piatok 19. októbra 2012

Same Mistakes - *Prológ*



*Prológ*

ROK 2005 -> posledný školský deň

Pohľad Tim:

Práve som si obúvala čierne baleríny, keď niekto zazvonil pri dverách. Rýchlo som schmatla kabelku so všetkými vecami, rozlúčila som sa s mamou a utekala som k dverám. Otvorila som ich a za nimi stál on.
Ozval sa prvý: „Čús Barbie!“ pozdravil ma. Kvôli “menšiemu“ výškovému rozdielu som sa musela postaviť na špičky. Pobozkala som ho na líce a silno ho objala. Vysmiata som po dlhej chvíli pozdravila: „Ahojky Ken!“ zasmiala som sa a buchla som ho do ramena. Chytil ma pod pazuchu a takto sme odkráčali do školy.


ROK 2010:

Keď tak na to spätne spomínam, bolo to najkrajšie obdobie môjho života. Končila som základku a mala som toho najlepšieho kamaráta pod Slnkom...Čo viac si človek môže priať?
No naučila som sa zabúdať, inak by som sa len trápila.



TIM








2 komentáre: