piatok 18. októbra 2013

Secrets (SOL2) - Prológ

Hey! Už od pondelka (alebo od 13/10, neviem kedy to bolo :D) sa snažím pridať informačný príspevok, no nejak sa mi zasekol blogger v mobile, takže je stále "publishing". Neviem ho ani otvoriť, ani vymazať, ani zastaviť pridávanie. Netuším prečo. :D No, proste tam bolo napísané, že Secrets začnem asi pridávať od dnes, ďalej, že sa možno na druhom blogu objaví ďalší príbeh, ale bez 1D. Len tak, vám to oznamujem. :D A LTLA sa skončilo. Síce som uvažovala o epilógu, ale nebude. Presne takto som to mala vymyslené, tak to presne takto bude. :D Love ya. Koment, hviezdička a enjoyy. :3 - M's L <3
p.s.: kto by si nepamätal, tu je epilóg na osvieženie pamäti. aspoň si prečítajte posledné riadky. :D ;)



*Prológ*

,,Lav?" oslovil som ju opatrne. Vážne si na všetko spomenula? ,,Mám ti povedať všetko?" spýtala sa ma a ja som len prikývol. ,,Nevynechaj prosím nič," potichu som sa zasmial a sadol si na zem vedl'a nej. Fajčila cigaretu, ktorá jej zjavne pomáhala. Čakal som, čo povie. ,,Harry a ja. Najväčšia chyba celého ľudstva, celej planéty a všetkého. Proste, big mistake. Ako už vieš, spávali sme spolu, potom sme sa pohádali. Bil ma, urážal. Kvôli nemu som išla do Miami. Tam ste prišli aj vy a stretli sme sa tam. A s Harrym to išlo znova tak isto. Mal Rowan a ja som mu bola akurát tak na sex. V ten večer, som mu to povedala. Nech sa s ňou rozíde. Stále mi hovorieval, ako nesmierne ma miluje, zbožňuje. A keď mi povedal, že to boli len a len klamstvá, zlomil mi srdce. A nielen to. Pár kostí a moju hrdosť. Znova," povedala a na konci sa jej už zlomil hlas. Videl som, že má slzy na krajíčku. ,,Poď ku mne," pošepkal som jej a objal ju. Začala plakať a ja som ju len utíšujúco hladil po chrbte. ,,Prepáč," ozvalo sa z dverí. Stál tam Harry s červeným lícom. Lav ani nezdvihla hlavu. Len mu ukázala prostredník a ďalej mi plakala do hrude. ,,Vypadni," zamrmlal som si. Bola strašne zlomená - potrebovala hlavne kľud, ktorý nebude mať, kým bude v jej blízkosti Harry. ,,Čo si za kamaráta, ktorý sa zastane jej, namiesto mňa?" povedal. Samozrejme, JEJ bolo s najväčšou iróniou ako šlo. ,,Nevidíš, ako ťa využíva? Spamätaj sa! Chodíš s Em, nie s touto tu, šľapkou. Uvedom sa. Odkedy sa prebrala, je to samé Lav sem, Lav tam. Zayn, ona je len obyčajná ku*va, nič viac. Chce ťa dostať do postele," povedal a Lav sa rozplakala ešte viac. Tak to by stačilo. Postavil som sa a prešiel k nemu. ,,Uvedom sa! Je to moja najlepšia kamarátka! Ešte raz, ju nazveš šľapkou alebo ku*vou, tak si ma nepraj! Ona ma nikdy nechcela dostať do postele. Nikdy," pokrútil som hlavou. Musel som sa poriadne ovládať, aby k tomu jeho červenému lícu od facky od Lav, nepribudlo aj modré oko od môjho monokla. ,,Bože Zayn, ty sa preber! Veď sa na ňu pozri. Pozri, koľkí sú jej obeťami. Ty, Elliot, James, Louis, ja..." začal vymenovávať. ,,James, Zayn a Louis sú len moji kamaráti. Ty si nebol moja obeť. Ty si to chcel. Chcel si ma, takže drž hubu. A kebyže nie si totálny magor, vieš, čo je medzi mnou a Elliotom," povedala Lav. Hlas sa jej triasol od plaču, ale hovorila to silne s istotou. Dokázala sa tváriť, že je neskuotčne silná, aj keď bola úplne na dne. Za to ju obdivujem. ,,Neverím, že jej veríš," pokrútil hlavou Harry. ,,Verím jej. Viem o nej všetko. To čo