štvrtok 6. júna 2013

Sosídž of laverz 25

I feel so sick... :( oh shitt... :/ mám nápad na jednodielovku, takže sa do nej pustím hneď ako mi bude trochu lepšie (teoreticky zajtra ráno, prakticky v sobotu okolo 3 ráno)... ale neviem, či v nej budú chalani... ak nie, poputuje na facebook (ale dám sem link, don't worry :))
a ešte mi komentujte Fall prosím! nechce sa mi ísť hľadať link, ale 28 je hneď pod touto časťou... chcem tam mať komenty od všetkých, čo to čítate :3 prosím :33
Ľúbim vás, my dear unicorns :)Xx - your Lav


*25. časť*

Marec v Miami. Už to je rok a 10 mesiacov, čo som preč.
Vydala som knihu. Len tak, zo srandy. Povedala som si, prečo nie? a bolo. Napísala som príbeh o dievčati, ktoré jeden z jej najlepších kamarátov znásilnil, ktorej ubližoval. Áno, myslela som tým seba a Harryho. Viem, že si to prečítal. S Jamesom a Elliotom stále skypujeme a občas aj s Em a so Zaynom.
A potom je tu malá Mickey. Môj ročný uzlíček radosti. Úplne ju zbožňujem. Lilo mi s ňou pomáha. Nikto z Londýna o nej netuší. Nikto.
,,Mickey! Poď ku mamičke!" zakričala som na ňu. K nohe mi pricupitalo malé rozkošné dievčatko s hnedými kučeravými vlasami a modrými očkami. Silno mi stiskla ruku a ja som ju s úsmevom začala obliekať. Vonku bolo príjemne.
,,Pôjdeme do parku?" spýtala som sa jej a ona s úsmevom prikývla. Mala v lícah nádherné jamky. Presne ako jej otec. Nemysli naň ho! zahriakla som sa v hlave. Zobrala som malú na rúčky a prešli sme do parku. Zamierili sme k preliezkam.
,,Bež sa hrať, ale dávaj na seba pozor, dobre?" povedala som a ona prešla k šmýkalke. Nemohla som sa prestať usmievať. Zapozerala som sa na ňu a zasnívala sa. Z tranzu ma vytrhli až dve osoby, ktoré pristúpili k Mickey. Tá na mňa divne pozrela a ja som skamenela. Nie, nie, nie! Toto hádam nie možné! Ukázala som jej, aby prišla ku mne.
,,Čo chceli tý ujovia?" spýtala som sa jej a pohľad som hodila na nich, ako sa o niečom bavili.
,,Vavevi, ve sa podobam na ich kamavatku a kamavata," zašušlala. Nie, nie, NIE!
,,Poďme domov, čo ty na to?" povedala som jej.
,,Dobve," súhlasila a ja som ju zdvihla na ruky.
Posadila som ju pred telku a vytiahla som mobil. Vytočila som Elliotovo číslo. Zdvihol hneď po prvom zazvonení.
,,Áno sweetie?" spýtal sa.
,,Si na turné s chalanmi?" vybafla som na neho bez pozdravu.
,,Áno, práve sme v Miami, prečo?"
,,Je s vami aj James?" spýtala som sa ho.
,,Áno, je tu vedľa mňa. Prečo?"
,,Len sa pýtam. Musím ísť pa." Rýchlo som zložila. Nie, nie, NIE! V žiadnom prípade nemožu byť v Miami! Nepripadá do úvahy!
'Zlato, nemožem ti doniesť na chvíl'u malú? Potrebujem vybaviť jednu vec. xx L'
'Jasné, čakám ťa. xx L'
,,Mickey, ideme k Lilo!" povedala som jej a ona zatlieskala. Mala ju rada, pretože stále hrali smiešne hry. Obliekla som ju a zamierila som ku Lilo. Rýchlo som ešte naťukala jednu smsku.
'15:00 park na hlavnej, pri severnej fontáne. Nikomu nič nevrav. Mám tam známu, odkáže ti jednu vec. xxxxxx L'
K Lilo sme dorazili relatívne skoro.
,,Ďakujem ti, si zlato, že to pre mňa robíš," usmiala som sa na ňu.
,,Nemáš zač," povedala a natiahla sa po Mickey.
,,Večer si po ňu prídem, dobre?" povedala som, ,,ale už musím bežať. Pa!" Vyšla som von. Cesta mi trvá 10 minút. To stihnem.
Pred parkom som spomalila, lebo som chcela, aby tam došiel ako prvý. Keď moje hodinky ukazovali 15:03, už tam stál a sledoval fontánu. Potichu som k nemu prišla zozadu a zakryla mu oči.
,,Kto som?" povedala som hrubým hlasom, zadržiavajúc smiech.
,,Pravdupovediac, netuším," zasmial sa.
,,Tak ja ti poradím," povedala som už normálnym hlasom, ,,hádaj!" zasmiala som sa.
,,Lav?" spýtal sa a ja som mu zložila ruky z očí. Otočil sa a pozrel na mňa.
,,Och zlato!" chytil ma okolo pásu a zatočil, ,,chýbala si mi!" povedal a vtisol mi bozk na líce.
,,Aj ty mne," zasmiala som sa a stiahla ho do objatia, z ktorého som ho už nechcela nikdy pustiť. No musela som.
,,Vyrástla si," zasmial sa.
,,Aj ty," povedal s úsmevom, ,,neverím, že ťa znova vidím. Už som prestával veriť, že ťa niekedy znova stretnem."
,,Niekedy by si ma uvidel. No potrebovala som byť sama a dať si v hlave všetko doporiadku," povedala som mu a chytila ho za ruku. Preplietol si so mnou prsy a široko sa usmial.
,,Toto mi strašne chýbalo," povedal a prešiel mi prstom po chrbte ruky.
,,Mne chýbalo toto," usmiala som sa a pritiahla ho k sebe. Schúlila som sa v jeho objatí a on mi rukami prešiel po chrbte. Prešli sme k lavičke a tam sme si sadli.
,,Dnes boli Niall s Liamom v parku a videli niečo zaujímavé," prerušil Elliot ticho. Len som naprázdno preglgla a modlila sa, aby videli niečo iné.
,,Videli malé dievčatko, ktoré vyzeralo úplne ako ty a Harry. Dobre sme sa na to smiali," povedal s úškrnom.
,,Elliot, je tu jedna vec, ktorá bola mojim tajomstvom, no ja ti to musím povedať," pozrela som mu do očí, v ktorých bolo tol'ko istoty a pochopenia.
,,To dievčatko, sa volá Mickey Darcy Gleave, má rok a necelý mesiac," vysypala som zo seba rýchlo.
,,Ako to vi... Počkať," zarazil sa a začal počítať, ,,chceš mi povedať, že?" začal a ja som mu prikývla.
,,Sweetie! Prečo si to nikomu nepovedala?" spýtal sa.
,,A čo som mala povedať? Hej počúvajte. Harry ma raz znásilnil a teraz máme dieťa? Elliot, ja myslím na dobro druhých. Pre neho je to lepšie, keď nič netuší. Pozri. Je zasnúbený a má rozbehnutú kariéru. Toto by mu iba prekážalo."
,,Ukážeš mi ju?" spýtal sa po chvíli spamätávania.
,,Ale nikomu nič nepovieš. Prisaháš?" vážne som na neho pozrela.
,,Prisahám," súhlasil.
,,Tak poď!" povedala som a začala ho ťahať smerom ku Lilo.
,,Tu bývaš?" spýtal sa, keď sme vchádzali do bloku.
,,Nie. Ale kamarátka," odvetila som mu. Zazvonili sme pri jej dverách.
,,Už idem!" zakričala. Odomkla dvere a vystrčila von svoju hlavu.
,,Ahoj," usmiala som sa na ňu.
,,Ahoj Lav," povedala a zrak jej padol na Elliota, ,,a doprovod." Kusla si do pery aby sa nerozosmiala.
,,Kl'ud, hej? Žiaden doprovod. Elliot toto je Lilo, moja kamarátka. Lilo, toto je Elliot, môj kamarát z Londýna," usmiala som sa.
,,Teší ma," zasmiala sa a pustila nás dnu. Prešli sme do obývačky, kde sa Mickey hrala s hračkou.
,,Mama!" povedala a začala ku mne cupkať.
,,No poď ku mne," usmiala som sa a vytiahla som si ju na ruky.
,,Ďakujem ti, že si mi ju postrážila," usmiala som sa.
,,Pre teba vždy," odvetila a s Elliotom sme vyšli z bytu.
,,Vidíme sa!" rozlúčili sme sa a zamierili sme ku mne.
,,Ideme ku mne?" spýtala som sa ho.
,,Alebo na hotel. Lenže neviem či chceš aby ťa videli ostatní," povedal, ,,a neviem či chceš, aby videli ju."
,,Nechcem ani jedno. Takže smer moj byt!" zavelila som a so smiechom sme vyrazili. Prišli sme ku mne. Mickey som položila na gauč a podala jej hračky.
,,Spravím ti čaj," usmiala som sa. Prešla som do kuchyne a pripravila veci na čaj. Oprela som sa o zárubňu. Elliot sa hral s Mickey. Išlo mu to úžasne. Malá sa smiala a ja som sa musela usmievať tak isto.
,,Eviot!" zasmiala sa a pichla ho do líca. Po tom som sa rozosmiala už aj ja.
,,Tvojej mamičke to príde vtipné," zamračil sa.
,,To je vtipné, Eviot," napodobnila som jej hlas. Mickey zatlieskala rúčkami a hodila do neho plyšovú hračku.
,,Hej!" zasmial sa. Prešla som k nim a sadla si na gauč. Tí dvaja si rozumeli. Vedel to s deťmi. Vedľa mňa sa ozvalo zavibrovanie. Nahla som sa po jeho mobil a otvorila správu.

My love ♥♥

5 komentárov:

  1. Bože zase skvělééé,úžasnééé,superrr!!!! :D Jen čekat na každou část se oplatí :D ;) Je to čím dál tím víc zajímavé a napínavé jako Louisové kšandy :D Hej těším se na dalšíííí moja!!!:o) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áááá..je to úžasné, úžasné a úžasné:O:33 dej rychle nový díl! Musím zjistit kdo mu píše! A ať se potká s Harrym a ať má s sebou Mickey a on ji uvidí!:33 Prosím! M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dokonalé, rychle další prooooooosiiiiiiiiim
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kačné :3 dalšiu prosím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ježišíí to je super :D dalsiu PLS

    OdpovedaťOdstrániť