štvrtok 14. februára 2013

Forever Young - *Epilóg*

Seriózne netuším, čo vám napísať... Asi len jedno ĎAKUJEM... Že ste mali strpenie s mojimi výplodmi a že ste si ich prečítali stále do konca, či už boli akokol'vek hlúpe... Proste ďakujem za komenty, za podporu a za všetko... :)
And here comes... Epilóg... A jak furt, budem sebakritická a napíšem, že sa mi nepáči... Mohla som ho napísať lepšie... :D Ale no, čo už narobím... Keď kliknem, na tú čarovnú šípku, ktorou uverejním posledným príspevok FY, tak to už nezmením... ;) So, enjoy and leave comment please ;) xx - Lav Horanová (Niallove meno v slovenčine znie strašne sexuálne ^^) :D


*Epilóg*

*O niekol'ko rokov*

,,Harry! Kde si?" zakričal Niall a ja som sa rozosmiala.
,,Už letím," zasmial sa a zamával svojimi fiktívnymi krídlam, čím sa snažil napodobniť Nialla. Čudujem sa, že ho to ešte stále neprešlo.
,,Ty si trúbka," pokrútila som hlavou.
,,Sl'úbte mi, že ma už nikdy nedonútite ísť na štvorité rande. Prosím," prekrútil očami Niall a ja som sa spolu s Harrym rozosmiala.
,,No ideme?" opýtal sa Niall a nasadol do auta. Nastúpili sme aj ja s Harrym a on vyrazil.
,,Kde ju máš vyzdvihnúť?" opýtala som sa ho zo zadu.
,,Pri jej byte," zasmial sa a zabočil k jej bloku.
,,Počkajte ma tu. A Harry na to ani nemysli! Nie v mojom aute!" upozornil ho Niall a ja som sa znova rozosmiala. Harry nahodil výraz ublíženého šteniatka, no keď Niall zabuchol dvere, vrhol sa na moje pery, ako pes na kosť. Opatrne mi rukou zašiel do kraťasov a prechádzal prstami po vnútornej časti stehien. Neubránila som sa a pár krát mu hlasno vzdychla do úst.
Jazyky sa nám preplietali dokopy a zvádzali dalšiu vojnu.
Opatrne mi prešiel ústami po lícach a zastal na krku. Už už sa mi na neho chcel prisať a urobiť tam krásny obrovský cucflek, keď sa dvere z trhnutím otvorili. Harry odomňa odskočil, ako po zásahu elektrickým prúdom a uhladil si vlasy.
,,Niečo som ti vravel," zamrmlal si Niall a podržal otvorené dvere, aby mohla Lav nastúpiť.
,,Ahojte. Snáď, vás nerušíme," povedala a obaja sa rozosmiali.
Niall naštartoval auto a zamierili sme niekam, kam si to vymysleli oni dvaja. Že sa nám tam bude páčiť.
,,Vystupovať," povedal, keď sme zaparkovali.
,,Poď zlatko," zasmial sa Harry a otvoril mi dvere. Chytil ma za ruku a preplietol si so mnou prsty.
Vystúpili sme na nejakej lúke.
,,Poďte!" zakričal za nami Niall a oni dvaja sa rozbehli po lúke.
,,No poď," zasmial sa Harry, obtočil si ruku okolo mojho pásu a začal ma ťahať za nimi.
O pár metrov ďalej zastali a položili si deku, aby sme sa na ňu mohli usadiť.
Niall vytiahol z košíka chlebíky, ktoré sme pripravili doma. Rýchlo som si z nich odobrala aby sa mi nejaké zvýšili. Oprela som sa o Harryho hruď a nadýchla sa jeho dokonalej vone.
Po hodinke rozprávania zaparkovalo pri našom aute ďalšie auto. Z neho vystúpilo šesť l'udí a vytiahli veci z auta. S úsmevom zamierili k nám.
,,Čavte!" pozdravili nás so smiechom.
,,Akože, kto vám sem dovolil príjsť?" spýtal sa ich Niall so zadržiavaným smiechom.
,,My," žiarivo sa na neho usmiala Danielle, ,,a doniesli sme ešte niečo na jedenie."
,,Dobre, že ste prišli," prikývol a my sme sa rozosmiali.
Rozložili ešte jednu deku aby sme sa tak netlačili a posadali si.
Keďže sa už začínalo zvečernievať, Zayn s Louisom urobili táborák. Niall z niekadial vytiahol gitaru a začal si pobrnkávať.
Harry sa postavil, podal mi ruku a vytiahol ma na nohy. Chytil ma okolo pásu a pomaly so mnou začal tancovať.

,,Let's dance in style,
Let's dance for a while,
Heaven can wait
we're only watching the skies,
Hoping for the best
but expecting the worst,
Are you gonna drop the bomb or not?

Let us die young or let us live forever,
We don't have the power
but we never say never,
Sitting in a sandpit,
Life is a short trip,
The music's for the sad man.

Forever young,
I wanna be,
Forever young,
Do you really want to live forever,
Forever,
Forever young.

Some are like water,
some are like the heat,
Some are like the melody of some other beat,
But sooner or later they all will be gone,
Why don't they stay young?

It's hard to get old without a cause,
I don't want to perish like a fading horse,
youth is like diamonds in the sun,
And diamonds are forever.

Forever young,
I wanna be,
Forever young,
Do you really want to live forever,
Forever,
Or never?

So many adventures couldn't happen today,
So many songs we forgot to play,
So many dreams are swinging out of the blue,
We let 'em come true.

Forever young,
I wanna be,
Forever young (forever),
Do you really want to live Forever? (forever),
Forever (forever),
Forever young..."

Pomaly tancoval a ja som si užívala každý jeho dotyk, ktorý vo mne vyvolával zimomriavky. Nakonci ma chytil za pás a jemne zaklonil. Nahol sa a pobozkal ma. Potom prešiel perami po mojom líci a šeptom mi zaspieval do ucha: ,,Forever young, I wanna be forever young."
Vystrel moj chrbát, stiahol ma naspať na deku a stisol v svojom objatí.
Niall ešte ďalej hral. Wonderwall, This song saved my life, I'm yours, Justinove pesničky a niektoré pesničky od nich.
Na koniec si nechal Little things. Potichu začali spievať všetci chalani.
,,I know you've never loved the sound of your voice on tape,
You never want to know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me," zaspieval mi Harry potichu tak, že mi z toho naskočila husia koža.
,,L'úbim ťa," pošepla som mu.
,,Aj ja teba," odpovedal šťastne.

The End. ;)

8 komentárov:

  1. Nadherne :O jedna z najlepsich poviedok ake som kedy citala.. mozno pre to ze to nie je taka tuctova ;-) fakt som nikde necitala aby 3/5 1D boli nadprirodzene bytosti. :D:D mne tento pribeh bude taak chyybaaaat :((((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.. :) Neuveritel'ne ma teší, že sa ti to páči... ;) A čo ti poviem... Aj mne bude tento príbeh chýbať... :D Teda, už mi chýba... ;D :) Ale ďakujem fakt :)

      Odstrániť
    2. za pravdu sa nedakuje ;) dufam ze budes pisat nejaky novy pribeh.! :D

      Odstrániť
  2. No Slavik, nechcem byt zlá, ale ja som rada že to už skončilo, lebo tote tvoje napínave zakocenie takmer každej kapitoly..... :D .... Ale najviac sa mi páči že FY si začala písať v podstate len tak, pre Em ... A nakoniec z toho vznikol taky úžasný príbeh.... :) ;-**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tých napínavých koncov sa len tak nezbavíš... :D Tie budú aj v novom príbehu, don't worry ;) :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Je to uplne dokonale... Mam pocit ze tato cast sa mi pacila najviac z celeho pribehu... Minimalne patri medzi najlepsie z pribehu.. Pre is the best <3
    Bude mi to chybat.. Ale potom makas a pridavas _________ ____ ____ ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práve odbila polnoc a ja som dočítala tento úžasný príbeh. Ďakujem, že si mi ho poslala.
    Nika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práve som si prečítala celý príbeh, klobúk dolu. :) Proste úžasne napísané! :)

    OdpovedaťOdstrániť