streda 13. februára 2013

Dance Changed My Life - 21. kapitola

Dneska som po dlhom čase otvorila štatistiky (po fakt dlhom, lebo ja ich radšej ani nepozerám :D... vobec sa mi tie čísla tam nepáčia :D) no ale..  6060 zobrazení? :O namiesto tých núl by mohli byť 9... :D :D :D ale na to si ešte počkáme... :) :D Big ĎAKUJEME ;) xx

DCML 21. kapitola
.... min. 13+

Zhlboka som sa nadýchla a rozhodovala sa, čo urobiť.
,,Povedz začo sa ospravedlňuješ, aby som bola v obraze..." povedala som sucho.
,,Že som sa nikomu neozval," pomalým krokom sa ku mne začal približovať. ,,Aaaa..." už bol tesne pri mne a tým ma dostával do kolien. Položila so mu ruku na hruď, aby som ho udržala aspoň pár centimetrov odo mňa. ,,A zato, že som sa správal ako pako." úprimne dokončil.
Uprela som pohľad do zeme a nemohla sa ubrániť úsmevu. Pozrela som mu do očí a nedokázala som spraviť nič iné ako: usmiať sa, povedať: ,,Do riti aj s tebou a s tvojím neodolateľným pohľadom." a pobozkať ho.  Bozkávali sme sa dlho... Bolo to také....náruživé a spontánne. Pokračoval na krku a pomaly mi vyzliekol tričko. Aj ja som z neho dala dole tričko.
Ako sme sa tam tak točili, tak som zazrela okno a neochotne som povedala: ,,Nemali by sme sa niekam odpratať?? Lebo vieš sú tu..." nevedela som súvisle povedať vetu, lebo som bola v takom vytržení. ,,...Okná." konečne som dopovedala.
,,Máš pravdu." zasmial sa Liam pomedzi bozky. ,,Treba ísť na zem...." a aj ja som sa rozosmiala.
Konečne sme sa dostali na zem a to už sme mali obaja nohavice niekde odhodené. A po chvíli nekonečného hrania, konečne prišiel ten moment.....
Nikdy v živote som nemala taký silný orgazmus. A mohla som kričať koľko som chcela, lebo stále hrala hudba. Po najkrajšom sexe v mojom živote sa Liam zvalil vedľa mňa.
,,Dievča, ty by si mala chodiť nahá stále." usmial sa na mňa.
,,Noo... Neviem či by sa ti to tak páčilo ak by sa na mňa mohol pozerať každý chlap...." pozrela som naňho.
,,Máš pravdu.... Radšej si ťa nechám len pre seba." a pobozkal ma.
,,Hmmm... Nemohli by sme sa presunúť... Napríklad na ten gauč??? Je mi to trochu zima. A predsa len, je to podlaha...." opýtala som sa po druhom kole. ,,A mohlo by to byť aj pohodlnejšie...." šibalsky som sa usmiala.
,,Hmmm...." porozmýšľal a vzápätí ma zdvihol na ruky a preniesol na ten gauč. ,,Môže byť??"
,,Hmmm..." blažene som sa usmiala ,,A môžeš pokračovať...." a stiahla som ho naspäť k sebe.
Asi po dvoch hodinách sexu, výkrikov, smiechu a rozprávaní sme sa obliekli a rozhodli sa, že ešte skočíme niekam von, lebo po tej NAMÁHAVEJ ČINNOSTI sme vyhladli.
Zobrali sme si pizzu do ruky a išli sme do parku.  Nejak nám nebolo do reči a tak sme si len sadli a mlčky jedli pizzu. Nemohla som sa prestať usmievať a videla som, že ani on. Pozrela som mu do očí a spýtala sa, samozrejme s úsmevom: ,,Aj ty máš taký skvelý pocit??"
Liam sa usmial ešte viac, ak sa to vôbec dalo, a povedal: ,,Nepamätám si, že by som niekedy po sexe mal takýto ÚŽASNÝ pocit. Vlastne som ho nemal ešte nikdy..."
,,Ani ja......... Hmmm..... Nechcela som to tam vtedy rozoberať, lebo už som len myslela na to kedy mi to konečne spravíš, no.... Ako to, že si prišiel?? Prečo?" zmenila som tému, aj keď som veľmi nechcela, no musela som sa opýtať.
,,Nuž... Hneď ako si odišla bola na mňa uvalená kliatba "spýtavého pohľadu" ..." zasmial sa Liam, a ja s ním.
,,No, ale hlavne.... Zayn ma dobreže nezbil, lebo on s tebou nespal a vravel niečo o minulosti. Ja som odmietal priznať, že si s ním nespala aj keď som to dobre vedel...." sklopil zrak, ,,... a napokon som z neho dostal prečo za tebou prišiel. Povedal všetko a.... Všetkým."
,,Ja ho zabijem...." skočila som mu do toho.
Liam na mňa pozrel a pokračoval: ,,Prečo si mi to nepovedala?? Veď ja by som to chápal..."
,,Pre toto Liam." zosmutnela som. ,,Lebo by si ma ľutoval..."
,,To nie je pravda..."
,,Ale je! Liam ja nepotrebujem aby si ma ľutoval za to čo sa mi stalo v minulosti. Ja chcem, aby si si ma vážil, za to čo som teraz." pozrela som naňho a mala som strašnú chuť plakať, ale nemala som už čo. Za posledných pár dní som sa toľko naplakala, že už som v podstate nemala čo plakať....
,,Do prčic." smutne som sa pozrela na Liama, ,,Myslíš si, že spolu vydržíme??? Veď sa na nás pozri. Nehádame sa len počas bozkávania a sexu..."
,,No... V podstate to je pravda, ale za ten pokus to stojí. Nemyslíš??.... Ak povieš nie tak ma riadne nasereš." dopovedal ku koncu.
,,Dnes by to bolo už druhýkrát..." zasmiala som sa. ,,Hmm.... Ale aspoň kvôli sexu by sme spolu mohli zostať.... Ide nám to dobre." zaškerila som sa.
,,Tak to môžem len potvrdiť...." aj on sa usmial. ,,Aj to ostatné príde. Aj tak. Mala si 5-mesačnú pauzu od vzťahov nie???"
,,To odkiaľ vieš?? Bože to som ti toho toľko povedala???" zasmiala som sa.
,,No dobre. Poď..." chytil ma za ruku  a ťahal preč.
,,Počkaj kam??"
,,Ku mne...." povedal ako samozrejmosť.
,,A... Čo??" nechápala som.
,,Vieš, lebo tu, ťa nemôžem ani pobozkať... A chcem mať pekné spomienky na môj byt v súvislosti s tebou.... Pokiaľ sme ešte spolu." zasmial sa.
Ani som nestihla protestovať a už som sedela v aute.
Nejakými uličkami sme sa rýchlo dostali k jeho "appartment house" a vošli doň zadným vchodom.

2 komentáre: