pondelok 4. februára 2013

Forever Young - *29. kapitola*

Vyskúšajte si niekedy pospať po obede... Strašne dobre to padne, no je to návykové... ;DD
Mám zvyk zabíjať v príbehoch a ani FY nie je o inom (či? :D) Proste pochopíte... ;D
Dnes to venujem Anonymke, ktorá uhádla meno nášho "chlapíka"... ;) Enjoy xx - L

*29. kapitola*

,,Ahojte chlapci," povedal Simon a podišiel k Paulovi, ,,rád vás zas vidím," zaškeril sa. Rozhliadol som sa po chalanoch a uistil sa, že som nebol jediný, kto si všimol značnú iróniu v jeho hlase.
,,Dobrý deň," pošepol Louis a sklonil hlavu. On na neho len pohrdavo pozrel a hneď sa vrátil pohl'adom ku mne. Stlačil som Eminu ruku, ktorá mi stisk opatovala.
'Som tu s tebou. Neboj sa,' pošepla mi v hlave a ja som sa usmial.
,,Takže, Harry," vzdychol si a pokrútil hlavou, ,,čo s tebou?"
,,Čo by so mnou malo byť?" povedal som a pozrel mu priamo do očí.
,,Takto to ďalej nejde," zamumlal.
,,To je pravda, takto to ďalej nejde," pokrútil som hlavou.
,,Narážal som na tvoje správanie," povedal, akoby som to nevedel.
,,Je to moj život. Ja si možem robiť čo chcem. Nemáte mi, ani jeden z vás, právo rozkazovať a babrať do mojích vzťahov," povedal som a cítil na sebe Emin úsmev, ktorý mi dodal silu.
,,Paul, ako si ich to vychovávaš?" pokrútil hlavou.
,,Strašne ma to mrzí. Asi nechápe, s kým má tú česť."
,,Pozrite. Mne do mojho vzťahu babrať nikto nebude. L'úbim Em viac ako hocičo."
,,Takže teba nedesí predstava toho, že sa kvoli tebe rozpadne skupina? To ťa nezastaví? Radšej sklameš fanúšičky, ako by si sa s ňou mal rozísť?" opýtal sa Simon a ja som prikývol.
,,Si schopný obetovať všetko? Všetko čo máš, kvoli nej?" pýtal sa ďalej a ja som prikyvoval, ,,aj prezradenie tvojho tajomstva?" Čo?
,,Čo?" opýtal som sa.
,,Zostal by si s ňou, aj ak by ťa to stálo vyzradenie tvojho tajomstva?" zopakoval.
,,Akého tajomstva?" spýtal som sa. Nemože myslieť TO. Nemal by o tom z kade vedieť.
,,Nehraj sa na hlúpeho, Styles. Vel'mi dobre to vieš."
,,To nemože byť pravda," precedil som pomedzi zuby a privrel oči. Niallove prsty sa zaborili silnejšie do mojich ramien. Trikrát som sa z hlboka nadýchol a potom otvoril oči.
,,Takže si vyber. Vyber si hudbu a tvoje tajomnstvo zostane tajomstvom. Vyber si ju a možeš sa rozlúčiť s skupinou a zajtra ráno bude každý vedieť, čo skrývaš. Dávam ti možnosť výberu, tak ju využi správne," povedal posmešne Simon.
Nemožem odísť zo skupiny. No nemožem ani opustiť Em. To proste nejde. Prezrel som tváre všetkých chalanov. Usmievali sa na mňa a ja som cítil ich podporu. Dúfam, že tá podpora nezmizne, nech sa rozhodnem akokol'vek.
,,Čakám," povedal Simon, ,,nemám na teba celý deň."
,,Uvedomuješ si, čo robíš? Dávaš mu na výber medzi dvoma vecami, ktoré má najradšej!" ozval sa spoza mňa Niall.
,,Život je krutý," pokrčil plecami, ,,no, čakám."
,,Neodpoviem ti," pokrútil som s hlavou a stlačil Emine prsty, ktoré mala prepletené s mojimi.
,,Nechcel som to robiť," pokrútil hlavou, ,,pošli ju preč," prikázal mi. Ver si Harry. Ver si, že to bude dobré. Len mu nesmieš podl'ahnúť.
,,Nie."
,,Pošli ju preč," precedil cez zatnuté zuby.
,,Nebudeš mi rozkazovať! Je to moj život!" zvreskol som, až Niall nadskočil.
,,Chcel som to podobrom, ale asi to tak nepojde," zamrmlal si a niečo vytiahol z vrecka. Keď som si uvedomil, čo to je, prepadol ma strach.
No nenamieril na mňa. Ani na Em. Jeho ruky, spolu s pištol'ou smerovali na Louisa.
Nie.
Nie, nie, nie!
,,Pošli. Ju. Preč. Alebo sa rozlúč s Louisom," zavrčal. Louis sa klepal od strachu a ja som na tom nebol o nič lepšie. Toto nemože byť pravda. Prosím, uštipnite ma niekto, chcem sa prebudiť!
,,To nemožeš," šepol som vydesene.
On sa len zasmial. Prebehol som pohl'adom po ostatných, ktorí boli vydesení rovnako, ako ja.
Liam pozeral priamo do Eminých očí a ona mu jeho pohl'ad opatovala. Čo dopekla? Ak by som sa teraz nebál ako malý o Louisa, riešil by som to, no teraz som toho nebol schopný.
Vrátil som svoj pohl'ad k Simonovi a Louisovi.
Zo zamyslenia ma vytrhla až Em.
Postavila sa a pozrela Simonovi priamo do očí.
,,Robím len problémy. Teraz odídem a už nikdy o mne nebude nikto počuť. Len odlož tú zbraň," povedala presvdčivo. Čo to robí?! Preskočilo jej?! Simon sa víťazoslávne uškrnul a prestal mieriť na Louisa. On si z hlboka vydýchol a usmial sa na Em. Je ona normálna?!
,,Zbohom Harry," pošepla a poslala mi vzdušný bozk. Zvrtla sa na pate a zamierila k dverám, keď Simon zdvihol zbraň, namieril na ňu a pomaly začal stláčať spúšť.
,,Harry, nie!" vykríkol Liam, no bolo neskoro. Konal som automaticky. V tej sekunde som sa premenil a skočil mu po krku.

Question - Čo sa stane ďalej? Zabije Simon Em? Harry Simona? Ako zareagujú ostatní (Louis, Zayn a Paul)?

2 komentáre:

  1. question.... :D :D slavka ty dakedy po sebe aj citas??? :D Zabije Simon Em? Harry Simona? :D :D .... ale inac cast uplne super ;) bombova ... a ja FAKT! neviem co bude dalej a tym ze sedis vedla mna ani alej pisat nemusim ;D ;-**

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi som zabudla dýchať.
    N.

    OdpovedaťOdstrániť