nedeľa 4. augusta 2013

Project England - 1st week


Hi,

Možno som sa dlhšie neozvala, ale mám naozaj čo robiť, aby som odpisovala aspoň rodičom, takže na toto si hľadám viac času, niekedy inokedy.

Prvý deň, sme došli do školy, urobili sme testy, podľa toho nás rozdelili do tried. Škola v pohode, máme tak mladú zlatú učiteľku. Na hodinách sme chodili na pláž alebo do mesta, robili sme rôzne „aktivity“ a „hry“, založené na tom, že sme mali komunikovať s ľuďmi ako precvičenie angličtiny.

Druhý deň, sme šli na Brighton Pier. Je to tam niečo ako zábavný park. Mali sme tam voľno, chodili na rôzne tie atrakcie. Bola to strašná sranda. Dostali sme 4 tokeny (akože mena, peniaze, čím sa platili tie atrakcie) a mohli sme si vybrať, na čo chceme ísť. Celý ten deň bol úžasný, ako každý. Poobede sme mali školu.
Vstup :)

 
Brighton Wheel (výhľad z Brighton Pier)
 
Tretí deň sme šli na poldenný výlet do Eastbourne-u, fotky budú zase dolu. Malé zlaté estečko, s úplne krásnou plážou. Ale Eastbourne je takmer identický s Brighton-om. Došli sme tam, všetci sme šli ku pláži, tam nám dali rozchod na 45 minút a potom sme sa mali znovu stretnúť a ísť naspäť, aby sme stihli školu. Takže veľa sme tam toho nevideli, ale boli sme sa prejsť po pláži a tam to bolo úplne super. Veď uvidíte.

 
 
Štvrtý deň sme mali ako program kayaking. Bola úplná kosa a ja som nejaká prechladnutá, alebo čo, takže som len sedela na brehu a pozerala sa na nich, ale stálo to za to.  Hlavne keď sme sa pozerali a tých Teamerov, akože animátorov, ako sa učili surfovať (stavali sa na tie dosky len). Vyšlo strašne škaredé počasie, takže ja som sedela na takom vaku, čo mi dala teta z tej surfovacej školy, zabalená v svetri a bunde, ktorú nosím v zime :D

 Je tu strašne veľa čajek/čajok (teraz neviem ako sa to správne skloňuje -.-)
Piaty deň sme mali mať doobedu aktivitú buď “Sports  Activity“ alebo  “Fish&CIps on the beach“. My sme sa s kamoškou dotrepali na pláž, ale nejako sme tam nikoho nevideli, tak sme sa tam zložili a spali sme na pláži. To bolo asi jedno z najlepších dopoludní :D
Yes, that's me :D

Ták a je tu sobota. Londýn. Tešila som sa ako malé decko, lebo veď to je predsa LONDÝN <3 Musím vám povedať, že to mesto je fakt úžasné. Preľudnené, ako keď pozerám na nejaké fotky z NYC, ale strašne sa mi tam páčilo.  Prišli sme vlakom na Victoria Station, okolo Big Ben-u, okolo Buckingham Palace do Parku, potom sme došli na miesto, kde sme mali mať zraz a dali nám rozchod. Na 4 hodiny. 4 hodiny, chápete to? Ja som šla vyskočiť z kože. Londýn, moje vysnené mesto <3 Išli sme na Oxford Sreet a chodili po rôznych obchodoch, potom sme sadli do Mekáča, zase obchody, M&M's World, kde sme sa so všetkým fotili ako malé deti,a potom naspať “domov“. Chcela som ísť to Madame Thusauds, na Tower Bridge, pozrieť Temžu, Londýnske oko, ale to všetko bolo ďaleko a 4 hodiny na to nestačily L
Big Bén :3
 
Buckingham Palace :))
 
Také námestíčko okolo Buckingham Palace
 
:3

 
Downing Street :3 tam boli chalani :3 (OWOA)
 
Mňa si nevšímajte, ale tak každý kto je v LDN musí mať takú fotku :D už mám aj ja :3
 
A takto, prosím pekne, sa ŽERIE :D
 
Nádielka bezdomovcom :)) no nie sme my dobré duše? (to je to, čo sme nevládali :D )
 
Čarovný sušič na ruky v McDonald-e :) nemohla som to neodfotiť. Najlepšie ako sme tam čakali, 5 slovenských  českých dievčat a začalo rať LWWY a potom WMYB :3 spievali sme si tam, všetky, na WC-kách :3 :)


Nando's :) šli sme len okolo, ale keď som to zbadala, myslela som, že umriem :3


Aj tu sme sa zastavili :D :)
 
M&M's World :3 :)
 
:)
 
Tak toto sme my :))
z prava - Anička (ČR), Hana (SR), Miška (ČR), Monika (SR) a ja (SR, ak by ste nevedeli ;))
 
Walks like Rihanna The Beatles :)
 
Yummy :3
 
Zmorené po celom dni chodenia *_*
 
Nedeľa-voľný deň. Pre mňa s kamoškami to bol ale shopping day. Celý deň behať po obchodoch, to dá zabrať, takže sme potom zase zaliezli do Mekáča.

MILUJEM TO TU <3

 

Viem. Toto je ešte len prvý týždeň a to dnes už začína tretí-posledný. Ale tak to ude všetko s týždňovým oneskorením. Nevadí to, nie? Hlavné je, že bude :3

 
Bonusové fotky, len tak fotené :)

:3 or another :)

 
Brighton Pier at night :)
 

 :))

 
Cesta domov :)


Starbucks! Strbucks ewerywhere <3
 
Jaká zlatá tá baba čo mi to písala :3 som si to všimla až neskôr a hneď som vyťahovala foťák :3 :)
#hot #chocolate #and #starbucks #forever :3


 Také "menšie" boli tie vlnky :D
 
V ten večer bola taká búrka -.- :)
 
Západ slnka :3


 Brighton Beach :3 :)


 No a nakoniec, také som si konečne našla na môj velice "inteligentný" mobil -.- :D
 
 
 
Any questions, alebo hocičo, do kommentíkov ;) :)
With love, your english *Mrs. Styles*


BTW: akurát ide BSE v rádiu tuna :3 :D








6 komentárov:

  1. UZasne sa to cita je to uputajuce a super...uzi si to este :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám ťa rada..!!!!! Toto je čistá provokácia Em..:P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dzivee dzivee dzivee :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jooj závidím ti... :3 ja si tu kysnem na Slovensku a ty si tam fotíš Nando's a čajky.. :D :3 :)Xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super :) a ty fotky ;)

    OdpovedaťOdstrániť