sobota 20. októbra 2012

Same Mistakes - *1. kapitola*

teraz to tu skoro nikto nečíta.. :) no aj tým pár ktoré to budete čítať sa chceme poďakovať... :) vždy sa pred kapitolou trochu rozpíšem... nevadí?? :D pardon za chyby ..ale po celom týždni už nevládzem..ale túto časť som sľúbila.. :) Meg :) krásne čítanie.. :) si asi jediná.. :D :D  *Mrs. Styles*






*1. kapitola*

ROK 2012 -> Súčasnosť

Pohľad Amy:

Zdvihla som vibrujúci mobil a s nechuťou som sa ozvala: „Čau. Čo by si rada?“ Tim si povzdychla, ale s radosťou v hlase dodala: „Ach ty spachtoš!“ , na chvíľu sa odmlčala no potom zas pokračovala. „Kedy ideme na nákupy?“ Zívla som si. „Neviem. A dobrú noc.“ Dodala som a zrušila ju. Počula ako sa veselo zasmiala jej zvonivým smiechom. Mobil som hodila čo najďalej od seba a znovu som zavrela oči.
No čo čert nechcel, presne vtedy som začula tiché vibrovanie. Vedela som čo bude nasledovať. Chvíľu potom sa ozvala melódia pesničky od Demi – Skysraper. Zbožňujem tú pesničku, ale nie teraz. „Do kelu!“ zakliala som, neochotne vstala z postele a išla zistiť kto ďalší ma nenechá vyspať sa. Nicol.
„No?“ zahundrala som, „vy ste sa dohodli alebo čo?“ Nicol to ako správnej blondínke nedoplo, tak sa spýtala najviac nechápavo ako som ju kedy počula: „ Čoo??“ Vedela som si ju úplne živo predstaviť ako vypliešťa oči, takže som chytila nekontrolovateľný záchvat smiechu. Nicol sa znovu ozvala: „Čo sa deje? Ja ničomu nerozumiem.“
Pousmiala som sa a začala som vysvetľovať: „ Ani nie pred minútou mi volala Tim, čím ma zobudila len tak medzi rečou, a pýtala sa ma, či nepôjdeme nakupovať. Ako ináč súhlasila som, ale hneď ako som jej zrušila a následne odhodila mobil, si zavolala ty. Takže som bola nútená vyliezť z mojich vyhriatych perín a odtrepať sa k mobilu. Už chápeš?“ spýtala som sa s miernou iróniou v hlase. „Hm...asi hej, “ povedala a mne to nedalo a musela som sa zasmiať. „Ozaj, čo si chcela?“ spýtala som sa, lebo ešte stále som sa nedozvedel prečo ma po druhý krát niekto zobudil. Nicol po chvíľke zakoktávania a hm-kania začala už trochu veselšie a chápavejšie ako predtým: „Ja len, že či neskočíme na kávu, pokecať a tak. Lebo ak ťa to vôbec zaujíma tak je 10:30,“ dokončila so smiechom.
„Hm, môžeme, ale spojíme to s tými nákupmi. Oki?“
„Jasan babe.“ cmukla Nicol do telefónu a krátko sa zasmiala. „Takže. Kedy a kde?“ spýtala som sa aby som si to ujasnila a zavolala Tim. „Mno... Tak môže byť o pol hoďku v Starbucks?“
„Dobre. Tak končím, lebo sa musím ísť ešte osprchovať, obliezť sa -> v skratke scivilizovať sa, aby som sa aspoň trochu podobala na človeka a ešte musím aj zavolať Tim. Takže pá.“ Vysvetlila som, Nicol sa mi odzdravila a zložila som jej. Cez rýchlu voľbu som vytočila Timino číslo. Zdvihla to hneď po prvom zazvonení. „Hi!“
„Ahoj, Nicol mi volala či neskočíme na caffé, tak sme sa dohodli, že o 30 minúť pred Starbucks. Móže byť?“ zatiahla som. Cítila som ako sa usmieva. „Jasné, tak pá. Vidíme sa,“ povedala Tim a rýchlo zložila.
Zo skrine som vytiahla osušku a bežala dom do kúpeľne. Zhodila som zo seba oblečenie, vlasy som vypla gumičkou do drdola hore na hlavu, aby som sa potom nemusela zdržiavať ešte aj sušením a rýchlo som vošla do sprchy. Pustila som studenú vodu, lebo ako sa poznám pod teplou by som dokázala stáť hodiny a na to teraz čas nebol. Osušila som sa a prichádzal najväčší problém – oblečenie. Keďže bolo vonku dosť teplo, čo je na anglické pomery nezvyčajné, vytiahla som zo skrine biele tielko s nadpisom I <3 YOU, sýto modré rifľové šortky, okolo krku som si zavesila strieborný náhrdelník, na ktorom sa škeril jasnožltý smajlo a do kabelky som v rýchlosti nahádzala všetky životu potrebné veci.
Bosá som zbehla po schodoch, obula som si lodičky rovnakej farby akej sú šortky, na nos som si dala slnečné okuliare, schmatla som kľúče od domu a mohlo sa ísť.

Pohľad Nicole:

Amy zložila a ja som sa hneď začala dávať do poriadku. „Mám 30 minút. To stíham.“ Poslednú vetu som si stále opakovala pričom som sa snažila vybrať niečo z môjho šatníka, ktorý bol  preplnený značkovými vecami. Nakoniec som sa rozhodla pre tesné červené minišaty a k tomu čierne lodičky na 10 cm opätku a 3 cm platforme. Do vlasov som si vložila svoje slnečné okuliare, zo skrinky v hale som zobrala čiernu koženú kabelku a vyšla som z vily v ktorej bývam spolu s mojim otcom.
V mysli som rozmýšľala ako začnem. Myslela som si, že tam budem len s Amy. No keď tam bude aj Tim.... To je jedno, hlavne nech to konečne niekomu poviem, lebo sa asi zbláznim.




AMY

2 komentáre:

  1. uzasneee...pokracovanieee..:)))))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak smiem tak Meg nie je jedina kto to cita :) a podľa môjho skromneho nazoru je to super;) :D

    OdpovedaťOdstrániť