nedeľa 9. júna 2013

Fall 29

Taratatatá... :3 Táku dlhú časť som napísala, ako už dávno nie. :D pôvodne som to chcela pred koncom odseknúť, ale som sa na to vykašľala... :D so enjoyy, koment, hviezdička a čo ešte chcete. :D ľúbim vás :)Xx
p.s.: sorz, že som preskočila skoro celú Austráliu, ale nechcelo sa mi to rozpisovať, lebo by to boli len samé nudné kecy. Idú už naspäť do Londýna a v ďalšej časti už bude Amerika :3 (máte sa na čo tešiť :D)
p.s.s.: možno sa TU objaví časť z epilógu, ktorý mám už skoro celý :D (už len napísať asi tých 15 častí, ktoré budú pred ním :DDD) - ur fuckin unicorn. ♥


*29. časť*

Spali tam Ashton a Andrea. V objatí. Sakra, čo? Párkrát som si pretrela oči, potriasla hlavou, no stále som ich tam videla. Čo to má znamenať? Nemala som toľko sily, aby som ho zobudila a začala naňho vrieskať. Počká to do rána.

Okolo desiatej som sa zobudila a pomalým, ešte rozospatým krokom, som zišla dole, kde už boli všetci.
,,Dobré ránko," popriala som im.
,,Aj tebe, láska," odpovedal mi Ashton a vtisol pusu na líce. Andrea si ma premerala pohľadom a postavila sa od stola.
,,Ďakujem za noc, zlatko," pošepla Ashtonovi do ucha, no dosť nahlas, aby som to počula aj ja. Dala si záležať na tom, aby sa jej pery dotkli jeho ucha a následne aj líca. Prešla do obývačky a neodpustila si zakrútenie zadkom.
,,Ako mi to vysvetlíš?" opýtala som sa ho naštvane.
,,Nič som predsa nespravil," odpovedal mi s nevinným výrazom.
,,Takže tebe je nič, to, že si s ňou spal v náručí? To, že ti teraz šepkala do uška a bozkávala líce?" odsekla som naštvane.
,,Nicole, pre mňa to nič neznamená," rozosmial sa.
,,Takže to pre teba to nič neznamená, aj keď to robím ja? Keď spíme spolu v naručí, keď ti šepkám do ucha a dávam pusy na líce? Dobré vedieť," povedala som urazene. Toto si posral.
,,Drobec, zlato moje. Znamená to pre mňa niečo, ale len keď mi to robíš ty. Teba ľúbim a Andrea je len kamarátka. Včera som pri nej spal, lebo sa bála búrky, ostatní už spali, tak sme ich nechceli budiť," povedal s úsmevom, ,,neboj, neklamem ti," dodal, keď zbadal môj neveriaci výraz. Pevne ma objal okolo pásu a pozrel do očí.
,,Že si to ty," usmiala som sa. Nemohla som sa na neho hnevať. Veď aj ja som ho vlastne podviedla. Ak by som sa na neho hnevala, bolo by to neférové.
,,Ďakujem láska." radostne odpovedal a pobozkal ma.
Keď som počas nášho bozku otvorila jedno oko, naskytol sa mi pohľad na zamračenú Andreu, ktorá ma zabíjala pohľadom.
***
,,Čo to robíš?" opýtala som sa Ashtona. Založila som si ruky v bok a vyčítavo na neho pozrela. ,,Toto je už piatykrát. A ja neviem, ako dlho to ešte vydržím," zamračila som sa.
,,No ták, drobec. Ja ju len objímam. Ver mi, nič viac. Mám ju rád ako kamarátku a to teba ľúbim. Ty si tá, ktorú chcem. Ver mi, zlatko moje," povedal na mňa s tým svojím zlatým kukučom. Pohladkal mi vlasy a zapozeral mi do očí.
,,Ľúbim ťa. Len a len teba," pošepol a mňa jeho dych pošteklil na krku. Samozrejme, že som sa začervenala. ,,Je ti to jasné?" opýtal sa preistotu. Prikývla som a dovolila mu pobozkať ma. Ruky mu skĺzli na môj zadok a párkrát ho stlačil, kým nás znova niekto nevyrušil.
,,Znova?" ozvalo sa od dverí, ,,musíte byť vy dvaja stále na sebe nalepený?" zamračil sa Calum.
,,Čo, nebodaj žiarliš," uškrnul sa Ashton.
,,Nie, ale ste s tým nechutní," zatváril sa kyslo. Ash len pretočil očami a ja som sa rozosmiala.
,,Ty," ukázal na Caluma, ,,choď preč. A ty," ukázal prezmenu na mňa, ,,sa nesmej."
,,Zabrániš mi?" vyzývavo som sa ho opýtala.
,,Áno," prikývol a prisal sa na moje pery. Hm, dobrý spôsob zabraňovania v smiechu. Taký by som brala aj častejšie.

Celý mesiac sme strávili spolu s Ashtonom. Zoznámil ma so svojím malým bratom, ktorý sa zhodou okolností volá Harry, bral ma so sebou na koncerty, vonku a proste všade, kam išiel. Povedala by som, že to bolo ako v rozprávke, ale klamala by som. Bolo by, ak by nebolo Andrey. Poriadne mi žrala nervy. Furt sa lepila na Asha, objímala ho a až nechutne balila. Niekedy som jej mala naozaj chuť pridrbať nejakou panvicou po hlave, aby sa spamätala, že Ashton je môj. No on vyzeral, že si ani nevšíma, že ho Andrea balí. Stále ma uistil, že mňa ľúbi najviac na svete. A ja som mu nikdy neodpovedala.

***
,,Tešíš sa naspäť do Londýna?" opýtal sa ma Ash, keď sme stáli na letisku.
,,Ed mi už chýbal," povedala som vyhýbavo. Nechcela som pred ním priznať, že sa tam teším kvôli Harrymu.
,,A potom ideš aj do Ameriky, však?" usmial sa.
,,Hej, s Edom. Ale budem tam viac-menej s tebou," a Harrym. Sakra, neviem ako to prežijem. Neviem, či dokážem ešte byť v Harryho prítomnosti.
,,No poďte, lebo nestihneme lietadlo," zakričal na nás Mikey už skoro z druhej strany letiskovej haly. Preplietla som si s Ashom prsty a zamierili sme za ním.
***
Prechádzala som sa chladnými londýnskymi ulicami, odchlipkávala si z horúcej kávy a pohmkávala si nejakú pesničku. Teda, konkrétne Irresistible. Na tú pesničku som mala toľko krásnych spomienok a hlavne bola o Harrym. Napadlo mi jedno miesto, kde som už dávno nebola. Miesto, kde som chodievala každý deň, keď mi Harry povedal, že by sme sa nemali stretávať. Zamierila som k tej starej budove, kde som trávila veľa času.
Sadla som si tam na moje typické miesto a zapozerala sa na výhľad. Oprela som si svoju hlavu o studený betón. Príjemne to chladilo a konečne som na chvíľu vypla. Nemyslela som na Ashtona, ani na Harryho. Na nikoho konkrétneho. Premýšľala som o všeličom. O totálnych hlúpostiach, o vážnych veciach, až kým ma z môjho zamyslenia nevytrhol slabý hlas šepkajúci moje meno. S trhnutím som otvorila oči a pozrela sa na miesto, z kade ten hlas vychádzal. Harry sa opieral o stenu a len zťažka dýchal.
,,Harry?" musela som sa uistiť, no to jeho telo a kučery by som spoznala hocikde. Podišla som k nemu a dovolila mu podoprieť sa o mňa.
,,Čo sa stalo?" opýtala som sa ho. On len zdvihol zrak a pozrel mi do očí. Opatrne mi pohladkal líce, akoby sa chcel uistiť, že som tam naozaj.
,,Už ma nikdy neopusti," povedal prosebným, až zúfalým hlasom. Silno ma objal a začal mi smokliť do ramena.
,,Harry," odtiahla som sa od neho, aj keď som ho už nikdy nechcela pustiť, ,,čo sa stalo?" zatvárila som sa vážne.
,,Ja už bez teba nevládzem. Nedokážem bez teba žiť. Nicole, ja som na úplnom dne," pošepol. Až teraz som si ho poriadne prehliadla. Vyzeral, akoby sa posledný mesiac neholil a ani poriadne nežil. Bol neuveriteľne bledý a mal obrovské kruhy pod očami. Na jeho rukách pribudli nové tetovania a tričko bolo úplne špinavé. Jeho ruky, nohy i celé telo bolo chudšie ako zvyčajne.
,,Prosím, vráť sa ku mne. Ja takto už ďalej nevládzem byť," dodal plačlivým hlasom. Pozrela som mu do smutných očí, s mierne rozšírenými zreničkami.
,,Harry, čo si si dal?" opýtala som sa ho jemne.
,,Len trochu zo speedu."
,,Koľko je podľa teba trochu?" zamračila som sa.
,,Fakt len trochu!"
,,Nemôžeš to robiť," povedala som mu prosebným hlasom, keď som videla, ako sa celý trasie, ,,sľúb mi, že už nikdy v živote nesiahneš po žiadnej droge."
,,Ty mi sľúb, že ma už neopustíš," odpovedal mi. Na chvíľu som sa zamyslela. Mala som Ashtona, ktorého som si za posledných pár týždňov veľmi obľúbila. Prirástol mi k srdcu. Je to zlatíčko, ktoré pri mne stojí nech sa deje čokoľvek. Každý deň mi dokazoval, ako veľmi ma ľúbi a čo pre neho znamenám. Rozmaznával ma ako svoju princeznú. Bozkával ma pred svojimi kamošmi, aby všetci vedeli, ako ma ľúbi. Veril mi. A ja som verila jemu. A možno, sa do neho aj zaľúbila.
No keď som pozrela naspäť na Harryho, ktorý ma sledoval zlomeným pohľadom, všetky myšlienky na Ashtona sa z mojej hlavy vyparili a z pier mi vykĺzlo len jedno slovíčko: ,,Sľubujem."
,,Aj ja ti to sľubujem," odpovedal a rýchlo ma pobozkal. Každý jeden bozk som mu opätovala a v mysli zatlačila do úzadia Ashov smutný výraz.

Nicole ;3 x

5 komentárov:

  1. Holka ty mě jednou vážne zabiješ :D !!Takto to ukončit:D Ale jinak super:D Teď je mi moc líto Harryho bobátko moje kučeravé :( :/ Ale může si za to sám(více méně)!No dost se těším na dalšííí díl :) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užasne :* akoze ta Andrea mi tam nevadi ale stve ma co robi :D :D D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako tá Andrea. -_- Sekerou do hlavy! Jakú by som jej dala ale síce mi vadí že sa lepí to Ashtonovi? Ale chcem aby bola s Harrym! :DDDD Toto je komplikované :DDD TEším sa na ďalšiu časť :33

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uzasne tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nič viacej k tomu nemôžem dodať iba BOŽE! :)

    OdpovedaťOdstrániť