utorok 12. februára 2013

Forever Young - *32. kapitola*

Povodne mal byť epilóg toto, ale no.. :D Proste nemala by som pokoj na duši, pokial' by nebol Niall (a ja :D) šťastnýí... ;) :DD Zajtra/štvrtok bude epilóg... Podl'a nálady... ;) :D
Nový príbeh, začnem pravdepodobne (na 95%) pridávať až okolo 4.3., takže si dovtedy budete musieť počkať... ;) Je to hlavne preto, lebo asi nebudem mať 2 týždne wifi... :D
No, ale užite si časť... ;D So všetkou láskou, vaša Lav, ktorá sa poctivo ulieva zo školy ;DDD ;*

*32. kapitola*

Harry si položil ruku na moj pás a stiahol ma na svoje kolená.
,,Som neuveritel'ne rada, že je po tom," usmiala som sa a položila si svoje ruky okolo jeho krku.
,,Aj ja. Neviem, čo by som tam robil," venoval mi jeden krátky bozk, ,,neveril som, že sa z tamadial' dostanem. Asi sa stal zázrak."
Zázrak, v podobe Liama - zasmiala som sa v hlave.
,,Sme tu, lásočky!" zvolal od dverí Liam a Niall sa rozosmial.
Do izby sa dovalili ostatní so širokými úsmevmi na perách. Veď kto by sa netešil?
,,Myslím, že nám dlžíte vysvetlenie," povedal Louis a pohl'adom prebehol po Harrym, mne a zastal pri Liamovi.
,,Ale, to by zaujímalo aj mňa," povedal Harry a jemne sa odomňa odtiahol.
Kusla som si do pery a pozrela na Liama a Nialla, ktorí sa pozerali na mňa. Hlavou som im naznačila, aby začali oni.
,,Keďže oni dva sú leniví vysvetl'ovať, začnem ja," povedal Niall, keď si všimol naše neisté pohl'ady.
,,V našom svete existujú l'udia s nadprirodzenými schopnosťami, ako napríklad anjeli, upíri, veštice," potichu sa zasmial.
,,Niall chcel povedať, človek, ktorý vie manipulovať s minulosťou a budúcnosťou," opravil ho Liam.
,,No, veď veštica," zasmial sa Niall a pokračoval, ,,majú aj iné schopnosti, ale o tom po tom."
,,A Harry je upír?" opýtal sa Zayn a Harry prikývol.
,,A máš aj tesáky?" spýtal sa Louis, ,,ukážeš mi ich?"
,,Jasné, že ti ich ukáže," zasmiala som sa.
Harry pretočil očami a široko sa usmial, čím ukázal svoje biele tesáky.
,,Týmto si prepichol Simonovi hrdlo? Vyzerajú byť tupé," skonštatoval Zayn.
,,Kol'ko l'udí si tým zabil?" spýtal sa Louis.
,,Len pár," usmial sa ,,stoviek," dopovedala som za neho šeptom.
,,Tol'ko? A ešte stále im piješ krv?" povedal Zayn.
,,Neboj, už nie," pokrútil hlavou a silno ma objal okolo pásu, ,,teda, pokial' to nie je nutné. Predsa, musím z niečoho žiť."
,,Kvoli Em?"
,,Áno. Takto sme sa spoznali. Trochu netypické prvé stretnutie," zasmiala som sa.
,,Nestretli ste sa prvýkrát v rádiu?"
,,Nie, to bolo asi tri týždne po tom, ako sme sa stretli prvýkrát," povedal Harry.
,,A čo sa stalo keď ste sa spoznali?" pobádal nás Louis, aby sme mu to vysvetlili.
,,Premenil som ju," uškrnul sa, ,,na upírku. Neúmyselne, ale teraz som nenormálne šťastný, že som ju vtedy kusol."
,,Počkaj. Kusol, je dosť mierne povedané. Doslova si ma znásilnil a vysal zo mňa všetku krv. Zabil si ma. Ale, áno, vlasne si ma aj kusol," zasmiala som sa.
,,To vážne?" povedali naraz Zayn s Louisom. Prikývla som.
,,Takže ty si tiež upírka, rovnako, ako Haz?" povedal šokovane Louis a ja som s úsmevom znova prikývla.
,,Tá najkrajšia," žmurkol Harry.
,,No, Niall, teraz možeš pokračovať," kývla som mu.
,,Počkať. Oni sú tiež niečo?" spýtal sa ma Harry.
,,Uvidíš," žmurkla som a obrátila sa naspať na Nialla.
,,Ako som spomínal, je tu naša veštica, ale aby sa Liam neurazil, človek, ktorý manipuluje s budúcnosťou a minulosťou. Vlasne, je to dovod, vďaka čomu Harry teraz nesedí v nejak smradl'avej cele, ale je tu s nami. Tak trošku sme manipulovali s budúcnosťou," zasmial sa Niall.
,,Definuj slovo, trošku," povedal Harry.
,,Trošku dosť," povedala som s úsmevom.
,,Ty a Niall?" spýtal sa Zayn.
,,Nie tak celkom. Ja s Niallom sme len pomáhali Liamovi."
,,Takže, aby som si to upresnil. Harry je upír, ty si upírka. Liam je veštica. Upravil súd tak, aby Harryho pustili a Paula poslali sedieť? A čo je v tom Niall?" povedal Louis.
,,Ja som ten najzlatší, najňuňavejší, najkrajší a najlepší chalan na svete. Taký anjelik. Doslova," zasmial sa.
,,Jasné Nialler. Tú prvú vetu si vymyslel," pokrútila som hlavou a on mi na oplátku vyplazil jazyk.
,,Niall je anjel," upresnil Liam s úsmevom.
Zayn s Louisom na nás šokovane pozerali s otvorenými ústami.
,,Toto ste nám tajili?" spýtal sa Louis po chvíli.
,,Prečo som o vás nevedel?" opýtal sa ich Harry.
,,Nevedeli sme, ako ti to povedať," nesmelo sa usmial Niall a prehrabol si rukou vlasy.
Nastalo to trápne ticho, ktoré nikto nevedel prerušiť.
,,Inak, Niall, niečo pre teba mám," usmial sa Harry, ,,dám ti jedno číslo. Pozvi ju von." Nadiktoval mu číslo a Niall zmizol na poschodí. Pravdepodobne jej išiel zavolať.
,,Kto to je?" opýtala som sa ho.
,,Jedna baba, ktorú som stretol. Čistý Niall. Napadlo mi, že by si mohli rozumieť," usmial sa, čím odhalil svoje jamky v lícach a ja som mu musela dať pusu.
Ešte chvíl'u sme tam sedeli, keď zišiel Niall dole.
,,No čo, ako to dopadlo?" zasmiala som sa.
,,Nó," zamrmlal si, ,,nie som si istý, či to predýcha," zasmial sa, po čom sme sa rozosmiali aj my ostatní.

1 komentár: