :* A samo že Fall,ten je taky skvělý!! :)Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Awwwwwwwwwwww <3
    Ja som taká happy že ide naspäť do Londýna!! :33
    A som zvedavá či sa raz všetci dozvedia ako sa vlastne spolu vyspali! Tp by nolo vzrúšo keby áno!?! :OOO
    A inak btw. ten Zayn tp sa jej naozaj zdalo že?!
    Teším sa na ďalšiu časť !!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja neviem či sa roztápam z toho tepla alebo z toho ako si predstavujem Harryho s malou Mickey na rukách.. ňuňuňuňuňuuuu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplne úžasne spadla my sámka keby som vedela písat ako ty mne trvá 3 hodiny kým vimislím 1 vetu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jetoúžasně perfektní :* moc se těším na další díl :D
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeeej no konečne a tie fotky s tou lux :) juuuj :D

    OdpovedaťOdstrániť