piatok 8. februára 2013

Forever Young - *30. kapitola*

Sa vám divím, že ste to so mnou vydržali... 30 kapitol... Ci boha..:D To už tol'ko? Ani sa mi nezdá... :D No, každopádne, poprosím VEL'A komentárov... ;) :D
V tejto kapitole pochopíte, prečo som nikdy nenapísala Emine priezvisko... (A nie, nebolo to preto, lebo som ho nemala vymyslené!! :D)
And... I've questions... ;) Ohl'adom nového príbehu... :D
1.Bude moc vadiť, keď tam budú nadávky? Či mám hl'adať synonymá (poprípade hviezdičky :D)
2. Mám písať len z pohl'adu baby, alebo aj z pohl'adu chalana? (resp. chalanov) :D Ak budem len z jej pohl'adu, bude to viac... Napínavé, lebo tam nebudú vysvetlené všetky veci :D
So, what do you think?? :D Dajte mi vedieť do komentov!! :D

*30. kapitola*

*EM*

,,Zbohom Harry," šepla som a poslala mu vzdušný bozk. Otočila som sa a urobila som jeden krok. Vedela som, čo príde. On zdvihne zbraň a vystrelí - no mimo - zámerne.
,,Harry, nie!" začula som zakričať Liama.
Toto nebolo v pláne. Otočila som hlavu a zbadala Harryho, ktorý naštvane pristál na ňom, ktorému vyletela zbraň z ruky. Zubami sa mu blížil k hrdlu. Rozbehla som sa za ním, no Niall bol rýchlejší. Chytil ho za plecia a silno ním trhol dozadu. No nepomohlo to. Harryho zuby sa zaborili do jeho krku, ako to šťavnatého sandwichu. Zayn a Louis na neho len neveriacky pozerali. Hodila som očkom po Liamovi, ktorý neprítomne hl'adel.
Všetko sa pokazilo.
Prečo si vyskočil, Harry? Prečo si to pokazil?
Simon sa po pár sekundách prestal hýbať a ochabol pod Harrym. Niall ho konečne od neho odtrhol.
,,Bože Harry," zamrmlala som si zlomeným hlasom.
,,Em," pošepol a rýchlo ma objal. Len som neprítomne hl'adela na jeho telo bez známky života.
,,Bože moj, Harry. Ty si ho zabil," povedala som potichu a oči mi začali vlhnúť, ,,prečo si to spravil?"
,,Chcel zabiť teba!" odvetil, pevne ma chytil za ramená a pozrel mi do očí, ,,prečo plačeš?"
,,On ma nechcel zabiť. Nemal ma rád, no to neznamená, že by ma chcel zabiť. No ale teraz. Teraz je všetkému koniec," šepla som. Pustil moje ramená a ja som klesla na zem. Ruku som si položila na jeho hruď a márne zadržiavala slzy. Rozplakala som sa.
,,Deje sa niečo?" opýtal sa ma.
Neodpovedala som. Len som plakala. Nedokázala som zo seba dostať ani slovo.
,,Em?" šepol a kl'akol si ku mne. Objal ma okolo pliec a sledoval, ako plačem. Nechápal moje slzy.
,,Pamatáš, ako som ti rozprávala o tom, že sa nerozprávam s mojím otcom, lebo mi dáva za vinu maminu smrť? Aj keď viem, že ma má rád, no ešte sa z toho nespamatal a ja ho mám rada tiež?" opýtala som sa cez slzy a videla, ako prikývol i keď nechápal.
,,Simon bol moj otec," zašepkala som sotva počutel'ne. Poriadne ho to zaskočilo.
,,Je mi to strašne l'úto. Keby som vedel, nezabijem ho!" povedal rýchlo.
,,Teraz to už je jedno," pokrútila som hlavou, ,,všetko je stratené. Celá tvoja kariéra. Celá vaša kariéra."
,,Čože?" spýtali sa naraz Harry, Zayn, Louis a Niall.
,,Presne ako vraví Em. Všetkému je koniec. Je mi to l'úto chalani," povedal Liam.
,,Prečo?" opýtal sa Zayn.
,,Kvoli Harryho chybe," zasmial sa škodoradostne Paul.
,,Akej chybe?" opýtal sa Harry nechápavo. Len ja, Liam a Paul sme vedeli, čo myslí.
,,Kvoli akej chybe?" zopakoval Harry.
,,Už je neskoro," pokrútil Liam hlavou a ja som si povzdychla. Stratím ho.
Stratím Harryho.
,,Z tohto sa nedostanem," pošepla som smutne.
,,Čo sa tu deje? Liam? Em? O čom viete, o čom my nie?" spýtal sa Louis, ,,a čo sa tu stalo? Harry?"
,,Myslím, že je na čase ísť s pravdou von," povzdychol si Harry.
,,Harry, nie! Aspoň teraz ma poslúchni a nerob to!" prikázal mu Liam a ja som dúfala, že bude mlčať.
,,Prečo?" spýtal sa nechápavo.
,,Proste mu ver," zašomrala som si.
Z vonku sa ozvala húkačka a blikajúce modro- červené svetlo.
,,Čo sa sakra deje?" opýtal sa Harry.
,,Paul zavolal políciu," šepla som naraz s Liamom.
Dnu vtrhli šiesti policajti a rozhliadli sa po miestnosti. Pohl'ad im padol na Simonove telo, na zbraň ležiacu pri Harryho nohách, na Harryho tričko, ktoré zdobil fl'ak od krvi.
,,Kto to bol?" opýtal sa jeden Paula a on ukázal na Harryho.
Dvaja policajti ho chytili a rýchlo mu spútali ruky za chrbtom.
,,Nie!" vykríkol Harry.
Ja som chcela robiť to isté. Kričať, kopať, búriť sa. No nedokázala som zo seba vydať ani slovo. Otriaslo to so mnou. Len som so slzami v očiach sledovala, ako ho odvádzajú do auta a ako sa pri tom on búri, ako kričí, ako nadáva, ako kope.
,,Má, čo si zaslúži," odvrkol Paul a zmizol v dverách.
V miestnosti som zostala ja a štyria chalani. Štyria chalani, no piaty chýbal.
Skončil sa im sen? Kvoli manažérom? Kvoli jednému chalanovi, ktorý chcel chrániť svoju priatel'ku?
Nedá sa mu nejako pomocť? Niečo zmeniť?
Rozhliadla som sa po chalanoch, ktorí mali pravdepodobne rovnaké myšlienky ako ja.
,,Je mi to l'úto. Toto je moja chyba. Možte ma nenávidieť," povedala som smutne.
,,Už nie je šanca?" opýtal sa Zayn.
,,Nie. Nevieme zmeniť minulosť," pokrútil hlavou Louis.
,,Liam!" vykríkli sme naraz s Niallom a on sa rozosmial.

4 komentáre:

  1. :D :D myslela som na Liamovu schopnosť už asi v štvrťke časti! :D :D no ale super! Konečne niečo svetlejsie! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Možno máš tiež Liamovu schopnosť, že vidíš budúcnosť... :D Who knows?? :D :D A ďakujééém ;)

      Odstrániť
  2. Ou a questions.... 1. Kľudne nadávaj koľko chceš Aaaa 2. Hmmm... Čo ja viem. Ja mám radšej ked je to len z jedného pohľadu ale rob ako myslíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :O to. Je. Dokonale. :O vyrazila mi cela cast dych.. Je to neuveritelne.. Nadavok dabaj kolko chces ale z bezpecnostnych dovodov vyhviezdickuj aspon jedno pismeno.. Aj tak sa bude vediet co to je ;) a pis z akeho pohladu chces.. Vies ze ja mam radsej ked je to opisane aj z viacerych pphladov, lebo je tam viac citov.. Ale mozno je cas na zmena nemyslis?? ;) takze ak sa ti bude dobre pisat tak ze len z pphladu baby ;) tak pis len z toho pohladu ;) xo

    OdpovedaťOdstrániť