štvrtok 20. júna 2013

Sosídž of laverz 36

,,Nebudem už u vás bývať. Nájdem si nejaký byt v centre," protestovala som proti ich nápadu, aby som bývala naspať pri nich.
,,Sweetie, no ták," zamračil sa Louis.
,,Nie," povedala som rozhodne. Do toho domu sa už nechcem vracať.
,,Prosím," zašomral si Zayn.
,,Zayn, nie. S Lilo si nájdeme nejaké dva byty v centre a tam zostaneme. A bodka," rozhodla som sa už s nimi o tom nediskutovať.
***
,,Je to tu krásne," zasmiala sa Lilo, keď sme vošli dnu.
,,Nie len krásne, ale aj úžasné. Dva byty, spojovacie dvere a skvelá cena. Presne pre nás!" usmiala som sa.
,,Presne pre nás," prikývla, ,,inak, ako to bude s prácou?"
,,Vravela som s Jamesom a on povedal, že môžeme pracovať u neho v pizzérii," povedala som a ona sa široko usmiala.
,,To je super," zasmiala sa a spustila na moj gauč.
,,Ja viem."
Chvíľu sme sa ešte rozprávali, keď mi zazvonil mobil.
,,Áno?" priložila som si ho k uchu.
,,Čauko," ozval sa.
,,Ahoj," automaticky som sa usmiala.
,,Príď ku mne," povedal.
,,Prídem aj s Lilo a malou," usmiala som sa.
,,Čakáme vás," povedal a zložil.
,,Ideme ku chalanom," oznámila som jej.
,,Teraz?" spýtala sa a ja som prikývla.
,,Prezlečiem sa a môžme," žmurkla a odbehla do svojho bytu.
Po pár minútach sme už nastupovali do mojho auta a zamierili sme k vile chalanov.
,,Ahojte!" kričal na nás Zayn už z dverí. Hneď za ním sa objavil Niall s Liamom.
,,Ahojte," povedali sme naraz.
,,Ahojte!" zasmial sa Liam a podišiel ku Lilo. Tí dvaja si neuveriteľne padli. Boli totálne rovnaký.
,,Ahoj maličká!" zasmial sa Niall a zobral mi z rúk Mickey.
,,Aj ja ťa rada vidím Nialler," zamrmlala som si a zrazu sa ocitla v Zaynovom objatí.
,,Ahoj sweetheart" usmial sa a vtisol mi bozk na čelo.
,,Ahoj," zasmiala som sa a prešla dnu. Vybehli sme so Zaynom po schodoch a zamierila som do jeho izby. Keď som vošla dnu, usmiala som sa.
,,Vôbec si to tu nezmenil," povedala som s úsmevom.
,,Presne takto si mi navrhla izbu a mne sa to páči," zasmial sa. Rozhliadla som sa po izbe.
Stôl s bordelom, bol ešte stále vedl'a skrine, ktorá bola oblepená plagátmi. Podišla som k nim a jemne po nich prešla prstami. Viazalo sa mi na nich toľko spomienok. Na tie dni, čo sme ich vyberali, čo sme ich lepili. Kol'ko sme sa pri tom nasmiali. Ako sme si to užívali.
Na stenách ešte vyseli naše fotky a obrazy. Nezvesil ich.
,,Chýbala mi táto izba," povedala som mu s úsmevom, ,,a hlavne naša posteľ." Hodila som sa na ňu a žmurkla na neho. On sa rozosmial.
,,Hrdličky, kde ste?" začuli sme zdola.
,,Toto mi chýbalo najviac," vybuchli sme do smiechu. Prehodil si ruku cez moje rameno a zišli sme dole. Všetci sedeli v obývačke a sledovali s Mickey a Liamom Toy Story. Moje oči prebehli po nich všetkých a zastali na ňom. Po chvíli mi môj pohl'ad opatoval. Usmial sa a postavil na nohy. Prešiel okolo mňa a zamieril do svojej izby. Nenápadne som sa vybrala za ním. Vošli sme dnu a ja som sa oprela o dvere. On sa ku mne nahol a začal mi jazykom blúdiť po celej ústnej dutine. (:D)
,,Harry, teraz nie," pošepkala som mu, keď mi rukou zablúdil pod tričko.
,,Prečo?"
,,Lebo!" vyplazila som mu jazyk.
,,A možem urobiť aspoň toto?" opýtal sa a znova ma pobozkal. Pomedzi pusy som sa usmievala. Cítila som sa šťastná.
,,Ľúbim ťa," pošepla som mu.
***
,,Pre dnešok zatvárame," usmial sa James.
,,Uf," vydýchla som si a spustila sa na gauč. Takto už makám dva mesiace. Môj mobil sa rozozvonil presne vo chvíli, keď som zatvorila oči.
,,No?" cekla som.
,,Jak sa so mnou bavíš?" zasmial sa.
,,Elliot," zachripčala som.
,,Som doma!" zazjapal mi do ucha.
,,Vieš, ja nepoznám twitter. Vôbec nemám celú nástenku zaspamovanú tým, že si sa s chalanmi vrátil z turné, ta kde," odsekla som mu ironicky.
,,Myslel som si to," zasmial sa.
,,Ešte niečo?" spýtala som sa ho.
,,No, vlastne ani nie," povedal a ja som si vedela živo predstaviť, ako sa usmieva.
,,Čo keby sme sa zajtra stretli? Podvečer, keď skončím u Jamesa," navrhla som.
,,Platí. Prídem po teba," zasmial sa a zložil.
,,Môžme ísť?" opýtala sa ma Lilo a ja som prikývla.
,,Ahoj," usmiala som sa a silno objala Jamesa.
,,Zajtra," kývol nám a my sme veselo vykročili domov.
'Som na ceste k tebe. Buď sama, prosím. Potrebujem prediskutovať jednu vec. H xxx'
Prišla mi správa.
,,Lilo? Nevezmeš Mickey von?" opýtala som sa jej.
,,Jasné. Už som s ňou dlho nebola," usmiala sa pri odomykaní bytu.
,,Ďakujem," žmurkla som na ňu. Vošla som k nej a prešla do mojho bytu.
,,Idem po ňu!" zakričala mi a už som počula len tresnutie dverí. Prezliekla som sa do domáceho a už sa mojím bytom rozoznel zvonček. S úsmevom som odomkla dvere. Hneď ako som ich otvorila, jeho pery pristáli na mojich. Pritlačil ma o stenu a kopol do dverí, ktoré sa zabuchli s poriadnym rachotom.
,,Harry," odstrčila som ho od seba, ,,musíme sa porozprávať."

Odveci (teda, iba trochu), ale Elliot dnes oslavuje 31. narodeniny :3 Takže #HappyBirthdayExample ♥ :3 :)Xx - M's L

6 komentárov:

  1. Wow je to dokonalé ;) Nemá to chybu :) MIlujuten to příběh :P je to úžasné :* Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to perfektní :**** a co nejrychleji další :D
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O čom sa musia rozprávať?! -______-" Akože dúfam že žiadne problémy nebudú!!! :DDDD
    Bože je to dokonalé ♥
    Teším sa na ďalšiu časť :33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žiadne problémy? a čo by som potom dala do posledných troch častí? :D a ďakujem :3 :)Xx

      Odstrániť
  4. Je to úžasné :33 To budú už posledné 3 časti? wtf? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nieeeeeeee bože :D davaj časť a žiadne problemy tam nechcem :D

    OdpovedaťOdstrániť