sobota 10. augusta 2013

Learn To Love Again 7

Sooooo... :3 Nová častica je na svete.. Zaujímajú ma vaše reakcie na túto, takže si ich poprosím.. ;) ako vždy, koment, hviezdička a enjoyy :3 :D ľúbim vás :)Xx - M's L



*7. časť*

Mitchie
Stáli sme spolu v kabínke na dievčenských záchodoch, opierajúc sa o seba a vyzeralo to tak, že sa každú chvíľu pobozkáme. Prabdupovediac, v tej chvíli som na to mala fakt chuť. Ale čo kto nechcel, niekto vošiel dnu. To by ani samo o sebe nevadilo, keby nezačali rozprávať.
,,Naozaj si ho tu videla ísť?" povedala jedna.
,,Čo by robil Niall Horan na dievčenských záchodoch?" opýtala sa druhá.
,,Naozaj som ho tu videla ísť!" ozvala sa tretia, ,,pomôžte mi ho nájsť."
Pozrela somna Nialla, ktorý si nervózne hrýzol do pery. Čo teraz? naznačila som mu ústami a on potichu pokrčil plecami. Nesmú nás tu spolu nájsť.
,,Baby, tam je niekto!" zapišťala jedna z nich a oni zamierili ku nám.
,,Bože, veď to sú Niallerove nohy! Ale nie je tam sám! Babyyyy," zakňučala. Opatrne som sledovala Nialla, ktorý zjavne rovnako ako ja netušil, čo robiť.
,,Niall?" oslovila ho jedna. Sledovala som jeho pery a čakala na nejaký zvuk.
,,My vieme, že si tam," prilojila sa k nej druhá.
,,Takže odpovedaj," dokončila tretia. Niall mi naznačil, že mám byť ticho a odomkol dvere, dávajúc si pozor na to, aby ma nebolo vidno. Vyšiel von a tie tri baby spustili neuveriteľný piskot.
,,Odfotíš sa s nami?" povedala jedna a ja som začula Niallov súhlasný smiech. Chvíľu sa fotili, potom sa im asi podpisoval, takže tam bolo ticho. Už som myslela, že zabudli na to, že videli aj moje nohy, no asi som si veľa namýšľala.
,,Niall, kto je v tej kabínke?" opýtala sa ho jedna a ja som mala chuť začať nadávať.
,,Ni-nikto," vykoktal. Ten fakt nevie klamať.
,,Neklam nám. Veď vidíme, že tam niekto stojí a vidíme aj to, že je to dievča," povedala jedna trochu s povzdychom.
,,Je to tvoja priateľka?" opýtala sa ho ďalšia. Som jeho priateľka? Nemyslím si.
,,Ona? Nie, len kamarátka," odvetil.
,,A predstavíš nám ju?" spýtala sa znova.
,,Môžem," povedal Niall a otvoril dvere na mojej kabínke. Kývol mi, aby som vyšla von.
,,Toto je moja kamarátka, Mitchie," usmial sa a dal dôraz na slovo kamarátka.
,,Odfotíš sa s nami aj ty?" opýtala sa ma jedna.
,,No, môžem," neisto som prikývla a dovolila im odfotiť sa so mnou. Párkrát som sa už takto fotila, lenže to bolo na autogramiádach, kde sme boli s Karol a celým naším tímom, takže to bolo trochu iné. Teraz som sa fotila Niallovými fanynkami.
,,Inak, hodili by ste sa k sebe," povedala jedna. Pozrela som na Nialla, ktorý sa tváril dosť divne.
,,Ale my sme len kamaráti," pokrútila som hlavou.
,,Ja viem. Len vravím, že by ste boli spolu zlatí," povedala znovu tá jedna. Potom kývla ostatným dvom a s úsmevom odišli.
,,To bolo divné," povedala som potichu.
,,Náhodou, boli zlaté," odvetil mi Niall.
,,Akurát som rád, že sa nepýtali, prečo sme boli spolu zamknutý v kabínke, lebo som fakt netušil, čo by som im povedal. A pravdu by mi neuverili," zasmial sa Niall a ja som prikývla. A asi by sa im nepáčila tá časť, čo sme sa skoro pobozkali. Skoro. Jedno malé slovíčko, ktoré má veľký význam a momentálne mi neuveriteľne vadí.
,,Inak, čo sa týka toho zajtrajšieho koncertu... Ak by ti to nevadilo, ja by som s tebou rád išiel," povedal Niall a usmial sa do zeme.
,,Vážne?"
,,Vážne," prikývol. On vie ako potešiť.
,,Ďakujem!" rozosmiala som sa a silno ho objala. Najprv ho to trochu zaskočilo, no potom mi to objatie opätoval.
,,Nemáš začo," zašepkal potichu. Po chvíli som sa od neho trochu odtiahla, no stále mala položené ruky na jeho páse a on na tom mojom.
,,Môžem dokončiť to, čo som začal v kabínke?" opýtal sa ma šeptom. Ani sa nepýtaj! Len som prikývla a ďalej sledovala jeho modré oči, ktoré sa do mňa vpíjali. Naklonil sa ku mne ešte viac a ja som len čakala. Čakala som na momemt, kedy sa naše pery stretnú. Na ten moment, na ktorý som sa tešila už od vtedy, čo mi v reštaurácii navrhol, aby sme z tamadiaľ vypadli. Tešila som sa na neho, aj keď som si to odmietala priznať. Nechcelo sa mi už dlhšie čakať, tak som sa postavila na špičky, aby som prekonala tú medzeru medzi našimi perami rýchlejšie.
,,Mitchie?" ozvalo sa od vchodu na záchody. S Niallom sme od seba odskočili, akoby nás kopla elektrina.
,,Vidím, že už si v pohode," povedala s úsmevom Karol. Boha, zabijem ju!
,,Noooo..." nesmelo som zatiahla a usmiala sa na Nialla, ktorý ma stále silno držal za pás.
,,Už je v úplnej pohode, však?" povedal za mňa Niall a ja som na sebe cítila jeho úsmev.
,,Áno som," prikývla som. Karol sa pozrela na Nialla, potom naspäť na mňa a pohľadom mi naznačila, že ma bude doma vypočúvať. Zabiť ju je málo, ale aj tak ju mám rada.
,,Tak ja vás nechám blonďáčikovia moji," s úsmevom na nás žmurkla a zmizla za rohom.
,,Že blonďáčikovia," zasmial sa Niall a natočil si na prst niekoľko mojich vlasov.
,,Nepáči sa ti to?" zamračila som sa na neho.
,,Ale páčilo," usmial sa a chytil ma za ruku, ,,poď vrátime sa. Nedojedol som si svoju večeru a som dosť hladný." To je blbec. Myslí len na jedlo. Ale nepopieram, že aj ja som hladná.
,,No poď," pousmiala som sa a spolu sme zamierili naspäť do ich šatne. Po ceste som si uvedomila, že ešte stále drží moju ruku. To gesto, pre mňa v tej chvíli veľa znamenalo, no netušila som, či to znamená to isté aj pre neho.
,,Niall?" oslovila som ho.
,,Áno?" opýtal sa a pozrel na mňa.
,,To, čo sa stalo na záchodoch... Čo sa tam vlastne stalo?" opýtala som sa ho. Netušila som, ako to mám brať.
,,Pobozkali sme sa," povedal potichu, ,,nevieš, čo s tým, však?" Len som prikývla.
,,Pozri. Videla nás Karol a tá už pravdepodobne všetko vykecala chalanom. Nepoznám ju dlho, ale som si istý, že toto by si nenechala pre seba."
,,Stále si mi neodpovedal na moju otázku," povedala som s úsmevom. Snažil sa tomu vyhnúť, ale to sa mu nepodarí.
,,No... Nemal by som nič proti tomu, ak by som ťa mohol takto bozkávať častejšie," povedal úplne potichu.
,,Mne by sa to tiež páčilo," usmiala som sa na neho. On mi úsmev opätoval spolu s iskričkami v očiach.
,,Ďakujem," pošepol mi.
,,Prečo mi ďakuješ?" zasmiala som sa.
,,Lebo som šťastný?" odpovedal mi otázkou.
,,Za to sa neďakuje, to je samozrejmosť, N," žmurkla som na neho.
,,Takže N?" zasmial sa a silno ma objal okolo pásu.
,,N," prikývla som. On mi vtisol pusu do vlasov a potiahol smerom do šatne. Stále ma držal okolo pásu, keď sme vošli dnu.
,,Aha, blonďáčikovia sa vrátili," usmial sa Zayn, ,,a ako sa obaja usmievajú!"
,,Ja som to vravel, vravel som to," rozosmial sa Louis, na čo mu Harry podal nejakú pokrčenú bankovku.
,,Ste obaja trápni," zamrmlal si Niall a usadil sa na gauč. Ja som si sadla vedla neho a natiahla sa po moju nedojedenú čínu.
,,Počuješ Harry? Že my sme trápni. Díki pekne Horan," zašomral si Louis.
,,Nemáš začo," žmurkol na neho Niall a vložil si do úst kúsok mäsa.
,,Idiot," zasyčal potichu Louis, na čo sme sa s Niallom rozosmiali. Dojedala som svoju neskorú večeru, opierajúc sa o Nialla, ktorý sa hádal s Liamom o nejakej blbosti. Karol hrala so Zaynom playstation a Harry s Louisom sa o niečo rozprávali. Pomaly sa mi začali zatvárať oči. Niall to postrehol tak  položil moju hlavu na svoje kolená a pomaly ma hladkal po ruke. Jeho dotyk bol príjemne uspávajúci, tak som po pár minútach aj zaspala.
Zaspala som s myšlienkou, že by som s ním mohla byť šťastná.

8 komentárov:

  1. wow ! :* Milujem tento príbeh ! :) *N

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joj to je tak pěkné a milé :o) a už od Tebe čekám i nějakou tu zvrhlost,bláznivost nebo tak něco podobného :P takže se na to so much těším!!! :D Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :3 nečakala som, ale som rada.
    Inak asi som debil, ale čo znamená "N"?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. N ako Niall - Niallova prezývka.. :D Bude tam ešte dosť dôležitá ;3 :)Xx

      Odstrániť
  4. Je to dokonalé!!:) Nech už je další Xx*El

    OdpovedaťOdstrániť