nedeľa 10. februára 2013

Forever Young - *31. kapitola*

K časti (a celkovo k Liamovi v príbehu)- keď sa chce LEN pozrieť do minulosti alebo budúcnosti, tak mu stačí pozrieť sa... :) Ale keď sa s ňou chce doslova hrať... :D Uvidíte v časti... ;)
Your sexiest unicorn, ktorá od rána leží v posteli :D - Lav xx Enjoy


*31. kapitola*

,,Výjde to?" opýtala som sa Liama, keď sme klesli na sedadlá v čakárni.
,,Modli sa, aby vyšlo," povedal a ja som si pošúchala ruky o seba, aby som vytvorila aspoň trochu tepla v tejto studenej hale.
,,Aj tak stále nechápem, prečo si tam nemohol ísť ty, ale Niall mohol," pokrútila som hlavou.
,,Ani ja, ale musíme dúfať, že sa to podarí," usmial sa na mňa a chytil moje dlane do svojích, čím ich aspoň trochu zohrial, ,,lepšie?"
,,Ďakujem," venovala som mu úsmev a skontrolovala čas, ,,každú chvíl'u by mali začať."
,,Neboj, klapne to," povedal presvedčivo a ja som tomu v štipku duše uverila.
Oprela som sa o kreslo a pohl'adom hypnotizovala dvere, ktorými mali každú chvíl'u vojsť dnu.
Dvere sa otvorili a do vnútra sa dostal závan studeného vzduchu. Zdvihla som hlavu a uprela tam pohl'ad. Kráčali tam asi šiesti policajti a medzi nimi on. Harry.
Keď ma zbadal, v očiach sa mu zaleskli iskričky šťastia. Usmiala som sa na neho, no viac som nestihla, pretože prešiel mosadznými dverami, ktoré sa hneď za ním zabuchli.
,,Klapne to," usmial sa Liam a mne v tom momente zazvonil mobil.

"Všetko je pripravené, už tu sú všetci - začíname. Ideš Liam. N"

Musíme mať predsa informácie z prvej ruky a SMSkovanie s Niallom je jediný možný sposob.
,,Možeš začať," usmiala som sa na neho a on zavrel oči. Niečo si začal mrmlať.

"Deje sa už niečo? E"

"Zatial' nič. Čo ak to nevyjde?? N"

Čo ak to neklapne? Musí to výjsť.

"Neboj, Liam na tom pracuje. Ak by sa niečo dialo, PÍŠ! E"

Zamkla som mobil a uprela zrak na Liama, ktorý si ešte stále niečo mrmlal, no teraz si už začal šúchať ruky.
Najprv som nič nevidela, no pomaly sa na jeho rukách objavilo malé svetielko, ktoré sa postupne zvačšovalo a menilo farby.
Keď nabralo istú vel'kosť, Liam s trhnutím otvoril oči.
,,Dobre, teraz to už všetko pojde," usmial sa a položil to na stolček medzi nami.
,,Čo s tým plánuješ robiť?" opýtala som sa ho neveriacky, keď do toho strčil ruky.
,,Zahráme sa. Hrala si niekedy playstation?" usmial sa a ja som prikývla.
,,Tak toto funguje podobne," povedal a vytiahol niečo ako dva joysticky. Jeden si nechal a druhý mi podal do ruky.
,,Je to jednoduché, pozri. Tu je sieň. Tu Harry, tu sudca, tu Paul a tu ostatný," ukázal do hmoty, v ktorej sa pomaly vykreslil obraz, ,,my ich teraz ovládame."
,,Wau," zašepkala som udivene.
,,Sleduj," zasmial sa a začal stláčať tlačítka.
Harry podišiel ku sudcovi a začal mu niečo hovoriť, keď mi cinkla SMS.

"Vznáša sa tu taký kvázi fialový prach. H si ho všimol a je z neho trochu nervózny. Čo teraz? N"

,,Liam, v sále je fialový prach, tipujem, že z tohto," povedala som a on prikývol, ,,Harry si ho všimol, čo teraz?"
,,Vadí mu to?"
,,Podl'a Nialla ho to znervózňuje."
,,Fajn, vezmi si to," kývol na moj joystick, položený na stole,,,je to úplne jednoduché. Klikni na Harryho." Poslušne som na neho klikla a rozbalila sa mi pri ňom ponuka vecí.
,,Nájdi si kolónku Ukl'udnenie. Klikni na ňu a potom daj okamžitý účinok," zasmial sa a ja som to urobila. Bolo to prekvapivo l'ahké.
,,Ide ti to," zasmial sa.

"Už je mu lepšie? Dúfam, že som to nepokazila :D E"

"Ovel'a ;) N"

,,Všetko ide podl'a plánu." Liam sa uškrnul a ďalej tam klikal. Všímala som si l'udí, ktorí ho zaujímali najviac - sudca, Harry a Paul.
,,Sakra," zanadával si potichu.
,,Čo sa stalo?" opýtala som sa.
,,Neviem ktorého idiota, napadlo dávať vety 'Klame!' a 'Rád nosím termospodky.' k sebe," zahundral si.
Chcela som sa spýtať, čo tým myslel, no nestihla som, pretože ma prerušil moj mobil.

"Prečo Paul povedal po Námietka - Rád nosím termospodky?? L, práve si rozosmial celú súdnu sieň. Congratz bro. :DDDD N"

"Že to bol preklep. :D E"

"Tak určité. L nás chcel pobaviť. N"

,,Rozosmial si celú súdnu sieň, Liam," oznámila som mu a on sa uchcetol.
,,Čo už," mykol plecami.

"Harry sa obhajuje - prekvapivo dobre! N"

"L sa už hádam nepreklepne. :D E"

"No, to by bol trapas :D N"

"Sadá si naspať a stavia sa Paul. Ak teraz povie, že na sebe nemá ponožky, budem sa smiať :D :D N"

"Všetko je možné:D E"

"Počkaj. Vraví, že sa priznáva, že to na H ušil on, že zabil Simona a že má rád gumenných medvedíkov?! Liam!! :DDD E"

,,Gumený medvedíci?" rozosmiala som sa.
,,Malo to byť, že za to ponesie hoc aké následky, no čo už," zasmial sa.

"Za to ponesie hoci aké následky = gumený medvedíci. :DDD Liamova logika E"

"Jój, Liam zabíja systém :D :D Súd sa končí a H je vol'ný!! Party hard! Paul ide sedieť na dosť dlho! Fuck yea! :D Balte to, lebo o chvíl'u sa tam dovalia l'udia. N"

,,Liam, zabal' to," povedala som mu, on prikývol a ešte tam niečo naťukal.
Potom rýchlo vložil joysticky do vnútra a zgúl'al to na malú guličku, vel'kú ani nie ako centimeter.
,,Čo s ňou spravíš?" opýtala som sa ho. On neodpovedal, len ju prehltol.
,,Čokoládová," pošepkal a ja som sa rozosmiala.
,,Vážne, Liam?" smiala som sa a on vážne prikývol i keď mu cukalo kútikmi úst do úsmevu.
Dvere sa otvorili a z nich začali vychádzať l'udia.
Oni dvaja boli medzi poslednými. Hneď ako som ho uvidela, rozbehla som sa k nemu a vrhla sa do jeho náruče. Silno ma objal okolo pásu a zatočil so mnou.
,,Bože som tak rád, že som z toho vonku," zasmial sa, ,,aj keď to bolo divné, lebo podl'a všetkých bola toto len formalita. Mal som ísť sedieť tak či tak."
,,V zázraky treba veriť," usmiala som sa a žmurkla na Liama, ,,ale teraz poďme domov."

3 komentáre:

  1. Joysticky?!?! To vážne??? :D to ťa nic ine nenapadlo? :D :D ty kokso Slavka ty dakedy vieš zabiť situáciu ... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som mala kreatívnu náladu... :D A, písala som to v škole, taže... :D :D

      Odstrániť
  2. vazne?!?! :D :D no ja s toho nemozem...inak super cast :D :D

    OdpovedaťOdstrániť