vedia len piati l'udia na svete. A poznám ju," usmial som sa. ,,Ach, ty myslíš jej minulosť? To viem aj ja," zasmial sa a ja som postrehol šokovaný pohľad Lav. ,,Z kade a čo vieš?" spýtal som sa naštvane. ,,Nemáš rodičov. Všetci ťa šikanovali. Nenávideli ťa. Rezala si sa," povedal posmešne Harry a ja som sa musel poriadne zaprieť, aby som mu jednu neprijebal. Toto už bolo veľa. Lav toľko trpezlivosti a sebazaprenia nemala, takže sa postavila a zatlačila ho k stene. ,,Nenávidím ťa Styles!" zvreskla. Nebol som schopný ju chytiť, aby sa ukľudnila. Bola úplne naštvaná a aj napriek tomu, že je o Harryho o dosť niššia, vyzerala pri ňom nebezpečne. ,,Zaujímavé. Ešte nedávno si ma milovala," zasmial sa Harold a ja som si v hlave začal odpočítavať, za koľko sekúnd mu Lav vlepí. Do desiatich sekúnd sa tak nestalo, no vyzerala, že to musela aj ona poriadne predýchať a neuveriteľne sa ovládať, aby sa udržala na uzde. ,,Odchádzam," pokrútila hlavou a zamierila čo najrýchejšie dnu. Pozrel som na Harryho, ktorý mal na tvári svoj frajerský úsmev, ktorý hovoril "ja som king a vy ste pri mne nič". Ten úsmev, bol pre mňa poslednou kvapkou. Už som sa neudržal a strelil mu. Poriadnu facku. Veď tak mu treba. Hneď po tom som sa rozbehol za Lav. ,,Lav, počkaj!" kričal som za ňou. Dobehol som ju až keď bola v hale. ,,Nepovedz mi vetu typu, on to tak nemyslel, prejde ho to. Obaja vieme, že je to hlúposť na n-tú," odvrkla naštvane. ,,Vieš, že by som to nepovedal. Ja ti neklamem," usmial som sa na ňu a chytil ju za ruku, ,,poď ku mne, maličká," silno som ju objal a ona mi znova začala plakať do trička. ,,Vyplač sa, dobre," hladkal som ju po chrbte. Bože, ja ho zavraždím! Ako mohol ublížiť môjmu anjelikovi? ,,Ďakujem ti," zdvihla hlavu, aby sa mi mohla pozrieť do tváre. ,,Nemáš začo sweetheart," pošepkal som. Potiahol som ju vonku a usadil ju na schody. Čerstvý vzduch jej pomôže a chalani fakt nemusia načúvať. ,,Chalani nás odpočúvali," uškrnul som sa a ona sa rozosmiala. Ako ja len milujem jej smiech a to, že sa mi ju podarilo rozosmiať v takomto stave. ,,Ako keby sme tam hovorili nejaké tajomstvá," zasmiala sa. ,,Všetko čo si vravíme, sú naše tajomstvá," usmial som sa na ňu. Na chvíľu som sa zamyslel a zapozeral smerom do diaľky. ,,Vieš o tom, že ťa milujem?" pošepol som po chvíli. ,,Aj ja teba, ty moj Superman," rozstrapatila mi vlasy. Ja sa jej vlasov nemôžem dotknúť, ale ona mne áno, hej? Teda, niežeby mi jej dotyky vadili, to nie. ,,Navždy najlepší priatelia?" opýtal som sa a vystrčil malíček. ,,Navždy," potriasla mi ním. Oprela sa o moju hruď a ja som si potichu začal spievať. ,,Lav?" oslovil som ju pološeptom. ,,Hm?" odpovedala mi. ,,Vieš, že ťa ľúbim celým mojím srdcom?" pošepkal som. ,,Viem. A neboj sa, aj ja teba," odpovedala mi a silnejšie sa ku mne pritúlila. Keby len tak tušila, aké sú moje slová úprimné - ako nenormálne ju milujem. Viac ako len kamarátku, či sestru. Keby len tušila, že vlastní moje celé srdce...

3 komentáre:

  1. už som ti to písala do správy.. neskutočné to je! :O úplne dokonalé, bože, až mi došli slová.. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fantastické neskutočne sa teším ako to bude dalej pokračovať :) ***

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Supiš !!! Už chci pokračování ;) Xxx (A)

    OdpovedaťOdstrániť